سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



صالحی خبر داد:
کشف بیش از سه کیلو هروئین در خوزستان
اهواز ـ خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از چهار کیلو هروئین در این استان خبر داد.

سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در عملیاتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دزفول با همکاری پلیس اندیمشک در ایستگاه عوارضی پل زال صورت گرفت مقدار سه کیلو و 495 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 کشف و دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی افزود: این عملیات موفقیت آمیز با اعلام خبر حمل محموله فوق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دزفول انجام شد و ماموران بلافاصله با تشکیل تیم عملیاتی جهت دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله به ایستگاه فوق عزیمت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در عملیات مذکور اسکورت و هدایتگر خودروی حامل مواد مخدر که به صورت خانوادگی برای گمراه کردن پلیس قصد فرار از ایستگاه را داشت نیز در عملیات ویژه پلیس متوقف و سه سرنشین خودرو دستگیر شدند.

صالحی خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند به صورت خستگی ناپذیر و بی امان مبارزه می کند.

دستگیری چهار سارق با 11 رأس احشام مسروقه در اندیمشک

وی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. ماموران پاسگاه انتظامی مازو با ماموریت های اطلاعاتی در چند روز اخیر در نهایت امروز موفق به شناسایی مخفیگاه چهار سارق احشام در سطح حوزه استحفاظی خود شدند که با هماهنگی های قضائی در یک عملیات موفقیت آمیز متهمان را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد 11 رأس گوسفند مسروقه کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 15 فقره سرقت موتور سیکلت در اندیمشک

وی اذعان کرد: در پی چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اندیمشک اکیپی از ماموران پاسگاه انتظامی قلعه لور این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران پس از بررسی سرقت های صورت گرفته و اقدامات لازم در چند روز اخیر دو نفر سارق حرفه ای را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

صالحی ادامه داد:‌ ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را امروز حین اوراق یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. متهمان پس از دستگیری در بازجویی های فنی پلیس به 15 فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: سارقان با استفاده از غفلت و سهل انگاری مالکان موتور سیکلت و عدم رعایت نکات ایمنی از جمله نداشتن قفل فرمان و رها کردن موتور سیکلت روشن فاقد سرنشین اقدام به سرقت می کردند. متهمان با هویت های (ف ـ ک)و (م ـ و) پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

وی افزود: صبح امروز ماموران انتظامی ایست و بازرسی هلایجان شهرستان ایذه در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان موفق به کشف محموله لنت خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال  شدند.

صالحی عنوان کرد: راننده خودور که قصد انتقال محموله قاچاق را از خرمشهر به اصفهان داشت دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائیی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد