سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده

 

 

اقای معاون رئیس‌جمهور! روستاها وقتی آب ندارند اینترنت پرسرعت را کجای دلشان بگذارند؟!

     
رهیاب نیوز :اگر معاون توسعه روستایی رئیس جمهور ما را به عقب ماندگی محکوم نکند به جای اینترنت پر سرعت برای روستاها لطفا مشکل آب آشامیدنی روستاییان را حل کنید امروز در استان خوزستان در پرآب ترین استان کشور هنوز روستاهای زیادی هستند که با تانکر برای آنها آب برده می شود البته اگر تانکر خراب نشود!


به گزارش رهیاب نیوز معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور از تجهیز شدن روستاهای بالای 50 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت تا پایان امسال خبر داد.

 سید ابوالفضل رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به توسعه روستاها همواره از ابتدا این امر جزو سیاست‌های کشور بوده است و در اولویت ما قرار دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور افزود: بنا داریم تا پایان سال روستاهایی که در کشور بالای 50 خانوار دارند را به اینترنت پرسرعت مجهز کنیم.

اگر معاون توسعه روستایی رئیس جمهور ما را به عقب ماندگی محکوم نکند به جای اینترنت پر سرعت برای روستاها لطفا مشکل آشامیدنی روستاییان را حل کنید امروز در استان خوزستان در  پرآب ترین استان کشور هنوز روستاهای زیادی هستند که با تانکر برای آنها آب برده می شود البته اگر تانکر خراب نشود!

اقای رضوی لطفا مشکل برق و گاز روستاییان را حل کنید خواهشا مشکل آب کشاورزی آنها را حل کنید و به دوستانتان بگویید به خاطر انتقال آب و کم آبی دام های این روستاییان در حال تلف شدن می یاشد پس بهتر است جای این حرفها ابتدایی ترین نیازهای زندگی را در روستاها تامین کنید بعد بروید سراغ اینترتت پر سرعت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد