سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



ارسال به دوستان
تیم ملی گلف به نفت آغشته شد
دعوت گلف‌بازان مسجدسلیمانی به تیم ملی

با دعوت رسمی فدراسیون گلف، دو تن از گلف‌بازان تیم نفت مسجدسلیمان ملی‌پوش شدند.

خبرگزاری فارس: دعوت گلف‌بازان مسجدسلیمانی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، با دعوت فدراسیون گلف، سعید براتی و منوچهر نصیری برای حضور در مسابقات بین‌المللی تایلند به تیم ملی پیوستند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات در دو بخش مردان و زنان حضور دارد که تیم مردان را سعید براتی و منوچهر نصیری هر دو از تیم نفت مسجدسلیمان تشکیل می‌دهند.

در تیم بانوان نیز زیبا مردانی و نازنین شهرکی از تهران حضور دارند.

هشتادمین دوره مسابقات معتبر «اوپن تایلند» از تاریخ 18 تا 21 شهریورماه جاری در شهر بانکوک پایتخت این کشور با حضور تیم‌های مختلف از قاره آسیا و قاره اقیانوسیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ورزش گلف که از جمله ورزش‌های پرهیجان و مفرح شناخته می‌شود برای نخستین مرتبه در کشور در سال 1287 و متعاقب به ثمر رسیدن نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان در این شهر اجرا شد.

تیم گلف نفت مسجدسلیمان نیز از جمله تیم‌های مطرح و با سابقه کشورمان است که با کسب 12 قهرمانی در لیگ برتر قهرمان بلامنازع و قطب اول گلف کشور به شمار می‌آید.

گلف‌بازان تیم نفت و مربی این تیم سابقه رقابت با تیم‌های مطرح آسیا و جهان و کسب عناوین و مدال‌های رنگارنگ برای ویترین افتخارات تیم ملی کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارند.

*تورنمنت بین المللی یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، معاون تشریفات و مراسم نهاد ریاست جمهوری خواستار ارتقای سطح مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور به یک تورنمنت بین‌المللی شد.

بهمن حسین‌پور دشتگلی این درخواست را در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گلف کشورمان با وی عنوان و مطرح کرد.

در این دیدار کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف گزارشی از وضعیت ورزش گلف کشور و برنامه‌های آتی فدراسیون گلف از جمله برگزاری جام دیپلمات‌ها (جام مرحوم شهباز حسین‌پور) و حضور در مسابقات جهانی گلف ارائه کرد.

در این نشست مقرر شد، مسابقات مرحوم حسین‌پور به صورت بین‌المللی و با هماهنگی هیئت گلف استان خوزستان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شود.

همچنین معاون تشریفات و مراسم رئیس جمهور در خصوص برگزاری هرچه بهتر جام دیپلمات‌ها رهنمودهایی را ارائه و دستور پیگیری‌های لازم را از مبادی مربوطه صادر کرد.

مسابقات گلف یادواره گلف‌باز شهیر شهرستان مسجدسلیمان و کشورمان مرحوم شهباز حسین‌پور در اسفندماه هر سال با حضور تیم‌های مطرح و نامدار گلف کشور به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان در مجموعه زمین‌های گلف این تیم برگزار می‌شود.

تاکنون 13 دوره از این تورنمنت معتبر داخلی به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شده که تیم نفت با کسب 11 قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم گلف کشور در این یادواره محسوب می‌شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000805#sthash.ltWq0WvK.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد