سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



کلاس ارتقای داوری فوتسال دراهواز پایان یافت

اهواز- ایرنا - کلاس داوری فوتسال ارتقای از درجه سه به دو که در ورزشگاه تختی اهواز به مدت دو روز ویژه داوران خوزستانی جریان داشت یکشنبه خاتمه یافت.

روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان اعلام کرد:دراین دوره که به مدرسی ˈعبدالواحد بیت سیاحˈ مدرس کنفدراسیون آسیا و فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد 20 نفر از داوران زن و مرد شرکت داشتند که به صورت عملی و نظری با مسایل داوری آشنا شدند. 

درخاتمه این کلاس از شرکت کنندگان آزمون گرفته شد که به قبول شدگان گواهینامه مربوط داده خواهد شد. 







هرمزگان قهرمان مسابقات بسکتبال نونهالان ایران شد

آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال منتخب استان هرمزگان در رقابت های بسکتبال نونهالان ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا مرحله نهایی این رقابت ها روز یکشنبه به میزبانی پتروشیمی بندر امام با شرکت چهار تیم برتر کشور در سالن شهرک اندیشه برگزار شد.

تیم استان هرمزگان در پایان این رقابت ها با سه پیروزی مقابل حریفان خود به عنوان قهرمانی رسید و تیم منتخب خوزستان با دو پیروزی و یک شکست مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
مقام سوم این رقابت ها را نیز تیم منتخب استان فارس با یک پیروزی و دو شکست کسب کرد.
تیم منتخب کهگیلویه و بویر احمد بدون کسب پیروزی به مقام چهارم این رقابت ها رسید.این رقابت ها به صورت دوره ای برگزار شدند.


نفرات برتر اسکیت قهرمانی خوزستان مشخص شدند

اهواز- ایرنا - رقابت اسکیت بازان خوزستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مسافت 42کیلومتر ،با مشخص شدن نفرات برتر خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا در رده سنی جوانان محمد امین بغلانی، ابراهیم یازیح و محمد ارژنگی هرسه از آبادان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 
همچنین در رده سنی بزرگسالان علی سجراتی، علی هویره شهری و محسن ممبینی از اهواز به ترتیب در جای اول تا سوم قرار گرفتند. 
در بخش تیمی نیز در رده سنی در بخش جوانان آبادان و بزرگسالان اهواز قهرمان شد. 
این مسابقات یکشنبه در ورزشگاه غدیراهواز برگزارشد. 





دو کشتی گیر نونهال دزفولی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

دزفول - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان دزفول از دعوت دو کشتی گیر نونهال این شهرستان به اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد.

به گزارش ایرنا ˈ پرویز رنگرزˈ روز دوشنبه افزود:ˈمحمدکاید خوردهˈ در وزن 35کیلوگرم و ˈمحمد حسینوندˈ در وزن 38 کیلوگرم از دزفول به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در رشته آزاد دعوت شدند.

وی افزود:اردوی تیم ملی کشتی نونهالان که از دهم شهریورماه در شهرستان پاوه استان کرماشنه آغاز شده تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

شهرستان دزفول در رشته کشتی دارای ورزشکاران صاحب نامی است که در مسابقات ملی و جهانی موفق به کسب مقام شده اند.

رنگرز همچنین از اعزام ˈغلامرضا رحیمی ˈ تیرانداز ملی پوش دزفولی به اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان جهت حضور در مسابقات آسیایی اینچئون خبر داد.

وی گفت: در مسابقات کاراته سبک شیتوریو اینوئی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان فریدون کنار استان مازندران نیز تیم کاراته دزفول یک نشان طلا ، چهار نقره و سه برنز کسب کرد.



رقابت‌های قهرمانی و انتخابی کیک‌بوکسینگ بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

علی آغاجاری، دبیر هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه این هفته به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: کیک‌بوکسینگ‌کاران رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند.

 

دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: با توجه به این که دو سه سالی است که رقابت های کیک‌بوکسینگ بانوان را برگزار نکرده ایم، فکر می کنم حضور 100 رزمی‌کار در این مسابقات راضی‌کننده باشد.

 

وی بیان کرد: دو سال پیش بود که بانوان استان در مسابقات کشوری دو مقام تیمی به دست آوردند و ان‌شاالله وضعیت آن ها بهتر هم می شود.

 

آغاجاری در پایان خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر این مسابقات در رقابت های انتخابی تیم‌ملی که مهرماه برگزار می شود، با حریفان خود رقابت می کنند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد