سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک



ارسال به دوستان
فرماندار اندیمشک خبر داد
خسارت 11 میلیارد ریالی طوفان و تندباد به تاسیسات زیربنایی اندیمشک

فرماندار اندیمشک میزان خسارت وارده بر اثر تندباد و طوفان اخیر به تاسیسات زیربنایی و کشاورزی این شهرستان را 11 میلیارد ریال اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: خسارت 11 میلیارد ریالی طوفان و تندباد به تاسیسات زیربنایی اندیمشک

حمیدرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: بیشترین خسارت‌های وارد شده بر اثر تندباد و طوفان شامل آسیب به تاسیسات عمومی، زیربنایی، شهری، کشاورزی، اماکن مسکونی و معابر عمومی شهری و روستایی بوده است.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده این خسارت‌ها بیش از 11 میلیارد ریال برآورد شده که بیش از 3 میلیارد ریال از این خسارت‌ها به بخش کشاورزی شهرستان در بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: تخریب دیوار پارک‌ها، تخریب چمن و فضای سبز، تخریب چندین چشمه سرویس بهداشتی و تخریب چند محوطه بازی کودکان از دیگر خسارات وارده به تاسیسات شهری بر اثر طوفان و تندباد اخیر است.

گودرزی با بیان این که بر اثر این طوفان و تندباد یک نفر در شهرستان به دلیل ریزش دیوار، جان خود را از دست داد تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و دقت مردم در دریافت اطلاعات در پیشگیری از خسارت‌های مالی و جانی ناشی از وقوع حوادث طبیعی بسیار مهم است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان عنوان کرد: تلاشمان بر این است که اطلاعات لازم در بحث پیشگیری در زمان وقوع این حوادث را به شکل مناسبی در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تندباد با سرعت حدود یکصد کیلومتر سه‌شنبه 28 مردادماه، شهرستان اندیمشک و شمال خوزستان را درنوردید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930603000647#sthash.nPisv2TT.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد