سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



دیدار استقلال خوزستان با راه آهن در ورزشگاه غدیر اهواز برگزارمی شود

اهواز- ایرنا - قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت : بازی تیم فوتبال این باشگاه با تیم راه آهن تهران در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیراهواز برگزارمی شود.

این دیدار که ازسری رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران است روزپنجشنبه هفته جاری از ساعت 20/17دقیقه به میزبانی استقلال خوزستان شروع می شود.
علی پورکیانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : برای پیروزی در این بازی وکسب سه امتیازآن بازیکنان ما تمرینات ویژه ای را درحال پیکیری هستند .
وی اضافه کرد : به همین منظور بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای رسیدن به سه امتیاز این بازی مصصم هستند همه تلاش خودرا در این بازی به کار گیرند.
پورکیانی افزود : برد دراین مسابقه سبب خواهد شد تا وضع تیم ما درجدول بهبود نسبی پیدا کند .
وی اظهارداشت : برای آنکه بتوانیم در این مسابقه پیروز زمین بازی را ترک کنیم از هواداران خود انتظار داریم با آمدن به ورزشگاه غدیرموجبات دلگرمی بازیکنان تیم شهر خودرابرای کسب موفقیت فراهم کنند.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت : برای این بازی بازیکن مصدوم نداریم اما مجید حیدری را به علت محرومیت ( دو کارته ) بودن دراختیار نداریم .
طبق مقررات این فصل لیگ برتر بازیکنی که یکبار سه کارته ومحروم شدند در بازیهای بعدی با دو کارته شدن محرومیت شامل شان می شود ونمی توانند بازی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد