سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



اتومبیلران های خوزستانی در مسابقات قهرمانی ریس کشور شرکت می کنند.

 

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: این مسابقات فردا (جمعه) در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: حسین براتی، امیرمسعود باباخانی و ارسطو میفور همگی در کلاس 1400 جی تی، فرزاد شاهرخی، شایان افتخاری، علی ضمیری و رضا غریب پور همگی در کلاس 1600 جی تی و محمد جامعی زاده در کلاس 2000 جی تی، اعضای تیم استان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.




مدیر تیم‌های ملی اسکواش گفت: میزبانی مسابقات کشوری در اهواز بی‌نقص بود و همه راضی بودند.

 

علیرضا ثنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: خوزستان منشا اسکواش در ایران بوده است و این رشته از این جا آغاز شد ولی مدتی بود که این رشته در خوزستان در رکود فرو رفته بود و فکر می کنم پس از 9 سال بود که خوزستان میزبان مسابقات کشوری بود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی اهواز، گفت: این رقابت ها در رده های سنی زیر 15، 17 و 19 سال برگزار شد. میزبانی اهواز بی نقص بود و همه راضی بودند و مسابقات به خوبی برگزار شد.

 

مدیر تیم های ملی اسکواش افزود: بهترین های ایران با سهمیه در این مسابقات شرکت کرده بودند. 51 نفر در این رقابت ها حضور داشتند و البته خودمان بیشتر از این را اجازه شرکت ندادیم تا بهترین ها حضور پیدا کنند که به همین صورت هم بود و بهترین های این سه رده سنی شرکت کردند و تقریبا مدال ها نیز تقسیم شد.

 

وی بیان کرد: سطح این مسابقات خوب بود و نسبت به گذشته پیشرفت داشت ولی همچنان نسبت به استانداردهای بین المللی باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا ان شاءالله روزی برسد که بتوانیم در مسابقات آسیایی مدال کسب کنیم.

 

ثنایی در پاسخ به این سوال که این رقابت ها تا چه اندازه به تیم ملی کمک کرد؟ گفت: قطعا به تیم ملی کمک کرد. من در این مسابقات جعفرزاده از کیش را به عنوان پدیده مسابقات انتخاب کردم، چرا که این بازیکن نفر دوم رقابت های قبلی کشوری را شکست داد در حالی که تا پیش از این جعفرزاده هیچ عنوانی را نداشت ولی توانست خود را مطرح کند و این نشان می دهد که این مسابقات انگیزه است و رقابت باعث پیشرفت می شود.

 

وی بیان کرد: به هر حال چنین مسابقاتی جای بازیکنان را با یکدیگر جا به جا می کند. این رقابت ها کمک کرد تا من یکسری از بازیکنان را بهتر ببینم و بشناسم تا بتوانم برای آینده تیم ملی اسکواش روی آن ها حساب کنم.

 

مدیر تیم های ملی اسکواش درباره برنامه های پیش رو تیم ملی گفت: هدف تیم ملی رقابت های سال آینده آسیا است که ایران میزبان است. این مسابقات در رده های سنی زیر 13، 15، 17 و 19 سال است. البته رقابت های ایران جونیور را هم که 19 شهریورماه آغاز می شود، پیش رو داریم که مجال دیگری برای بازیکنان مان است و امکان دارد خیلی از ایرانی ها به یکدیگر برسند و این رقابت ها باعث می شود در نهایت سطح اسکواش ایران بالا برود.

 

وی در پایان عنوان کرد: اسکواش خوزستان در گذشته بازیکنان خوب و مطرحی را به تیم ملی معرفی می کرد ولی یک رکودی در اسکواش این استان شاهد بودیم که البته از سال گذشته با حضور محمد آران، در حال حاضر بازیکنان خوبی مطرح می شوند. خوزستان نباید به امثال فرزان حبیب پور بسنده کند، چرا که ظرفیت خوزستان بالاتر از این است. آران برنامه های ویژه برای رده های سنی زیر 11 سال دارد و این همان کاری است که ما در سطح ملی در فدراسیون انجام می دهیم که نتیجه هم داده است و بازیکنانی داشته ایم که حتی امسال تا شماره یک آسیا هم پیشرفت کرده اند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد