سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رییس کانون مربیان فوتبال خوزستان می‌گوید از مربیان بومی استان در لیگ برتر کشور حمایت می‌کنم.

 

حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: براساس درخواست فدراسیون فوتبال قرار شد تمام هیات های استانی، کانون مربیان خود را تشکیل دهند. ما هم این کار را در استان خوزستان انجام دادیم. کانون مربیان استان متشکل از 9 عضو است که اعضای هیات مدیره را تشکیل می‌دهند.

 

وی ادامه داد: کانون مربیان اهواز نیز از مهرماه سال گذشته تاسیس شد و در آبادان نیز این کانون را داریم. به شهرستان ها نیز ابلاغ کرده ایم که این کانون را تشکیل دهند تا هماهنگی ای بین تمام استان به وجود بیاید.

 

رییس کانون مربیان فوتبال خوزستان گفت: یکی از وظایف کانون مربیان این است که مربیان را از نظر علمی به‌روز کند که این کار را با برگزاری کلاس‌های پایه و ارتقا انجام می دهیم. یکی دیگر از وظایف این کانون حمایت از مربیان بومی است. ما باید پشتیبان آن‌ها باشیم ولی متاسفانه مدیران باشگاه ها به این موضوع تن در نمی‌دهند و به کانون مربیان کاری ندارند.

 

وی افزود: دست کانون مربیان این استان به جایی بند نیست؛ یعنی آن قدرت اجرایی را نداریم. نداشتن این قدرت نیز خلاءای است که کانون مربیان دارد. چرا که نمی توانیم مدیران باشگاه‌ها را ملزم به استفاده از مربیان بومی برای تیم های خود کنیم.

 

سالمی در پاسخ به این سوال که این کانون تا چه اندازه از مربیان بومی تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان یعنی ویسی و باقری‌نیا حمایت داشته است؟ گفت: ابتدا باید دید آیا این آقایان کانون را قبول دارند و عضو آن شده اند. به هر حال مربیان استان برای این که از حمایت کانون برخوردار شوند، باید عضو آن شوند.

 

وی عنوان کرد: در کل باید از مربیان بومی تیم های خوزستانی در لیگ برتر کشور حمایت کرد و من هم از ویسی و باقری‌نیا کماکان حمایت می‌کنم و از مدیران این دو باشگاه نیز می‌خواهم به این دو مربی حداقل تا پایان هفته دهم که یک سوم از مسابقات می‌گذرد، فرصت دهند.

 

رییس کانون مربیان فوتبال خوزستان گفت: باقری‌نیا نیز از تجربه کافی برخوردار است که بلافاصله جا نزد. بالاخره فوتبال بالا و پایین‌های بسیاری دارد و باور کنید کسب یک پیروزی در مسجدسلیمان باعث بهتر شدن شرایط این تیم می‌شود. مطمئن باشید اگر مربیان دیگری برای این تیم ها بیایند، بازهم نتایج به همین صورت است و من از این مربیان بومی کاملا حمایت می کنم.





در پایان دور نخست رقابت‌های جهانی والیبال سیدمحمد موسوی در صدر برترین‌ مدافعان روی تور این رقابت‌ها قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا، با پایان دور اول رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان که در لهستان برگزار می‌شود، تمام تیم‌ها یک بازی انجام دادند که در پایان بازی‌های دور اول، سیدمحمد موسوی در بخش دفاع روی تور با 8 دفاع موفق، با اختلاف زیاد در صدر قرار گرفت.

 

رده‌بندی بهترین مدافعان روی تور به شرح زیر است:

 

1- محمد موسوی، از ایران میانگین 2

 2- ادگار توماس از استرالیا، میانگین 1.33

 3- ویکتو یوسیفوف از بلغارستان، میانگین 1.33



مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان از فراهم شدن شرایط برگزاری مسابقات در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

 

عزیز صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با بسیجی که همه عوامل با یکدیگر داشتند، چمن ورزشگاه غدیر اهواز آماده برگزاری مسابقات شد و بر همین اساس از باشگاه‌های استقلال و فولادخوزستان درخواست کردیم که چمن ورزشگاه را از نزدیک ببینند و در صورت تمایل به برگزاری مسابقات خانگی در این ورزشگاه، هیات فوتبال آمادگی این را دارد که رقابت‌ها را در ورزشگاه غدیر برگزار کند.

 

وی ادامه داد: در صورت تمایل و موافقت دو باشگاه استقلال و فولاد بر میزبانی رقابت ها در ورزشگاه غدیر، ما نیز به سازمان لیگ نامه‌ای ارسال و این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

 

مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی روز پنجشنبه استقلال خوزستان و پدیده در اهواز امکان دارد از این بازی، مسابقات در غدیر برگزار شوند؟ گفت: خیر، برای این هفته دیداری در ورزشگاه غدیر انجام نمی‌شود اما برای هفته آینده مشکلی وجود ندارد.



سانداکاران نوجوان خوزستانی در رقابت های انتخابی تیم‌ملی شرکت می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این پیکارها 14 و 15 شهریورماه در قزوین برگزار خواهد شد. 

در این مسابقات محمد کورکور، سامان پورحاجی، عادل شهرایسوند، ابوالفضل پاپی، آرش محمدی و دانیال مزبان‌پور، ووشوکاران اعزامی استان به این رقابت‌ها هستند. 

حسن عسکری‌مهر به عنوان مربی و احمد عساکره به عنوان سرپرست، ووشوکاران استان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.




برای اولین بار در خوزستان رقابت های اسکیت مارپیچ کوچک (اسلالوم) در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

 

علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مسابقات با حضور اسکیت‌بازان متولدان سال‌های 79 تا 82 و در بخش دختران صبح و بخش پسران بعدازظهر جمعه این هفته در اهواز انجام خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را فعال‌کردن و راه‌اندازی این رشته در استان دانست و گفت: ما تا پیش از این تنها در رشته اسکیت سرعت فعالیت داشتیم. اسکیت دارای شش رشته مجزا است و امسال برنامه داریم که با توجه به وجود پیست های اسکیت‌برد و اگرسیو، این دو رشته را نیز فعال کنیم و می خواهیم از رده پایه این کار را آغاز کنیم.

 

دبیر هیات اسکیت خوزستان بیان کرد: همچنین در برنامه داریم که کلاس های مربیگری اسکیت نمایشی و رول‌بال را برگزار و در این زمینه نیز کار کنیم.

 وی با اشاره به این‌که اهواز تنها شهر کشور است که پیست اگرسیو در حد جهانی دارد، گفت: اکنون این رشته در استان فعال نیست اما برنامه داریم که این رشته را فعال کنیم و همچنین با توجه به وجود این پیست در استان، تلاش می کنیم در آینده مسابقات کشوری این رشته را میزبانی کنیم.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد