سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک



فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد
کشف 3 کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف 3 کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 3 کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه در اندیمشک

اکبر کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) مقدار 3 کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: این مواد توسط یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از مرکز کشور و به قصد توزیع در شهرستان وارد شده بود که با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در ورودی شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند؛ ضمن این که تعداد یک دستگاه خودرو سواری نیز از متهمان توقیف شد.

کروندی خاطر نشان کرد: شهرستان اندیمشک به دلیل موقعیت استراتژیک و گلوگاه پل زال نیز به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان یکی از راه‌های ترانزیت مواد مخدر به استان خوزستان و سایر استان‌های کشور است و ما نیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به استان خوزستان از این مسیر به‌کار بسته‌ایم.

وی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن موضوع توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکصد و 75 کیلوگرم انواع مخدر صنعتی و سنتی از قاچاقچیان کشف شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609001422#sthash.XY79YHRp.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد