سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور



در این بین هفته گذشته شایعات و اخباری پراکنده مبنی بر مخالفت دولت با تردد خودروهای منطقه آزاد در استان خوزستان در برخی رسانه ها و همزمان نیز تکذیب آن از سوی مسئولین استان منتشر شد و پس از آن همانطور که انتظار می رفت آنها که منتظر چنین فرصتی بودند، این شایعات را محملی برای تضعیف استاندار دیدند و گویا که مقتدایی را گوشه رینگ گیر آورده اند با هر ابزاری که در دست داشته و دارند ...
خوزنیوز: به هرکجای عملکرد عبدالحسن مقتدایی که بتوان خرده گرفت، هرگز به این واقعیت که او با شهامت پای حقوق تضییع شده مردم خوزستان ایستاده است نمی توان خراش انداخت. در روز معارفه مقتدایی برای کسانی که در جلسه حاضر بودند و سخنرانی مقتدایی را پس از اظهارات استاندار سابق در حضور وزیر کشور می شنیدند، تفاوت گفتمان «خوزستان و خوزستانی محور» و «دولت و رییس محور» روشن شد. در آن جلسه مردم واقعیت هایی  را از مقتدایی شنیدند که آرزوی شنیدن آنها را از سلف او داشتند و بارها انکار شد. تلاشهایی که بعدها از سوی مقتدایی صورت گرفت این نگرش استاندار را روشن تر کرد.

اجرایی کردن طرح 550 هزار هکتاری  که سالها لابه لای سیستم کسالت آور مدیریتی استان گیر افتاده بود نمونه ای از آن است  یا  جدیت در مخالفت با انتقال آب کارون به فلات مرکزی  ایران که حتی به مشاجره وی با دولت کشیده شد و آخر سر هم اعلام  آزاد شدن تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در کل استان بود که صرف اعلام آن برای مردم خوزستان نشاط آور بود. 

این اقدامات مقتدایی اما برای بعضی ها خوشایند نبود؛ از یک سو کسانی از داخل ستاد انتخاباتی رییس جمهور که از محل پست ها و مناصب، طرفی نبسته اند و از سوی دیگر مخالفان اصلاح طلب و قدیمی استاندار که در دوره قبلی استانداری اش موجبات خروج وی از استان را فراهم کرده بودند.

در این بین هفته گذشته شایعات و اخباری پراکنده مبنی بر مخالفت دولت با تردد خودروهای منطقه آزاد در استان خوزستان در برخی رسانه ها  و همزمان نیز تکذیب آن از سوی مسئولین استان منتشر شد و پس از آن همانطور که انتظار می رفت آنها که منتظر چنین فرصتی بودند، این شایعات را محملی برای تضعیف استاندار دیدند و گویا که مقتدایی را گوشه رینگ گیر آورده اند با هر ابزاری که در دست داشته و دارند ...

گرچه به نظر نگارنده به بعضی اقدامات در ستاد استانداری انتقاد وارد است و شاید به عنوان نمونه همین مساله که می توانست در صورت کسب اطمینان لازم از سوی دولت، رسانه ای شود، اما داستان جوسازی های اخیر علیه استاندار داستان دیگری است. 

کسانی که به این بهانه تندترین انتقادات را به استاندار روا می دارند باید بدانند مردم، قدرشناس نگاه خوزستانی دوست استاندار هستند. آنها که هم اکنون هرچه دم دستشان است به سوی مدیرارشد استان پرتاب می کنند باید بدانند که پیش از آنکه به مراد خود برسند، کشتی ای را که خود در آن نشسته اند غرق می کنند و خوزستان را بیش از پیش مظلوم خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد