سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


رئیس جدید شورای شهر آبادان انتخاب شد
 
 
آبادان ـ خبرگزاری مهر: با کسب هشت رای موافق رئیس جدید شورای شهر آبادان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه چهار جلسه قبلی انتخابات ریاست شورای شهر آبادان بدون نتیجه مانده و همچنین جلسه اول بدون حضور خبرنگاران و با حاشیه های فراوان برگزار شد در نهایت صبح امروز رئیس این شورا انتخاب شد.

حمید حنظل عیدانی که تنها کاندید ریاست شورا بود با هشت رای موافق به عنوان رئیس شواری شهر آبادان منصوب و همچنین شجاع زویدات با کسب هشت رای به عنوان نائب رئیس این شورا انتخاب شدند.

در این جلسه جاسم سامری با هشت رای به عنوان سنخگوی شورای شهر آبادان، زینب حیاوی با 9 رای به عنوان خزانه دار و هشت رای به عنوان منشی دوم این شورا منصوب شدند.

در دیگر انتخابات شورای شهر آبادان مریم نصاری با هشت رای به عنوان منشی اول منصوب شد. فرشید بهشتی ریاست قبلی شورا را بر عهده داشت.

این جلسه با ده دقیقه تاخیر و با حضور فرماندار در جلسه سالن اجتماعات شورای شهر آبادان و همچنین شروع انتخابات شورا نیز با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس قانون چهارمین جلسه انتخابات ریاست شورای شهر باید در فرمانداری برگزار شود ولی نه تنها چهارمین انتخابات شورای شهر آبادان بلکه حتی پنجمین جلسه انتخابات این شهر نیز در فرمانداری برگزار نشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد