سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شهرداری اهواز



مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز:

پایانه مسافربری جدید در اهواز احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اهواز از ساخت پایانه مسافربری جدید در این کلانشهر خبر داد.

عبدالامیر مجدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: به منظور خدمات دهی مناسب‌تر به مسافران، پایانه مسافربری جدید در کلانشهر اهواز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بر اساس طراحی‌ها و نقشه‌های انجام شده پایانه مسافربری جدید کلانشهر اهواز در زمینی به مساحت 38 هکتار ساخته می‌شود.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها مسافری شهرداری اهواز اضافه کرد: زمینی برای ساخت این پایانه در نظر گرفته شد که هنوز تحویل شهرداری نشده است.

وی یادآور شد: باید برای تحویل زمین مورد نظر به شهرداری کلانشهر اهواز بروکراسی اداری طی شود که نامه نگاری‌هایی به همین منظور انجام شد.

مجدم تصریح کرد: اگر زمین یادشده در اختیار شهرداری اهواز قرار نگیرد باید زمین دیگری را برای ساخت پایانه مسافربری جدید در این کلانشهر در نظر بگیریم.

وی عنوان کرد: برای ساخت پایانه مسافربری جدید در کلانشهر اهواز، نقشه‌ها و طراحی‌ها انجام شده است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها مسافری شهرداری اهواز درباره مشکلات مسافران خودروهای سواری در پایانه مسافربری شرق اهواز نیز گفت: این موضوع باید از طریق سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل استان خوزستان و کانون مسافربران حل شود.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال مسافران یک سالن جدید با امکانات در پایانه مسافربری شرق اهواز ساخته شد و به بهره برداری رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد