سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



ابریشم کار خبر داد:
پنج مهر تشکیل پنجمین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اهواز
اهواز - خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای شهر اهواز از برگزاری پنجمین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر در روز شنبه پنج مهر خبر داد.

مریم ابریشم کار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از سه جلسه ناکامی در انتخاب هیئت  رئیسه شورای شهر اهواز، در روز شنبه پنجم مهر ماه برای چهارمین بار اعضای شورا به منظور انتخاب هیئت رئیسه خود در ساختمان شورا جمع می شوند. وی عنوان کرد: برای انتخاب هیئت رئیسه باید میان اعضا یک همدلی و هماهنگی پیش آید تا بتوان با اتفاق نظر یک انتخابات موفق داشت.
سخنگوی شورای شهر اهواز بیان کرد: در انتخابات شورا در صورت وجود دو کاندید، هر کدام از آنها باید برای انتخاب شدن 14 رای  را به خود اختصاص دهد و اگر تعداد کاندیدها بیش از آن باشد حداقل 11 رای برای انتخاب لازم است.
ابریشم کار افزود: تاکنون در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز دو ائتلاف تشکیل شده ولی  هنوز رسما کاندیداها معرفی نشده اند.
وی گفت: بعد از تاخیر چند هفته ای و پس از تشکیل سه جلسه ناموفق در ساختمان شورای اهواز و عدم اتفاق نظر میان اعضای آن، این هماهنگی ها صورت گرفته تا هفته آینده این انتخابات با موفقیت انجام شود.
سخنگوی شورای شهر اهواز ادامه داد: دلیل این تاخیر وعدم انتخاب هیئت رئیسه،  نبود یکدلی و همراهی اعضای شورای شهر با یکدیگر است که بعد از صحبت ها و هماهنگی های صورت گرفته برای انجام هر چه بهتر انتخابات، اختلافات به حداقل رسیده است.ایریشم کار در پایان گفت: به شهروندان اهوازی این وعده را می دهیم که تا روز شنه پنجم مهر هیئت رئسیه شورای شهر اهواز در یک انتخابات سالم انتخاب شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد