سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


روپایی‌زن خوزستانی جایگاه نخست مسابقات کشوری را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- عبدالجمال مقدم از خوزستان توانست در این رقابت‌ها به قهرمانی برسد.این مسابقات 28 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران استان‌هایی از جمله اصفهان، شیراز، قم، آذربایجان‌غربی، خوزستان و مشهد در آن حضور داشتند.



بهترین گلزن فولاد تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با بیان این که به دنبال آقای گلی نیستم، گفت: برای موفقیت تیمم گل می زنم.

 

سروش رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره دیدار مقابل استقلال، اظهار کرد: بازی بسیار خوب، زیبا و تماشاگرپسندی بود. استقلال در خانه خودش بازی می کرد و از حمایت تماشاگرانش نیز بهره می برد.

 

وی بیان کرد: تیم ما با توجه به بردی که هفته گذشته به دست آورده بود و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته بودیم، انگیزه و شرایط خیلی خوبی برای این مسابقه داشتیم و همین موضوع باعث شد که بازی بسیار خوب باشد و موقعیت های زیادی روی دروازه های دو تیم ایجاد شود.

 

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در این دیدار هر دو تیم به شکلی نشان دادند که دوست داشتند بازی را ببرند. فکر می کنم تیم استقلال در نیمه اول کمی بر بازی مسلط تر بود و در همان ابتدای بازی بهمن کامل از تیم ما دچار مصدومیت شد که این موضوع کمی شرایط و تفکر آقای اسکوچیچ نسبت به ابتدای کارمان را بر هم زد و مجبور شد دست به تعویض اجباری بزند و سیستم را تغییر دهد. همین موضوع باعث شد که استقلال در نیمه اول بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بین دو نیمه مانند همیشه آقای اسکوچیچ نکات خیلی مهمی را در اختیار ما قرار و انرژی خیلی خوب و مضاعفی به ما داد. به هر حال او از ما خواست که محکم، با انرژی و برای پیروزی بازی کنیم. فکر می کنم در نیمه دوم شرایط مان خیلی بهتر شد و بیشتر مالک توپ بودیم و سعی کردیم در ضد حمله به استقلال و خط دفاعی آن آسیب برسانیم و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم.

 

رفیعی افزود: خدا را شکر در 10 دقیقه پایانی مسابقه به گل رسیدیم. در ادامه نیز در روزی که خط دفاعی و دروازه بان ما شرایط خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند و بازی فوق العاده ای را انجام دادند، توانستیم بازی را کنترل کنیم و با سه امتیاز خیلی مهم و شیرین به اهواز برگردیم.

 

وی درباره گلزنی‌اش در این دیدار و پنج گله شدن در لیگ برتر، گفت: خیلی برای من گل زدن مهم نیست و قبلا هم گفته ام نه به دنبال آقای گلی هستم و نه به دنبال این هستم که با گل زدنم چیز خاصی را نشان دهم. هر چند هیچ کس از این عنوان ها بدش نمی آید ولی من دوست دارم برای موفقیت تیمم گل بزنم و اگر شرایط به صورتی شود که آقای گل لیگ شوم، چه بهتر. آن چه برای من به ویژه در این دیدار مهم بود، پیروزی تیمم بود. چرا که شرایط مان به صورتی بود که با برد در این دیدار می توانستیم شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم. ضمن این که روحیه مضاعفی برای ادامه کار به ما می داد. از این که توانستم در این پیروزی نقش داشته باشم خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. این گل را به تمام طرفداران مان به ویژه آن هایی که لطف کردند و به تهران آمدند، تقدیم می کنم.

 

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: امیدوارم در بازی های آینده نیز به پیروزی برسیم و خیلی هم خوشحال می شوم که پای بازیکنانی از جمله اسماعیل شریفات و ساسان انصاری هم به گلزنی باز شود ولی مطمئنا عملکردی که آن ها در خط جلو تیم دارند باعث شد که فضا نصیب من و سایر بازیکنان شود.

 

وی در ادامه در ارزیابی اش از عملکرد فولاد طی 9 هفته ابتدایی لیگ گفت: روند تیم ما با توجه به شرایطی که داریم و شاید هواداران خیلی وارد متن تیم ما نباشند، روند رو به رشدی بوده است. پیش از بازی با استقلال تهران یک هفته به صورت مداوم‏‏‎ْ، تمام رسانه ها می گفتند که استقلال بدون چهار پنج بازیکن خود می خواهد با فولاد بازی کند در حالی که دیدید در غیاب این بازیکنان، نفرات دیگری بازی کردند که هیچ فرقی با آن بازیکنان نداشتند. شرایط تیم ما از ابتدای فصل به صورتی بود که دائما به دلایلی در حال از دست دادن مهره هایی هستیم که تیم و آقای اسکوچیچ روی این مهره ها حساب می کردند.

 

رفیعی ادامه داد: در حال حاضر تمام نیمکت ما از بازیکنان جوان و آکادمی مان هستند و این نشان می دهد که ما تاکنون با توجه به این شرایط خیلی خوب کار کرده ایم و نتیجه گرفته ایم. من به تمام دوستان جوانم تبریک می گویم و از اعتماد آقای اسکوچیچ هم تشکر می کنم که این فضا را برای پیشرفت به ما داده است.

 

وی با بیان این‌که فکر می کنم صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است، عنوان کرد: ما هنوز یک سوم لیگ را هم پشت سر نگذاشته ایم. تیمی که هدفش قهرمانی و یا کسب سهیمه باشد باید سعی کند پله پله کارش را پیش ببرد و تاکنون تیم ما خوب پیش رفته است و هدف‌مان این است که بازی به بازی با برنامه هایی که داریم، امتیاز جمع کنیم. حتی زمانی که لیگ هم شروع نشده است، با توجه به شخصیت، سابقه و یارگیری تیم ها، معمولا می توان متوجه شد که کدام تیم ها شانس قهرمانی دارند. البته همیشه داشتن مهره های خوب، نشان از برتری نیست.

 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: به هر حال در این فوتبال و این شرایط اصلا نمی توان پیش بینی کرد چه موقع و چه تیمی می تواند نتیجه بگیرد. من مطمئن هستم که هم در بالا و هم در پایین جدول تا پایان لیگ تغییرات بسیاری ایجاد می شود. امیدوارم تیم ما این روند رو به رشدی که داشته است را ادامه دهد. به هر حال کار سختی داریم، چرا که ما در دو جام حذفی و باشگاه های آسیا هم باید بازی کنیم، ضمن اینکه روز به روز نفرات مان هم کمتر می شوند. البته مطمئنا مسوولان باشگاه به فکر این موضوع و جذب بازیکن هستند و با اضافه کردن چند بازیکن و میدان دادن به جوانان، نتیجه را روز به روز بهتر می‌کنند.




نفرات برتر مرحله اول لیگ تیراندازی بانوان خوزستان معرفی شدند.

 

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 27 شهریورماه در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی اهواز برگزار شد.

 

وی بیان کرد: تیم‌های ملی حفاری، قدس اهواز، پالایشگاه نفت آبادان و هیات تیراندازی دزفول در این مسابقات شرکت کردند و در پایان تیم های ملی حفاری، قدس اهواز، و پالایشگاه نفت آبادان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

رییس هیات تیراندازی خوزستان درباره نفرات برتر این مسابقات گفت: در بخش تفنگ بادی منور میزری و مریم خوش نظر هر دو از ملی حفاری به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا تقیان از قدس اهواز در مکان سوم ایستاد. در بخش تپانچه بادی نیز مریم هرمزی و رزیتا نوروزی هر دو از ملی حفاری به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و الهه گل‌کور از قدس اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

وی با بیان این‌که این لیگ طی سه مرحله و به صورت فصلی برگزار می شود، عنوان کرد: مرحله اول آن در سطح خوبی انجام شد و برترین های استان در آن شرکت کرده بودند و تیم هایی حضور داشتند که از نظر تجهیزات تیراندازی، کامل بودند.

 محمدنیا گفت: در این رقابت ها نفراتی شرکت کرده بودند که از نظر سنی در رده های سنی 13 و 14 سال بودند و به نظر من این نفرات طی چند سال آینده می توانند به کشور معرفی شوند. امسال برای اولین بار بانوان استان در لیگ دسته یک تیراندازی کشور شرکت کردند. آن ها در مسابقات قهرمانی کشور نیز صعود 15 پله ای داشتند که این ها نشان می دهد تیراندازی استان در بخش بانوان رشد خوبی داشته است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر لیگ تیراندازی استان در پایان سه مرحله، به مسابقات کشوری پیش رو اعزام می شوند. ضمن این‌که از نفرات برتر در تیم استان جهت حضور در لیگ یک کشور نیز استفاده می کنیم.




المپیاد تکواندو خوزستان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم های برتر شناخته شدند.

 

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 26 شهریورماه به میزبانی شوش انجام شد.

 

وی بیان کرد: 56 تکواندوکار در قالب تیم های دزفول، شوشتر، هیوا الف و ب، شوش الف و ب و اندیمشک در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند و در پایان تیم های هیوا الف، شوش الف و شوشتر به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

دبیر هیات تکواندو خوزستان عنوان کرد: مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و بیشتر قهرمانان استان در آن شرکت کرده بودند و شاهد رقابت های بسیار خوبی بودیم.

 

وی بیان کرد: این مسابقات محک خوبی برای تکواندوکاران استان بود. این پیکارها با توجه به این که اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهد قطب های مستعد رشته های مختلف را شناسایی کند، برگزار شد.




شوشتر قهرمان لیگ موی‌تای نوجوانان خوزستان شد.

 

علی بهمنی، مسوول کمیته موی تای هیات انجمن های ورزشی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) با حضور چهار تیم در اهواز برگزار شد.وی بیان کرد: در پایان این لیگ تیم شوشتر قهرمان شد، ایذه ب در جایگاه دوم قرار گرفت و ایذه الف سوم شد. عنوان چهارم نیز به تیم رامهرمز رسید. 

مسوول کمیته موی تای هیات انجمن های ورزشی خوزستان گفت: با توجه به این که برای اولین بار بود که این لیگ را در این رده سنی برگزار می کردیم، به نظرم مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد. با توجه به این که سن موی‌تای‌کارانمان بالا رفته است، این رقابت‌ها به آینده موی‌تای استان کمک می کند و با برنامه ریزی بهتر می توانیم نفرات بیشتری را اضافه کنیم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد