سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



ابن قاسم:
فولاد و نفت تهران در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم می روند
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی این تیم با تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به پیشنهاد این باشگاه و موافقت سازمان لیگ دیدار تیم های فوتبال این باشگاه و نفت تهران از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز برگزار می شود.وی افزود: بازی های تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پیش از این به علت عدم آمادگی زمین چمن ورزشگاه غدیر، در ورزشگاه تختی اهواز انجام می شد که با بهبود شرایط چمن ورزشگاه الغدیر اهواز از این پس فولاد بازی های خود را در این ورزشگاه انجام می دهد.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی های آسیایی فولاد نیز در این ورزشگاه برگزار می شود به همین دلیل بازیکنان به خوبی می توانند خود را برای این رقابت ها آماده کرده و با شرایط زمین به خوبی آشنا شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پایان هفته نهم لیگ برتر با 17 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.



مسابقات ایت‌بال خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات چهارم مهرماه در آبادان انجام می شود.بیلیاردبازان سراسر استان برای شرکت در آن دعوت شده‌اند و پیش‌بینی می شود 50 تا 60 نفر در این رقابت‌ها شرکت کنند.



مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: قصد داریم با همان ایده سال گذشته، تیم بسکتبال مان را ببندیم و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم.

 شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر از اوایل این هفته در ماهشهر آغاز شده است. امسال هم با مهران حاتمی به توافق رسیدیم و او هدایت تیم را بر عهده دارد.

 وی بیان کرد: تیم مان هنوز به صورت کامل بسته نشده است و ترکیب تیم مشخص نیست. اردوی خارج از استان و بازی های تدارکاتی نیز خواهیم داشت تا در نهایت بتوانیم برای مسابقات آماده شویم. اگر کادر فنی تشخیص به برپایی اردوی خارجی داد، این اردو هم برگزار می شود.

 مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما بیش از 10 سال است که در لیگ برتر کشور حضور دارد و برای دو سال متوالی هم قهرمان لیگ شده ایم. امسال هم اگر ان‌شاءالله بتوانیم تیم خوبی را ببندیم، هدف مان قهرمانی در لیگ برتر است. وی ادامه داد: به هر حال باید تیم را ببندیم و ببینیم توانسته ایم هدف‌گذاری‌مان را انجام دهیم یا خیر ولی تلاش مان این است که با همان ایده سال گذشته، تیم را ببندیم و بازهم برای قهرمانی بجنگیم.




رقابت‌های اسکواش دختران زیر 15 سال خوزستان برگزار می‌شود.

 

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، چهارم مهرماه در اهواز برگزار می‌شود.

 وی بیان‌کرد: در این رقابت‌ها اسکواش‌بازان تیم‌های نفت اهواز، آبادان و هیات استان با یکدیگر رقابت می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنم نزدیک به 30 نفر در این مسابقات شرکت کنند، البته امیدوارم باتوجه به این‌که فصل مدارس است، همه بازیکنان حضور پیدا کنند.

 رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: پیشرفت بانوان استان در این رشته از مقام‌هایی که در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند، مشخص است و ان‌شاءالله بتوانیم سال آینده نیز همین مقام‌ها را تکرار کنیم. فعالیت‌مان در رده ‌سنی پایه نسبت به گذشته بهتر شده است و البته هنوز نیاز به کار است و آن‌چنان که باید و شاید خودمان رضایت نداریم.




پنج بانوی خوزستانی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سارا ظهرابی‌نیا، راحله چعبی، الهام عنافچه، فرشته خسروی و پریوش خلیلی از خوزستان، از سوی مهناز امیرشقاقی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان دعوت شدند. این اردو از هشتم مهرماه آغاز و تا چهاردهم همین ماه در تهران ادامه خواهد داشت.




سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید تیمش برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس به تهران آمده است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما به تهران آمده‌ایم تا پرسپولیس را تحت تاثیر میزان دوندگی و جسارت بازیکنان‌مان قرار دهیم. روی ضد حملات برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی این تیم باشد. ما باید فکرهای بزرگی داشته باشیم تا مقابل این تیم به نتیجه برسیم. مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک این است که بازیکنان‌تان با تمرکز و با انگیزه بازی کنند.سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره محرومان تیمش نیز گفت: برای بازی فردا روح‌الله سیف‌اللهی را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار نداریم.ویسی در ادامه به بازی‌های گذشته تیمش اشاره کرد و گفت: ما پنج هفته است که نباخته‌ایم اما در بعضی از بازی‌ها که به نتیجه مساوی رسیدیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. متاسفانه روی اشتباه‌های فردی گل دریافت می‌کنیم و نتیجه را به تساوی می‌کشانیم. 

وی افزود: معتقدم اختلاف تیم‌های صدر و انتهای جدول ناشی از تفکر مربیان است. اختلاف امتیاز، کم است و هر تیم می‌تواند با یک پیروزی جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد. مطمئنا ما برای نباختن و کسب پیروزی به تهران آمده‌ایم و شک ندارم از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم.



پنج بانوی خوزستانی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سارا ظهرابی‌نیا، راحله چعبی، الهام عنافچه، فرشته خسروی و پریوش خلیلی از خوزستان، از سوی مهناز امیرشقاقی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.این اردو از هشتم مهرماه آغاز و تا چهاردهم همین ماه در تهران ادامه خواهد داشت.




رقابت‌های اسکواش دختران زیر 15 سال خوزستان برگزار می‌شود.

 

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، چهارم مهرماه در اهواز برگزار می‌شود.وی بیان‌کرد: در این رقابت‌ها اسکواش‌بازان تیم‌های نفت اهواز، آبادان و هیات استان با یکدیگر رقابت می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنم نزدیک به 30 نفر در این مسابقات شرکت کنند، البته امیدوارم باتوجه به این‌که فصل مدارس است، همه بازیکنان حضور پیدا کنند.

 رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: پیشرفت بانوان استان در این رشته از مقام‌هایی که در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند، مشخص است و ان‌شاءالله بتوانیم سال آینده نیز همین مقام‌ها را تکرار کنیم. فعالیت‌مان در رده ‌سنی پایه نسبت به گذشته بهتر شده است و البته هنوز نیاز به کار است و آن‌چنان که باید و شاید خودمان رضایت نداریم.




همایش دوچرخه‌سواری خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان برگزار می‌شود.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این همایش روز جمعه، چهارم مهرماه در اهواز برگزار می‌شود.

 وی بیان‌کرد: آغاز این همایش از ساعت 7 صبح از پارکینگ شماره 2 جاده ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی و پایان آن پارک قوری گلستان است. 

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: این سومین همایشی است که برگزار می‌کنیم و قصد داریم 2 همایش دیگر نیز برگزار کنیم. هدف ما از برگزاری این همایش‌ها، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در استان و گرامی‌داشت مناسبت‌های مختلف است.

 به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در این همایش در همان روز و در محل برگزاری همایش انجام خواهد شد. در پایان نیز به 30 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی از سوی امور ورزش و تفریحات سالم شهرداری اهواز اهدا می‌شود.




مسابقات انتخابی ووشو بانوان خوزستان و استاژ فنی سبک خوآچوان ووشو برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- رقابت‌های انتخابی تیم ساندا استان روز جمعه، چهارم مهرماه در سالن قدس اهواز برگزار می‌شود. 

ووشوکاران رده‌ سنی نوجوانان در 12 وزن و رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هر دو در هفت وزن به مصاف یکدیگر می روند. نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات انتخابی تیم‌ملی که اسفندماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. 

همچنین استاژ فنی سبک خوآچوان ووشو استان روز جمعه، چهارم مهرماه در آکادمی ووشو اهواز انجام می شود.

 این استاژ ویژه آقایان و در بخش ساندا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد