سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



شرکت های نفت و گاز فقط آلودگی به مردم خوزستان داده اند
اهواز ـ خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان گفت: شرکت های نفت و گاز استان فقط آلودگی به مردم خوزستان هدیه داده اند و در سایر موارد خدماتی چندانی ارائه نمی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد رحمانی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در دومین همایش تجلیل از شرکت های صنعتی، خدماتی و تولیدی نمونه خوزستان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: کل استان خوزستان 22 انجمن در شهرستان ها و هفت هزار عضو دارد. این انجمن ها پتانسیل قوی برای تنظیم بازار هستند. این انجمن ها وظایف فراوانی دارند از جمله مصرف کنندگانی که دعاوی حقوقی یا افرادی که شاکی هستند می توانند در صورت وجود مشکل به انجمن مراجعه کرده و خواسته خود را پیگیری کنند.

وی افزود: شرکت های نمونه ای که امروز از آنها تجلیل شد را بعد از 6 ماه بررسی انتخاب کردیم. این شرکت ها در شرایط کنونی نیاز به حمایت ویژه و بیشتری به خصوص از سوی بانک ها دارند که به همین علت امروز از سرپرست بانک های استان برای حضور در این مراسم دعوت کردیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان تصریح کرد: موقعیت استان خوزستان بسیار استراتژیک است و رتبه اول صادرات به کشور عراق متعلق به این استان است. دستورات استاندار مبنی بر حمایت از تولید داخلی باعث موفقیت های فراوان خوزستان در زمینه تولید می شود بنابراین تمام دستگاه ها باید از تولید داخلی استان استفاده و حمایت کنند.

رحمانی زاده خاطر نشان کرد: خوزستان دارای نفت، گاز، فولاد و صنعت است اما متاسفانه از هر نظر حمایت چندانی از تولید داخلی نمی کنند. شرکت های نفت، گاز و فولاد همیشه به مردم دوده و آلایندگی های محیطی می دهند اما هیچ حمایتی از تولید استان نمی کنند و متاسفانه حتی عوارض و مالیات خود را هم پرداخت نمی کنند.

وی عنوان کرد: برخی از واحدها پول های حساب خود را به بانک های تهران واریز کردند در صورتی که گردش مالی و ارائه تسهیلات را از بانک های خوزستان گرفته اند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان اذعان کرد: یکی از محصولات با وجود اینکه در خوزستان تولید می شود اما برخی از ادارات مشابه آن را از استان کرمانشاه وارد می کنند. شرکت های تولیدی باید اینقدر کیفیت کار خود را بالا ببرند که تمام بهانه های موجود دستگاه های دولتی از بین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد