سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



قرارگاه مبارزه با سرقت 10 شهرستان خوزستان را پوشش می دهد

اهواز- ایرنا- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت طی چهار ماه فعالیت خود 10 شهرستان استان را برای جلوگیری ازجرایم از جمله سرقت پوشش داده است .

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈسید رحمان موسویˈ با اشاره به اینکه عمده سرقت واقع در استان از نوع خرد به ویژه سرقت محتویات خودرو می باشد گفت: سرقت های خرد معمولا از سوی افراد معتاد صورت می گیرد ، که برای تهیه پول مواد مخدر مورد نیاز خود دست به سرقت های خرد می زنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح های مبارزه با مناطق آلوده و جرم خیز به ویژه در بحث سرقت به شکلی یکپارچه در قالب قرارگاه مبارزه با سرقت با موفقیت آغاز شده است و با تحقیقات گسترده در 10 شهرستان بزرگ استان از جمله اهواز ، آبادان ، دزفول ، خرمشهر، ماهشهر و غیره که بیشترین چالش ها را در این زمینه داشتند ،نسبت به شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز اقدام و این مناطق را تحت پوشش عملیات های پی در پی قرار داده که این مهم همچنان در این شهرها ادامه دارد.

سرهنگ موسوی در ادامه گفت: برای پیشگیری و جلوگیری از سرقت های خرد از جمله سرقت های محتویات خودرو در اقدامات پیشگیرانه در حوزه ایجابی به طور مستمر آموزش ها و هشدار های لازم به طرق مختلف به مالکان خودرو ها اعلام می شود تا از سرقت های محتویات خودرو کاهش یابد.

این مقام انتظامی ادامه داد:بحث تمرکز روی این 10 شهرستان به دلیل جمعیت بیشتر و آمار بالاتر سرقت در سال های گذشته بوده و به همین دلیل پلیس با نیرو و توان دو چندان در این 10 شهرستان به مبارزه با این ناهنجاری می پردازد و این به معنی بی توجهی به شهر های دیگر نبوده بلکه حاکی از آمار پایین تر در این شهرهاست.

وی ادامه داد:در عملیات های انجام شده طی روزهای گذشته در این نقاط کشفیات بسیار خوبی حاصل شده که بعضا به پلمپ بعضی منازل مسکونی و محل های اختفای سارقان نیز منجر شده است.

موسوی گفت:امروز با گذشت قریب به چهار ماه از افتتاح قرارگاه مبارزه با سرقت در استان درصد کاهش سرقت ها و جرایم بسیار خوب بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد