سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



اظهارات بازیکنان فولاد و سایپا بعد از دیدار دیشب این دو تیم/ شکایت از رطوبت بالای اهواز
اهواز- خبرگزاری مهر: بازیکنان دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و سایپای البرز بعد از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از رطوبت بالای هوای اهواز گله کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور، جمعه شب دو تیم فولاد و سایپا در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید هر چند بازیکنان فولاد در این بازی دو پنالتی را از دست دادند.

یکی از بازیکن تیم سایپا البرز بعد از این بازی گفت: تیم ما شناخت خوبی از تیم فولاد داشت ولی گرمای هوا و رطوبت بالا روی کیفیت کار ما تاثیرگذار بود.

بابک حاتمی اظهار کرد: تیم ما در این بازی خوب کار کرد و مستحق پیروزی بود ولی گرمای شدید هوا باعث شد نتوانیم به خوبی در زمین کار کنیم.

وی افزود: تیم ما در ادامه می تواند این امتیازات از دست رفته را جبران کند.

همچنین حامد فلاح زاده گلر تیم سایپا البرز در خصوص این بازی گفت: تیم ما در این بازی خوب کار کرد و موقعیت های خوبی داشتیم ولی بازیکنان ما از این فرصت ها به خوبی استفاده نکردند.

وی افزود: تیم حریف در این بازی کمتر از ما موقعیت داشت و اگر قدر موقعیتهای خود را می دانستیم با پیروزی زمین را ترک می کردیم.

گلر تیم سایپا البرز تصریح کرد: شرایط آب و هوایی سختی بر بازی حاکم بود و همین امر باعث شد نتوانیم آن گونه که باید بازی کنیم.

کاوه رضایی دیگر بازیکن تیم سایپا نیز در خصوص این بازی و صحنه پنالتی تیم فولاد خوزستان گفت: به هیچ عنوان آن صحنه پنالتی نبود و بازیکن تیم فولاد نیز بر این امر اذعان داشت.

وی ادامه داد: می گویند در خوزستان صحنه های 50.50 را به سود تیم های خوزستانی می گیرند، مگر این جا باید سر تیم های میهمان را برید؟

رضایی بیان کرد: من به داور هیچ بی احترامی نکرده و نخواهم کرد ولی تنها نسبت به آن صحنه اعتراض داشتم.

وی اظهارکرد: تیم ما در این بازی می توانست پیروز شود ولی موقعیت های خوب ما یکی پس از دیگری هدر رفت.

سجاد مشکل پور دیگر بازیکن تیم سایپا نیز در خصوص بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: من از داوری بازی ایرادی نمی گیرم ولی به عقیده من پنالتی اول فولادی ها خطا نبود و پنالتی دوم نیز پیش از این که گلر ما مرتکب خطا شود، بازیکنان فولاد روی یکی از بازیکنان ما مرتکب خطا شده بودند.

وی افزود: با این وجود درخصوص صحنه پنالتی اعتراض شدیدی به داور داشتم که جا دارد از داور میدان عذرخواهی کنم.

همچنین مهرداد جماعتی بازیکن تیم فولاد خوزستان نیز در خصوص این بازی اظهار کرد: تیم در این بازی بهتر از حریف بود و دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و اگر قدر این موقعیت ها را می دانستیم اکنون سه امتیاز از آن ما بود.

وی ادامه داد: با وجود گرمای شدید هوا تیم ما مانند همیشه با طراوت بازی کرد و تنها بدشانسی مانع پیروزی ما شد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم ما بدون شک در ادامه مسابقات به خصوص بازی های خانگی خود می تواند امتیازات لازم را برای صعود به بالای جدول کسب کند.

از سوی دیگر ایوب والی، کاپیتان تیم فولاد خوزستان در خصوص این بازی اظهار کرد: تیم ما در این بازی فرصت های طلایی را از دست داد و دو پنالتی خود را هدر داد و با دست خودمان یک امتیاز را به حریف تقدیم کردیم.

وی افزود: تیم حریف باتوجه به شرایط آب و هوایی اهواز، برای کسب حداقل امتیاز به میدان آمده بود ولی ما می توانستیم سه امتیاز بازی را ازآن خود کنیم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازیکنان حریف از آنجا که یک امتیاز هم برای آنها با ارزش بود، با هر برخورد کوچکی خود را روی زمین می انداختند و همین امر سرعت بازی ما را کند کرده بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد