سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انالله و انا الیه راجعون


احمد بیگدلی تشییع شد

06/27

936-15780-5 کد خبر
خبر آرشیوی
   
 

پیکر احمد بیگدلی ـ داستان‌نویس خوزستانى کشورمان  ـ صبح ٢٧ شهریور از مقابل خانه‌اش تا گلستان شهدای یزدان‌شهر تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مراسم تشییع پیکر این نویسنده که در سال 1385 برای کتاب «اندکی سایه» برنده بیست‌وچهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده بود جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.

حشمت‌الله انتخابی، مدیر انتشارات نقش مانا (ناشر آثار بیگدلی)، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ بیگدلی در اواخر عمر داستانی نوشته است که بسیار شبیه به داستان «اندکی سایه» بود و هنگامی که آن را برای من خواند فضای آن داستان را تداعی می‌کرد.

وی با بیان این که بیگدلی آثار منتشر نشده‌ بسیاری دارد افزود: در نمایشگاه کتاب اصفهان از او دعوت شد تا بخشی از آخرین رمان خود را بخواند که مورد استقبال حاضران نیز قرار گرفت.

مدیر انتشارات نقش مانا اضافه کرد: بیگدلی پس از مدتی طولانی در این مراسم داستان‌خوانی حاضر شده بود و انگار آمده بود تا ما را به این مراسم که همه اهالی فرهنگ و هنر در آن جمع شده‌اند دعوت کند.

انتخابی با اشاره به شخصیت بیگدلی گفت: او بیش از آن که یک نویسنده صاحب نام باشد انسانی شریف و دوست‌ داشتنی بود و رابطه بسیاری خوبی با افراد برقرار می‌کرد.

وی با بیان خاطره‌ای از بیگدلی اضافه کرد: در این اواخر بیگدلی به من گفت عشق را بعد از دست دادن همسرم و در فراغ او فهمیدم.

مدیر انتشارات نقش مانا تصریح کرد: داستان‌های بیگدلی یک صمیمیت خاص داشتند که این ویژگی با شخصیت او که دوست‌ داشتنی بود همخوانی داشت. هم‌چنین داستان‌های او هنگامی که با صدای خودش خوانده می‌شد این صمیمیت را افزایش می‌داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد