سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان


با خداحافظی بخشدار قبلی
شادگان 4 ماه بدون بخشدار مانده است

شهرستان شادگان پس از گذشت چهار ماه از خداحافظی بخشدار قبلی، هنوز بدون بخشدار و حتی سرپرست اداره می‌شود.

خبرگزاری فارس: شادگان 4 ماه بدون بخشدار مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حدود چهار ماه قبل بود که بخشدار بخش مرکزی شادگان نیر به سمت فرماندار شهرستان آغاجاری منصوب شد و از این شهرستان خداحافظی کرد.

در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی این شهرستان، معرفی بخشدار از سوی دولت است تا از بابت نداشتن متولی، روستاهای بخش مرکزی ضربه نخورند و شوراها، دهیاران و مردم امیدوار باشند که می‌توانند با وجود بخشداری، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون باشند.

روستاهای بخش مرکزی شادگان از ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری برخوردار بوده و این امور مطمئناً می‌تواند در رونق این شهرستان موثر باشد؛ اما تا زمانی که برای بخشداری این شهرستان بخشدار تعیین نشود، این شهرستان همچنان در دستیابی به جایگاه تعریف شده‌اش ناکام خواهد بود.

به نظر می‌رسد که تاخیر در انتخاب بخشدار جدید مرکزی شادگان نگران کننده بوده و امیدوار هستیم که فرد شایسته، علاقمند، با برنامه، کارآمد، پاسخگو و جوان و با انرژی انتخاب شود.

بلاتکلیف بودن بخش مرکزی شادگان در چند ماه اخیر به هیچ عنوان به سود مردم منطقه نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران ناپذیری به توسعه یافتگی روستاها وارد می‌کند.

در این مدت، با وجود تلاش مسئولان شهرستان برای پر کردن خلا عدم وجود بخشدار مرکزی شادگان، متاسفانه این مسئله در خدمت رسانی به مردم روستاهای بخش مرکزی و پیگیری مسائل و مشکلات آن وقفه ایجاد کرده است.

در نهایت از استاندار و معاونان وی انتظار می‌رود با توجه به محرومیت شهرستان نسبت پیگیری مسئله از مبادی مربوطه و معرفی بخشداری توانمند و کوشا اقدام شود تا مردم این شهرستان در دوران دولت تدبیر و امید، طعم توسعه و پیشرفت را بیش از پیش بچشند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930607000520#sthash.7fGJIdJT.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد