سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



هر سه نماینده خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به تساوی رسیدند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این هفته از رقابت ها، امروز تیم‌های سپاهان و فولاد در اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

 در این بازی ابتدا سپاهان موفق شد در دقیقه 63توسط عبدالله کرمی برابر مدافع عنوان قهرمانی پیش بیفتد اما 11دقیقه بعد، سروش رفیعی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان اصفهانی کند.

 در یکی دیگر از دیدارهای این هفته در اهواز دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در شرایطی که هر دو تیم نیاز به امتیاز داشتند، مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 گل های این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه 73 برای ذوب آهن اصفهان و معین عباسیان در دقیقه 86 برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند. سومین نماینده خوزستان نیز امروز در مسجدسلیمان از گسترش فولاد تبریز میزبانی کرد که این بازی نیز در پایان 90دقیقه تلاش هر دو تیم، درنهایت با حساب یک بر یک به پایان رسید.

 برای نفت مسجدسلیمان بازیکن حریف در 52 دقیقه و برای گسترش فولاد تبریز میلاد جهانی در دقیقه 81 گلزنی کردند.




دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان همراه با حاشیه هایی بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، به دلیل رطوبت بالای هوا و گرمی نزدیک به 50 درجه هوای اهواز، استقبال خوبی از این دیدار نشد و علاقه مندان ترجیح دادند این بازی را در خانه هایشان تماشا کنند.

 در ورزشگاه چندین بار در جهت حمایت از عبدالله ویسی نصب شده بود.

 علی رغم این که جایگاه خبرنگاران نسبتا گرم بود اما خبرنگاران از این دیدار استقبال خوبی داشتند.

 در دقیقه 30 بازی به علت گرمی و رطوبت بالای هوا، به دو تیم 2 دقیقه زمان استراحت داده شد که بازیکنان به کنار زمین آمدند و آب نوشیدند و استراحت کوتاهی کردند.

 بهمن روشنایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان که برای این دیدار از نشستن روی نیمکت تیمش محروم بود، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و بازی را از نزدیک نظاره کرد.

 علی رغم شایعاتی که درخصوص بیماری "دیاکیته"دروازه بان خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان وجود داشت اما این بازیکن امروز برای استقلال خوزستان درون دروازه قرار گرفت.

 اسکوربورد ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را 214 نفر نشان داد.



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئن هستم در آینده برای اهالی فوتبال خوزستان خبرهای خوبی خواهیم داشت.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: همان طور که پیش بینی می شد اثرات روحی – روانی هم چنان روی بافت تیمی ما قرار دارد و هنوز عیار فنی تیم ما کم است.

 

وی بیان کرد: در نیمه دوم حریف بهتر از ما عمل کرد. زمانی که ذوب آهن به گل رسید ما بهتر شدیم و موفق شدیم به گل تساوی دست پیدا کنیم. این تساوی را بهتر از شکست می دانم و به فال نیک می گیرم.

 

سرمربی استقلال خوزستان گفت:ان شاالله در بازی های آینده با کمتر کردن ضعف های فنی و افزودن نقاط قوت در بازی های خارج از خانه به مراتب بهتر عمل می کنیم و مطمئن هستم در بازی های خارج از خانه این استرس موجود در بافت تیم از بین خواهد رفت.

 وی خاطر نشان کرد:ما در این دیدار دو تعویض اجباری داشتیم و بزرگترین عیب تیم مان این است که گل اول بازی را نمی زنیم و وقتی گل دریافت می کنیم به دنبال جبران آن هستیم.

 ویسی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل ملوان گفت:امیدوارم در دیدار آینده این نقاط ضعف دیده نشود و مطمئن هستم در آینده خبرهای خوبی برای اهالی فوتبال خوزستان خواهیم داشت. من به آینده این تیم امیدوار هستم.




سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نیمه دوم برای ما خوب بود ولی خوب پایان نیافت.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی از هر دو تیم ارایه شد. در این دیدار هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی تلاش کردند.

 

وی ادامه داد: تیم ما در نیمه اول تحت تاثیر گرما و رطوبت بالای هوای اهواز قرار گرفت و می توان گفت نیمه اول فاقد کیفیت فنی فوتبالی بود.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز و خوب هم هدایت کردیم و توانستیم به گل هم برسیم اما روی تعلل، بازی برده را به تساوی تبدیل کردیم.

 وی با بیان این که نیمه دوم برای ما خوب بود ولی خوب پایان نیافت، گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم که در این هوای بسیار گرم بازی خوبی ارایه دادند.

 گل محمدی خاطر نشان کرد: ای کاش مسوولان برگزار کننده لیگ برای وضعیت بازی هایی که در خوزستان برگزار می شوند و گرما و رطوبت هوای آن حتی برای خوزستانی ها نیز طاقت فرسا است، فکر اساسی کنند.




بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است خطای بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه خودی از چشم داور دور مانده است.

 روح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خوزستان پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی خوب و جذابی را ارایه دادیم اما متاسفانه گرمای بالای این روزهای اهواز به جان ما افتاده است.

 وی در ادامه درخصوص حرکتش در محوطه جریمه تیم حریف و دریافت کارت زرد از داور مسابقه به دلیل تمارض، گفت:از نظر من آن صحنه پنالتی بود؛ چرا که بازیکن ذوب آهن یک نوک پا به من زد ولی از چشم داور دور ماند، در نتیجه وی به من کارت زرد نشان داد.

 این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: احتمال می دهم چون داور یک کارت قرمز به بازیکنان ذوب آهن داده بود، در این صحنه ملایمت بسیاری به خرج داد که منجر به دادن کارت زرد به من شد.




سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید واقعا مستاصل شده ام و امیدوارم بتوانم خودم را کنترل کنم. ماندن برای من خیلی سخت شده است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالمجید باقری نیا پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: می دانستیم حریف با بازی بسته دنبال ضد حمله است. ما برنامه داشتیم با سرعت حمله کنیم و به عمق حمله حریف برویم که طبق این برنامه موقعیت ایجاد کردیم و صاحب پنالتی شدیم ولی متاسفانه پنالتی ما از دست رفت.

 

وی بیان کرد: در دقیقه 33 تیم ما 10 نفره شد ولی بازهم همان طور که می خواستیم بازی را کنترل کردیم و همه راه ها را بر حریف مان بستیم و روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم اما متاسفانه روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بارها روی نقطه ای که از روی آن گل دریافت کردیم شاید از بازی های تدارکاتی تا امروز در این خصوص با بازیکنان مان صحبت و کار کرده ایم و به آن ها گفته ایم وقتی بازی از کنار زمین به عمق شروع می شود بازی حریف را حتی اگر خطا می کنید نگذارید ادامه پیدا کند. به هر حال این اشتباه را انجام دادیم و گل هم دریافت کردیم.

 

وی درباره صحنه ای از بازی که بازیکنانش معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است، عنوان کرد: بازیکنان ما مدعی بودند که در این صحنه توپ از خط دروازه حریف عبور کرده است ولی اجازه دهید من درمورد داوری صحبتی نکنم و اجازه دهید فیلم بازی را ببینم و آن هایی که باید قضاوت کنند در این مورد قضاوت داشته باشند.

 

باقری نیا گفت: فکر می کنم 56 دقیقه در این گرما و رطوبت بالای هوا بازی کردن کار آسانی نیست. متاسفانه وقتی از دقیقه 10 بازی تماشاگرانی که نمی توانم به آن ها بگویم هوادار، به بازیکن و مربی تیم ما توهین می کنند، تحمل کردن خیلی سخت است. من واقعا مستاصل شده ام و امیدوارم بتوانم خودم را کنترل کنم. ماندن برای من خیلی سخت شده است. این فشار از طرف گروهی خاص است و امیدوارم من بروم و این گروه خاص به هدف شان برسند و تیم نفت بهتر از این شود.

 

وی درباره بازیکنانی که جذب کرده اند، خاطر نشان کرد: بازیکنان بهتر از این نمی توانستیم پیدا کنیم. فکر می کنم پنج لیست به باشگاه دادم و شاید بازیکنانی که گرفتیم 70 درصد آن ها در لیست پنجم من بودند. من هم دلم می خواست عبدالله کرمی را جذب کنم. همچنین دلم می خواست هافبک و مهاجم بهتری جذب کنیم ولی قرار نیست من این بازیکنان را جذب کنم و قرار است باشگاه باتوجه به امکانات مالی اش بازیکن جذب کند. همان طور که می دانید ما اکنون دو هفته است درگیر جذب یک مهاجم خارجی هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقفه ای که به دلیل گرمی هوا در بازی ایجاد شد، گفت: تا وقتی بازی تعطیل نشده بود تمام تدابیر ما درست از آب درآمد و هیچ راهی به حریف ندادیم، در واقع آن وقفه که هفت دقیقه زمان برد کم نیست. این وقفه استراحتی به تیم حریف داد و آن ها را از زیر فشار گرما خارج کرد و هم این که مربیان این تیم با بازیکنان شان صحبت کردند.

 

وی ادامه داد: ما 56 دقیقه ده نفره بازی کردیم و هیچ راهی به حریف ندادیم. ما تمام راه ها را بستیم ولی به خاطر اخراج بازیکن مان مجبور شدیم سیستم بازی مان را تغییر دهیم. البته آن توپی هم که به صورت محمود تیغ نورد خورد باعث شد او شش، هفت دقیقه در جریان بازی نباشد. اگر این مشکل برایش پیش نمی آمد آن ها نمی توانستند به سمت دروازه ما توپ بزنند.

 

باقری نیا درخصوص دادن ضربه پنالتی به حامد محمودی گفت: پنالتی دادن به بازیکنان اصلا سلیقه ای نیست و تمرینی است. درباره هافبک مان هم باید بگویم فکر نمی کنم خیلی ضعیف کار کرده باشند.

 

وی درباره جایگاه شان گفت: امروز هفت یا هشت تیم مانند ما سه امتیازی شدند. آن تیم ها مانند ما نیستند و تیم های سال گذشته خود را دارند. همچنین از شش سهمیه بازیکن لیگ برتر و سهمیه بازیکن خارجی شان هم استفاده کردند و بهترین تیم های ممکن را درست و روانه مسابقات کردند ولی امروز مانند ما امتیاز دارند.

 

باقری نیا عنوان کرد: ما بیشتر از تمام این تیم ها به زمان نیاز داریم تا بتوانیم مشکلات فنی را برطرف و تیم را جمع کنیم و همچنین بازیکنان لیگ یکی مان را به لیگ برتری تبدیل کنیم. شما فکر می کنید اگر امروز حسین مالکی تجربه لازم را داشت از بازی اخراج می شد؟ به نظر شما آن توپ چه خطری برای ما داشت که این خطا را انجام داد؟ به نظر شما به جز یک بازیکن بی تجربه کسی این کار را انجام می دهد؟ ضمن این که بازیکنان حریف خطاهای شدیدتر از این انجام دادند ولی داور با یک کارت زرد آن ها را جریمه کرد. در کل به نظرم تیم مان به تجربه نیاز دارد.

 

وی درباره عدم پرداخت پول بازیکنان گفت: من یا باید با بازیکنان همراه شوم و باشگاه را تحت فشار گذاشت یا این که اجازه ندهم تیم از هم بپاشد. اگر شما باشید کدام کار را انجام می دهید؟ من در حال حاضر در حال نگه داشتن تیم هستم و حتی گاهی اوقات مجبور شده ام با برخی بازیکنان برخورد کنم و حتی آن ها را کنار بگذارم.

ما هنوز وسایلی ازجمله کفش را نگرفته ایم و تنها چیزی که به بازیکنان داده ایم پیراهن، شورت و جوراب است. تمام تلاش من اکنون این است که به بازیکنانم اجازه ندهم هیچ اعتراضی داشته باشند. به آینده امیدوار باشید. من هم نه تنها از باشگاه پولی نگرفته ام بلکه خودم هم هزینه کرده ام و خودشان هم می دانند خیلی از آن چیزهایی که برای آن ها تهیه می شود را من می خرم.

 

وی در پایان درخصوص جذب بازیکن خارجی گفت: گمان می کنم دعوت نامه این بازیکن را برای مدیر برنامه های او ایمیل کرده اند که البته باتوجه به این که دیروز و امروز تعطیلات آن جا بوده است، قطعا فردا روی آن اقدام می کنند و قول داده است ظرف چهار روز دیگر این بازیکن به ایران بیاید که اگر به قولش عمل کند پس از بازی با تراکتورسازی این بازیکن را در اختیار داریم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد