سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان



باحکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور/

معاون عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: در حکمی از سوی محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از بندرامام خمینی(ره)، سعدالله عبداللهی در مراسم تودیع و معارفه که در جمع اعضای شورای اداری بنادر خوزستان برگزار شد از زحمات فرزین شکوری که پیش از این سمت معاون عمران اداره کل بنادر و دریا نوردی استان خوزستان را عهده دار بود قدردانی کرد.

به این ترتیب آیت اله رضازاده از این پس سکان هدایت معاونت عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان را به دست گرفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در ادامه این جلسه، رضا‌زاده را یکی از نیروهای متعهد و کارآمد که به خوبی با موقعیت اقتصادی و تجاری و همچنین اقلیمی و فنی بندرامام خمینی(ره) آشنایی دارد معرفی کرد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: سابقه رضا‌زاده را در حوزه مهندسی و عمران و از اصلی ترین و مهم‌ترین شاخص موفقیت آن در این حوزه می‌توان به تدبیر و هوشیاری و همچنین تعامل و همکاری با دیگر حوزه‌های کاری و در ‌‌نهایت صداقت و سلامت کاری اشاره کرد.

بالابردن حاکمیت سازمان بنادر در سواحل اولویت کاری ما است

آیت اله رضا‌زاده نیز در این مراسم، با اشاره به اولویت بندی و برنامه‌های تدوین شده خود، افزود: بدون شک به دنبال بالا بردن حاکمیت سازمان در حوزه سواحل خواهیم بود و به عنوان وظیفه اصلی و راهبردی به آن نگاه خواهیم کرد و از طریق ایجاد تعامل با ارگان‌های ذیربط در سطح استان خوزستان آن را ارتقاء خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تعمیر و نگهداری سازه‌های مهندسی اعم از دریایی و خشکی، ابنیه و ساختمان‌ها، مدیریت و کنترل پروژه‌های اجرایی و همچنین انضباط در قرارداد‌ها و پروژه‌های عمـــرانی و بهره گیری حداکثری از IT از اولویت‌های اصلی است که به زودی اجرایی خواهم کرد.

در پایان این مراسم مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های فرزین شکوری طی مدت مسئولیت سرپرستی واحد مهندسی و عمران تقدیر کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد