سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



ارسال به دوستان
فرماندار اهواز:
تجربه تلخ شورای شهر سوم اهواز تکرار نشود

فرماندار اهواز گفت: تجربه تلخ شورای شهر سوم اهواز نباید بار دیگر تکرار شود.

خبرگزاری فارس: تجربه تلخ شورای شهر سوم اهواز تکرار نشود

اسماعیل ارزانی بیرگانی امشب در حاشیه جلسه شورای شهر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: شورای شهر اهواز به عنوان الگوی یک کلانشهر دیده می‌شود و تمام مسائل آن زیر ذره‌بین کشوری است و نباید بگذاریم تجربه تلخ شورای سوم تکرار شود.

وی با بیان اینکه تجربه تلخ شورای سوم اهواز بسیار ناگوار بود و من وارد حق و ناحقی این موضوع نمی‌شوم اما بازگشت به گذشته به ضرر مجموعه است، تصریح کرد: وقتی این موضوعات پیش می‌آید، نیروهای توانمندی از سیستم اداری حذف می‌شوند که خود من این را نمی‌پسندم.

ارزانی بیرگانی اضافه کرد: اعضایی که امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر غیبت کردند باید مراتب را رعایت می‌کردند و حاضر می‌شدند تا نظرات آنها هم هر چند مخالف مطرح شود.

وی گفت: به هر حال باید یک نفر از این مجموعه، ریاست شورا را بر عهده می‌گرفت که البته این، مسئولیت سنگینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که طبق دستور جلسه آن مقرر شده بود هیئت رئیسه شورا در این جلسه انتخاب شوند به دلیل عدم حضور 10 عضو شورا از رسمیت افتاد و به نصاب نرسید.

اعضای حاضر در این جلسه رامی علاسوند، هوشنگ شیرمردی، کاظم سواری، حجت مظفری، ناجی سواری، مریم ابریشم‌کار، ابتسام الباجی، احمد باورساد، غلامرضا سبزعلی، جانعلی خورشیدی و جمشید سلحشور بودند.

زیبا صالح‌پور، اسکندر زنگنه، علی ناصری، هدایت ممبینی، سعادت‌نیا، محمدجواد رضوی، آذر زمان‌پور، عاشور سواری‌پور، حسین حیدری، مهدی آلبوشوکه هم از غایبان جلسه امروز بودند.

شورای شهر اهواز در حالی چهارمین دوره خود را می‌گذراند که شورای سوم به دلیل برخی مسائل توسط دولت و در نهایت شورای حل اختلاف منحل شد و انتظار می‌رفت تجربه شورای سوم باعث شود 21 عضو شورای چهارم اهواز با همدلی و سعه صدر در جهت توسعه و رشد کلانشهر اهواز گام بردارند.

در پایان، پس یک ساعت انتظار حضار، به دلیل عدم حضور 10 نفر اعضای شورای چهارم، جلسه رسمیت نیافت و جلسه انتخابات هیئت رئیسه به شنبه 15 شهریورماه جاری ساعت 10 صبح موکول شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930612001821#sthash.Yhb7GiYN.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد