سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در آینه مطبوعات



صبح کارون:خوزستان ، نیازمند بانک استانی نه بانک تهران نشین!

اهواز- ایرنا- روزنامه صبح کارون در تیتر اصلی صفحه اول عنوان'خوزستان ، نیازمند بانک استانی نه بانک تهران نشین !' را برای خود انتخاب کرده است.

به گزارش ایرنا ' با وجود دولتی بودن 80درصد اقتصاد خوزستان ، این استان هنوز هم محروم است' از عنوان های برجسته روزنامه صبح کارون است.

این روزنامه در گزارشی تحت عنوان 'لنج سازی در جدال با مدرنیته به حاشیه رفته است' به وضعیت صنعت لنج سازی در استان خوزستان و مشکلات آن فراروی آن می پردازد.

روزنامه اصلاح طلب کارون در صفحه دیار کارون خود به قلم مجتبی گهستونی در مطلبی تحت عنوان' ایذه شهری که رشد نکرد' به چالش ها و مشکلات شهری و زیربنایی این شهر می پردازد و خواستار توجه مسوولان برای رفع این مشکلات ساختاری شده است.

انتقاد نماینده شوش از عملکرد بخش تعاون ، دعوت یک شهروند آبادانی از خانم ابتکار برای مناظره ، اختصاص 9میلیارد ریال برای بازسازی شبکه آب رامهرمز ، کشف 530سکه تقلبی با طرح هخامنشی در اهواز از دیگر عنوان های مهم روزنامه کارون است.

روزنامه فرهنگ جنوب در سرمقاله خود تحت عنوان 'تاثیر نماز حقیقی در اصلاح جامعه' به قلم سیدموسی بلادیان صاحب امتیاز این روزنامه به ابعاد و تاثیرهای مثبت فریضه نماز می پردازد و می نویسد'نماز سبب ایجاد نشاط معنوی در انسان می شود ، نمازهای جمعه و جماعات فرصت مناسبی برای بسیج توده ها و آگاهی بخشی آنهاست.

'رمزگشایی از استعفای مسوولین در خوزستان ، خواب تابستانی شورا و عملکرد بهاری شهردار ، آرزوی سیدشریف حسینی برای مچ گیری از برخی مدیران و موج تغییرات به منابع طبیعی می رسد از عنوان های مهم ستون پرمخاطب زیرذره بین روزنامه فرهنگ جنوب است.

راه اندازی دومین دستگاه چاپ مطبوعات در اهواز عنوان اصلی صفحه نخست روزنامه نور خوزستان است.

'ثمر بخشی تلنگر مجلس' عنوان سرمقاله سید محمدطاهر موسوی زاده مدیر مسوول روزنامه نور خوزستان است که به موضوع برخورد با پزشکانی که به صورت زیرمیزی از مردم پول دریافت می کنند می پردازد.

سرمقاله نویس این روزنامه در این مقاله می نویسد'اگرچه گفته می شود که پزشکان متخلف زیرمیزبگیر حداکثر یک درصد پزشکان را تشکیل می دهند و علت اصلی گرایش این پزشکان به دریافت های غیرقانونی را عدم اصلاح تعرفه های خدمات پزشکی عنوان می کنند اما به هر حال جامعه انتظار دارد که دستگاه های اجرایی و نظارتی چنان عمل کنند که پزشکان متخلف ولو تعداد آنان قلیل و تخصصشان ارزشمند باشد موجب بدنامی جامعه پزشکی نشوند و بیماران نیز چوب سهل انگاری سازمان هایی را که باید تعرفه های خدمات درمانی را اصلاح می کردند نخورند.

چگونه با وجود ممنوع بودن سه هزار راس دام صادر می شود ، متولیان ورزش قدر این 'آرش' های زمان را بدانند ، قرار بود فقط تویوتا به ناوگان حمل و نقل وارد شود از عنوان مهم ستون راوی روزنامه نورخوزستان است.

روزنامه نور خوزستان در ستون مردم و مسوولین از تقاضای یک شهروند اهوازی از رییس جمهوری برای حل مشکل ارزی مترو اهواز از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد