سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

 

 
سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک خبر داد
قهرمانی بانوان کاراته کار اندیمشک در مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک از قهرمانی بانوان کاراته کار این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشوری سبک کیوکوشین خبر داد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی بانوان کاراته کار اندیمشک در مسابقات قهرمانی کشور 

یاسر رحیم خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: بانوان کاراته کار این شهرستان مقام اول مسابقات کشوری سبک کیوکوشین ماتسوشیما را که در استان اصفهان برگزار گردید به دست آوردند.

وی افزود: مسابقان کاراته بانوان سراسر کشور در مجموعه ورزشی امام علی (ع) اصفهان برگزار گردید که تیم اندیمشک با شکست رقبای خود و کسب بیشترین امتیاز مقام اول کشور را در این رشته از آن خود کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک اضافه کرد: در رده سنی نونهالان ستایش می‌رعالی، یاسمن موسوی، ستایش شکری، مهسا رضایی، مهدیس جورمهر و زهرا رضایی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز نگین خیری، فاطمه مریدان، شهربانو حسینی، سحرامرعلی، مریم بهمنی، عاطفه لطفی، دلارام شریفی، عاطفه رحمانی، مرضیه حسینی، مونس معافی، ریحانه مرادی، زیبا حاجی وند و مونا لطفی فر با شکست حریفان خود و کسب بیشترین امتیاز عناوین اول تا سوم در بخش کاتا و کمیته را به خود اختصاص دادند.

رحیم خانی خاطر نشان کرد: در مجموع در این مسابقات تیم بانوان کاراته اندیمشک 19 مدال شامل پنج مدال طلا، 10 نقره و چهار برنز را به دست آورد.

وی در پایان افزود: در این مسابقات خانم‌ها مونا دوستی، آرزو سعادتی و حدیث بیرانوند به عنوان دوار و آسیه سعادتی، مینا بیرانوند و آنیتا بیرانوند این تیم را به عنوان مربی همراهی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد