سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


پیروزی شیرین فولاد مقابل استقلال تهران

اهواز- ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل استقلال تهران ضمن آمدن در کورس قهرمانی لیگ شانس بازگشت استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را نیز گرفت.

به گزارش ایرنا در این دیدار که از هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم فولاد خوزستان با یک گل استقلال تهران را مغلوب کرد تا به یک پیروزی با ارزش دست یابد.

سروش رفیعی در دقیقه 83 تنها گل این دیدار را برای تیم فولاد خوزستان به ثمر رساند.

بازیکنان تیم استقلال تهران در این دیدار به دلیل غیبت خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و جاسم کرار با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی های گذشته وارد زمین شدند و در نهایت به سومین شکست فصل خود تن دادند.

دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی، درگیرانه و کم افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند و به تساوی به رختکن رفتند. 

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه نخست سعی داشتند تا از کناره ها به سمت دروازه فولاد خوزستان نزدیک شوند اما آرش برهانی و محمد قاضی، فرصت های خود را از دست دادند تا آبی پوشان بدون گل زمین بازی را ترک کنند. 

بازیکنان تیم فولاد خوزستان نیز در این نیمه با تجمع در یک سوم خط میانی خود در اندیشه بسته نگهداشتن دروازه تیم خود بودند تا با تساوی به رختکن بروند. 

در نیمه دوم بازیکنان تیم استقلال روی به بازی تک ضرب و زمینی آوردند تا بتوانند دروازه حریف را با خطر جدی تهدید کنند اما امید ابراهیمی و میلاد فخر الدینی موقعیت های خود را به هدر دادند. 

بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این نیمه از لاک دفاعی خارج شدند و حملاتی را بر روی دروازه استقلال طراحی کردند و در دقیقه 73 شوت سنگین ساسان انصاری را محسن فروزان دفع کرد تا بازی با تساوی دنبال شود.

قرمزپوشان فولاد در دقیقه 83 صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ شدند که سانتر عبدالله زاده را رفیعی با یک شوت زیبا به گل تبدیل کرد تا فولادی ها به کورس قهرمانی باز گردند.

در اواخر بازی، بازیکنان تیم استقلال حملات پراکنده ای را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما از خلق موقعیت خطرناک باز ماندند تا سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست دهند.






مربی فولاد خوزستان:

جدایی چند بازیکن در ابتدای فصل کار ما را سخت کرد/با پیروزی‌های اخیر روز به روز بهتر می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: مربی فولاد خوزستان گفت: پس از کسب پیروزی در بازی هفته گذشته با کسب ۳ امتیاز بازی با استقلال تهران به صدر جدول نزدیک‌تر شدیم.

نعیم سعداوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به بازی این تیم با استقلال تهران اظهار کرد: فولاد خوزستان در همه بازی‌ها, برای برد به میدان می‌رود و هیچ ابایی از حریفان ندارد.

وی اضافه کرد: استقلال تهران در هفته گذشته ناکام بود و برای برگشت به صدر جدول نیاز به 3 امتیاز مسابقه شب گذشته داشت ولی ما هم به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم.

مربی فولاد خوزستان درباره معضل گلزنی در تیم فولاد خوزستان گفت: مشکلات اول فصل و جدایی چند بازیکن کمی کار ما را در گلزنی سخت کرده است اما بازیکنان جوان ما روز به روز بهتر می‌شوند.

وی افزود: برای تکمیل ترکیب تیم و تقویت آن در منطقه میانی و خط حمله به دنبال بازیکنان خوب و با کیفیت هستیم.

سعداوی درباره وضعیت فولاد خوزستان عنوان کرد: پس از کسب پیروزی در دو بازی گذشته امیدواریم با کسب این امتیازها همواره به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/



جدال نفتی لیگ را نفت تهران برد/

پنجمین شکست نفت مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر در برابر نفت تهران

خبرگزاری تسنیم: نفت تهران در دقیقه ۷۷ توسط لئوناردو پادوانی از روی نقطه پنالتی دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، بازی نفت مسجدسلیمان در برابر نفت تهران از ساعت 18 در ورزشگاه شهید محمدی مسجدسلیمان آغاز شد.

بیشتر دقایق بازی در نیمه نخست توپ در وسط میدان می‌گذشت و پس از 45 دقیقه یا تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

این بازی را پیام حیدری به همراه بابک داوری و حمید سبحانی سوت می‌زنند و داور چهارم روح الله شریفی است.

علیرضا منصوریان در نیمه مربیان توانست با تدبیر خود فشار بر نفت مسجدسلیمان را بیشتر کند و در دقیقه 77 توسط لئوناردو پادوانی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف خوزستانی خود را باز کند.در این بازی حامد محمودی از نفت مسجدسلیمان و رضا علیاری وحید حمدی‌نژاد از نفت تهران با کارت زرد توسط داور بازی جریمه شدند.در دقیقه 89 رضت علیاری توانست برای بار دوم دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا همچنان این تیم خوزستانی در حسرت کسب برد بماند.



در هفته نهم لیگ برتر/

استقلال خوزستان و تراکتور‌سازی تبریز به ‌تساوی رضایت دادند

خبرگزاری تسنیم: بازی تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتور سازی تبریز با نتیجه ‌۲ بر ۲ در اهواز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بازی تیم‌های استقلال خوزستان – تراکتور سازی تبریز از هفته نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر در ورزشگاه تختی اهواز از ساعت 18 و 40 دقیقه آغاز شده است.

نخستین گل این بازی از سوی توسط لوسیانو ادینیو بازیکن برزیلی تراکتور سازی تبریز وارد دروازه استقلال خوزستان شد ولی به فاصله کوتاهی میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای تیم آبی‌پوش خوزستانی به ثمر رساند.گل دوم استقلال خوزستان نیز توسط روح‌الله سیف‌اللهی تنها چند ثانیه پس از حضورش در ترکیب تیم به ثمر رسید اما در دقایق پایانی بازی محسن دلیر گل تساوی را برای تراکتور سازی تبریز زد.با این یک امتیاز به دست آمده تیم تراکتور سازی تبریز با انجام 9 بازی و کسب 20 امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت‌های لیگ بر‌تر قرار دارد.تیم استقلال خوزستان نیز با 9 بازی و 8 امتیازی شد ودر رده دهم جدول و بالا‌تر از تیم راه آهن قرار گرفت.



بانوی رکاب‌زن خوزستانی در مرحله اول رقابت های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جوانان کشور توانست به چهار نشان نقره دست پیدا کند.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 25 تا 28 شهریورماه در تهران برگزار شد.

 وی بیان کرد: فروزان عبداللهی از خوزستان توانست در ماده های 500 و 2000 متر، دور حذفی و دور امتیازی چهار مدال نقره را به خود اختصاص دهد. تیم خوزستان در این مرحله، در جایگاه سوم قرار گرفت. سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان عملکرد تیم استان را عالی ارزیابی و عنوان کرد: باتوجه به وضعیت نابه‌سامانی که ما در بخش تجهیزات داریم، به نظرم کسب این عنوان عالی بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: وضعیت دوچرخه‌سواری استان روز به روز در حال بهتر شدن و نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. از ابتدای سال 93 تاکنون توانسته ایم در هر دو بخش آقایان و بانوان به 22 مدال و 2 جام دست پیدا کنیم.




در پایان مسابقات انتخابی تیم‌ملی کیک‌بوکسینگ، چهار خوزستانی با قرار گرفتن جزو نفرات برتر به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شدند.

 

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این پیکارها 26 و 28 شهریورماه به میزبانی قم برگزار شد و هشت خوزستانی در آن شرکت کردند.

 وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، گودرز گودرزی در وزن 65- کیلوگرم و مسعود فرحی در وزن 75- کیلوگرم با توجه به این که به فینال راه پیدا کردند و علی رزاقی و عدنان امیری به ترتیب در وزن های 85- و 90- کیلوگرم که توانستند جزو چهار نفر قرار بگیرند، به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

 دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: هنوز زمان برگزاری اردوی تیم‌ملی اعلام نشده است ولی تیم ملی خود را برای مسابقات جهانی ایتالیا که آبان ماه برگزار می شود، آماده می کند. وی با بیان این‌که عملکرد کیگ‌بوکسینگ‌کاران خوزستانی رضایت‌بخش بود، عنوان کرد: سطح مسابقات بالا بود و چیزی از سطح رقابت‌های جهانی کم نداشت.




رییس اداره ورزش و جوانان بهبهان گفت: اخیرا رشته های والیبال، کشتی و فوتبال در سطح شهرستان بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و تمایل به حضور در این رشته‌ها بسیار بیشتر شده است.

 

منوچهر وصلتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - درباره وضعیت ورزش بهبهان، اظهارکرد: ورزش شهرستان فعال است و ازجمله ورزش فعال بهبهان، کشتی است که ورزشکاران ما به صورت مرتب در مسابقات شرکت می کنند.

 

وی ادامه‌ داد: در سال جاری سه کشتی‌گیر بهبهانی برای اولین بار به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شدند و اخیرا در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور نیز شش نفر از هشت کشتی‌گیر تیم استان از بهبهان بودند که مدال هم کسب کردند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بهبهان بیان‌کرد: در رشته فوتبال نیز تیم شهید مرادی بهبهان در حال حاضر در لیگ نوجوانان کشور حضور دارد. در ورزش‌های رزمی نیز نماینده بهبهان نایب‌قهرمان جهان شد و در هندبال هم تیم مدرسه هندبال بهبهان، قهرمانی استان را به خود اختصاص داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه رشته‌هایی در شهرستان بهبهان مورد استقبال واقع شده است؟ گفت: معمولا مسابقاتی که از طریق رسانه ملی پخش می‌شوند، تاثیر بسیار زیادی در جذب افراد به رشته های مختلف دارند. اخیرا والیبال، کشتی و فوتبال در سطح شهرستان بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و تمایل به حضور در این رشته‌ها بسیار بیشتر شده است.

 

وصلتی در خصوص امکانات این شهرستان، گفت: از لحاظ امکانات وضعیت ما نسبت به شهرستان‌های دیگر خوب است. ما یک خوابگاه و چهار سالن ورزشی داریم که دو سالن آن در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند ولی استخر شهرستان شرایط خوبی ندارد و نیاز به تعمیرات دارد.

 

وی ادامه‌ داد: یک سالن هم در دست اجرا داریم؛ سال‌ها پیش کلنگ این سالن زده شد ولی هنوز در دست اقدام است. اخیرا با حمایت فرماندار شهرستان و نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ای برای ساخت این سالن اختصاص داده شده است و در برنامه است تا این سالن 22 بهمن‌ماه افتتاح شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بهبهان درباره مشکلات و کمبودهای این شهرستان هم گفت: متاسفانه در زمینه اختصاص بودجه به هیات‌ها‌ی شهرستانی مشکل داریم. همچنین نمی‌توانیم اسپانسری برای تیم‌های‌مان جهت حمایت از آن‌ها برای شرکت در مسابقات کشوری پیدا کنیم. سال‌های گذشته برخی از کارخانه‌جات اسپانسر ورزش بهبهان می‌شدند ولی اکنون اسپانسر برای ورزش این شهرستان بسیار کم شده است. درکل هیات‌های ما از لحاظ مالی بسیار ضعیف هستند و هیچ کمکی از فدراسیون ها نیز به ما نشده است و کمک‌هایی هم که می‌شود، بسیار جزئی هستند.





رقابت‌های چهار جانبه فوتبال پیشکسوتان خوزستان با قهرمانی تیم اهواز به پایان رسید.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات روز گذشته (جمعه) به مناسب شکست حصر آبادان در ورزشگاه 17 شهریور آبادان برگزار شد. در این مسابقات جوانان فوتبال دیروز خوزستان در قالب تیم‌های اهواز، ماهشهر، خرمشهر و آبادان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 تیم‌های پیشکسوتان اهواز و آبادان دیدار فینال را برگزار کردند که این مسابقه در وقت عادی با حساب 2 بر 2 به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و درنهایت تیم اهوازی توانست با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف خود بگذرد و قهرمان شود.




دراگان اسکوچیچ معتقد است تیمش با پیروزی بر استقلال به آرامش رسیده است.

 به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال خوزستان پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: از گرفتن این سه امتیاز کاملا راضی‌ام و به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. البته از نحوه بازی تیمم در نیمه نخست راضی نبودم و احساس می‌کردم که بازیکنانم زیاد به استقلال احترام می‌گذارند.

 او ادامه داد: به هر حال در نیمه دوم دست به ریسک زدیم و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام دادیم که البته برای ما مخاطره‌آمیز بود. با توجه به این که استقلال در سال‌های گذشته همیشه در بازی هوایی قدرت بالایی داشته، مشکل بود که بر این نقطه قوت حریف فائق شویم.

 اسکوچیچ در ادامه گفت: بعد از این که در دو بازی نتوانستیم نتیجه بگیریم، با برد هفته گذشته و امروز آرامش را به تیم بازگرداندیم، هر چند نقاط ضعف خودمان را می‌دانیم و باید آن‌ها را ترمیم کنیم.

خبرنگاری از سرمربی فولاد درباره علت خواب‌آلودگی کی‌روش در طول بازی پرسید که او پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که وضعیت فیزیولوژیک کی‌روش را توضیح دهم. شاید به‌ خاطر این که بازی نزدیک به ساعت 9 شب انجام می‌شده، او خوابش می‌آمده است اما به نظر من بازی امروز زیبا بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.سرمربی فولاد در پایان با رد این موضوع که بازیکنانش در دقایق پایانی وقت‌کشی می‌کردند، گفت: این کار نه در شخصیت من است و نه بازیکنانم. مطمئن باشید که هیچ‌ وقت چنین چیزی را از بازیکنانم نمی‌خواهم. اگر بازیکنان من وقت‌کشی کنند، بیشتر اعصاب من خراب می‌شود تا هواداران محترم استقلال.



سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید دردسرهای این تیم یکی دو تا نیست و از مسوولان باشگاه می خواهد تا فرد دیگری را که بتواند در این شرایط به تیم کمک کند، جایگزینش کنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- مجید باقری نیا در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت تهران، اظهار کرد: متاسفانه بازهم باختیم. من هیچ حرفی درمورد این باخت و این که چرا باختیم، ندارم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آقای رضاییان از زمانی که مدیریت باشگاه ها را برعهده گرفته است چه برنامه عملیاتی برای تقویت تیم داشته است؟ گفت: این سوال را باید از خود آقای رضاییان بپرسید. هنوز هیچ اتفاقی در تیم ما نیفتاده است.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به پرسش دیگری که به نظرتان تیم در آینده شانسی برای ماندن در لیگ دارد؟ عنوان کرد: وضعیت تیم را خودتان می دانید و متاسفانه این هفته بدترین هفته ما بود. روز سه شنبه به یک باره دو بازیکن تیم ما را به دلیل ابطال کارت پایان خدمت، محروم اعلام کردند. رضا درویشی هم مصدوم شد. برای این بازی بازیکنان زیر 23 سال روی نیمکت حضور داشتند. دست مان برای این دیدار کاملا خالی بود و اگر اصرار تماشاگران برای شناخت بازیکن جدید برزیلی نبود، او وارد زمین نمی شد اما به این بازیکن که هنوز آماده نشده و هنوز خودش را با شرایط ما وفق نداده است، آسیب رساندیم.

 وی افزود: به هر حال آقای رضاییان هم قطعا مانند هر فرد دیگری نیاز به زمان دارد. اکنون تمام مدیران ما در مرخصی هستند و هیچ کسی جوابگوی رضاییان هم نیست. بازیکنان ما در طول همین هفته که گذشت فکر می کنم حداقل پنج بار به سراغ آقای رضاییان رفتند تا ببینند تکلیف شان چیست. من می دانم فشاری که من تا هفته قبل تحمل می کردم از روزی که رضاییان آمده است او تحمل می کند و هیچ کس هم جوابگو نیست.

 باقری نیا درباره فشردگی مسابقات در ادامه لیگ، عنوان کرد: ما پنج روز یک بازی هم انجام داده ایم و لیگ به این صورت آغاز شد ولی شرایط ما با تمام تیم ها فرق می کند. ما در بدترین شرایط ممکن زندگی می کنیم و سفرهای ما به استان های دیگر برای بازی، دو یا سه مسیره هستند. دردسرهای ما یکی دو تا نیست.

 وی ادامه داد: مردم به من می گویند حیا کن و رها کن و ناسزا می گویند که اشکالی هم ندارد. من به احساسات مردم مسجدسلیمان کاری ندارم. من در هفته چهارم استعفا دادم و حیا کردم تا رها کنم. از شما و مردم هم خواهش می کنم که از مدیران نفت بخواهید تا فرد دیگری را به جای من بگذارند؛ به خدا قسم نفت مسجدسلیمان برای من مهم تر از خودم هست. امیدوارم تصمیم بگیرند فردی بهتر از من که کار را بهتر از من بلد است و می تواند با نداری ها کار کند، به جای من بگذارند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: ما خیلی اصرار داشتیم که از نفت گل نخوریم؛ چرا که می دانستیم با شرایطی که در بازی به وجود می آید ما شانس داریم که به حریف گل بزنیم. در آن صحنه پنالتی هم نمی دانم که متاسفانه مدافع ما اشتباه کرد یا داور خیلی سخت گیری کرد. به هر حال گل را خوردیم. درباره گل دوم هم باید بگویم آیا تیم حریف به سمت دروازه ما حمله کرد که گل خوردیم؟ در این صحنه باز هم سه مدافع ما اشتباه کردند. وی ادامه داد: بله، آن خبرنگار که می گوید من بروم درست می گوید من باید بروم. احساسات مردم مسجدسلیمان خیلی خوب است و بسیار خوب است که به آن توجه کرد ولی کمی منطق هم بد نیست. من اول قرارداد بستم و بعد بازیکن جذب کردیم. لیست هایی که به باشگاه دادم موجود است. من مسوول بودجه باشگاه نیستم. باقری نیا گفت: من مانند نفت تهران، پرسپولیس و استقلال نیستم که تیمی داشته باشم و گفته باشند که آن را کامل کنم. تیم ما لیگ یکی بود که هفت بازیکن آن را نگه داشتیم و خواستیم مابقی آن را کامل کنیم. از این هفت بازیکن هم از سه بازیکن به دلایلی نمی توانیم استفاده کنیم. بازیکنان جوانان ما بد نیستند و نیاز به زمان دارند تا خوب شوند. همه تا دیروز می گفتند که تیم ما چه بازی خوبی مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال انجام داد و اکنون چیز دیگری می گویند.

 وی تاکید کرد: امیدوارم به حرف من گوش دهند و بگذارند که من بروم. حداقل به احساسات مردم مسجدسلیمان احترام بگذاریم. من در هفته ای که گذشت دو سه بار با آقای رضاییان در مورد این که شش هفته دیگر نیم فصل است، صحبت کردم. ما در ابتدا باید تکلیف دو بازیکن مان که کارت پایان خدمت شان باطل اعلام شده است را مشخص کنیم که آیا می توانند باشند یا خیر و اگر نیستند می توانیم جای آن ها بازیکن جذب کنیم یا خیر. در واقع ما دست مان خالی است. باشگاه باید در این مورد سرمایه گذاری کند. من لیست بسیار بهتری به باشگاه داده بودم و اگر بازیکن نیامده من مقصر نیستم و این خبرنگار درست می گوید من باید ابتدای فصل استعفا می دادم و می رفتم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد