سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه



جنگل منطقه اژگیل ایذه از عمد به آتش کشیده شدند/یگان حفاظت منابع طبیعی بالاخره آتش را خاموش کرد/عکس

 ایذه آنلاین: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از وقوع آتش سوزی عمدی در جنگل منطقه اژگیل شهرستانایذه در شمال شرقی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایذه آنلاین، سرهنگ ‘ محمد عزیزی’ اظهار داشت: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه جنگلی درمنطقه اژگیل شهرستان ایذه توسط فردی به طور عمدی دچار حریق شد و تا ساعت شش صبح امروز در آتش سوخت .

وی گفت: این آتش سوزی ظاهرا به صورت عمدی توسط یک فردی انجام شده است که تحقیقات برای شناسایی این فرد در دست بررسی است.

سرهنگ عزیزی در ادامه بیان داشت: هنوز مساحت آتش سوزی این جنگل برآورد نشده است اما مساحت زیادی از این جنگل آتش نگرفته است.

وی گفت: به اهالی محلی که در اطراف این جنگل سکونت داشتند خسارت مالی و یا جانی وارد نشده است و مردم محلی این منطقه برای خاموش کردن این جنگل به کمک نیروهای یگان حافظت منابع طبیعی آمدند و سرانجام آتش در ساعت شش صبح خاموش شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان بیان داشت: در تابستان امسال نمونه های زیادی از آتش سوزی جنگل در استان خوزستان اتفاق افتاد که بیشترین عامل این آتش سوزی ها به طور عمدی بوده است.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: چون در مناطق دور افتاده معمولا ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حضورندارند امکان آتش سوزی بیشتر است.

اژگیل روستایی از توابع شهرستان ایذه است که در حومه شرقی این شهرستان واقع است و دارای مناطق بکر طبیعی و جنگل است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد