سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



استاندار خوزستان:
خوزستان در بخش تاسیسات صنعتی و استقرار سدها اول است

استاندار خوزستان گفت: این استان در حال حاضر در بحث تاسیسات صنعتی و استقرار سدهای عظیم، اراضی کشاورزی بدون شک اولین استان اقتصادی کشور است که هم خودش و کل کشور را احیا می‌کند.

خبرگزاری فارس: خوزستان در بخش تاسیسات صنعتی و استقرار سدها اول است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه کارگاه آموزشی علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: در بخش اقتصادی با نفت و بدون نفت هیچ نقطه‌ای را اقتصادی‌تر از استان خوزستان در کشور پیدا نمی‌کنید و برای سرمایه گذاری در بخش فرآوری و ارزش افزوده نیز به گونه‌ای عمل شده است که ملی‌ترین استان از نظر تاثیر جمعیت و اقتصاد هستیم.

وی افزود: بعد از انقلاب فراز و فرودهای بسیاری داشتیم که آن دوران، دوران اقتصاد ریاضتی بود و مردم تحمل می‌کردند اما اقتصاد مقاومتی دوران شکوفایی اقتصاد برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهیم است.

مقتدایی ادامه داد: هر استان در حوزه اقتصاد نسخه خاص خود را احتیاج دارد مثلا در بخش کشاورزی در استان ما استعداد بالقوه‌ای وجود دارد که در 35 سال گذشته نسخه‌ای در این بخش برای خوزستان نبوده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مقاومت در بخش اقتصاد کشاورزی این است که کشاورز نسبت به زمین تعلق خاطر داشته باشد به دلیل آنکه نفع زمین به خود کشاورز برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز این کارگاه نیز تا عصر امروز در سالن شهید علی هاشمی استاندار خوزستان ادامه دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930623000757#sthash.MiVkFOYa.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد