سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



تیم کاراته ماتسوشیما خوزستان در مسابقات کشوری قهرمان شد.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات سی‌ام و سی‌ویکم مردادماه در شیراز برگزار شد و خوزستان توانست به عنوان قهرمانی برسد.وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم استان در این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: تیم خوزستان از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار بود و درنهایت نیز موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.  


کاپیتان مصدوم تیم فوتبال فولادخوزستان که به خاطر پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، شرایطش را خیلی خوب ارزیابی می کند و می گوید ان‌شاالله به زودی برمی‌گردد.

 

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: از دکتر کیهانی بابت عمل جراحی تشکر می کنم. خدا را شکر همه به من می‌گویند که عملت خوب بوده است که این خوشحال کننده است. دکتر کیهانی نیز از عملم بسیار راضی بود.

 

وی با بیان این‌که شرایطم خیلی خوب است، گفت: امروز اولین جلسه فیزیوتراپی‌ام را زیر نظر دکتر فتحی، فیزیوتراپ باشگاه فولاد آغاز کرده ام.

 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این که چه زمانی به میادین برمی‌گردد، عنوان کرد: من تا پنج ماه نمی توانم تمرین کنم و یک ماه هم باید بدنسازی انجام دهم و ان‌شاالله از شش ماه دیگر می توانم بازی کنم.

 

وی همچنین درباره این که آیا از لیست باشگاه خارج می شود یا خیر؟ گفت: باشگاه هنوز چیزی در این خصوص به من نگفته است و البته قرار نیست از لیست خارج شوم.

 

رحمانی درباره برطرف شدن مشکل کارت پایان خدمتش نیز توضیح داد: مشکل تمام بازیکنان حل شد. همه مدارک مان را ارایه دادیم و خدا را شکر مشکل‌مان برطرف شد. من هم در به وجود آمدن این مشکل از کسی ناراحت نیستم و خدا بزرگ است.

 

وی با قدردانی از باشگاه فولاد و دهکردی، مدیرعامل آن خاطر نشان کرد: آقای دهکردی در خصوص مصدومیتم همه طوره از من حمایت کرد و ان‌شاالله بتوانم جبران کنم. او حتی به من پیشنهاد داد که خارج از کشور تحت عمل جراحی قرار بگیرم ولی من به او گفتم با توجه به تعریفی که از دکتر کیهانی شنیده ام، تهران عملم را انجام می دهم. همچنین از تمام کسانی که جویای حال من شدند ازجمله آقای فرکی، جلالی، رضا نوروزی و کاوه رضایی، تشکر می کنم. 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره عملکرد تیم فولاد طی دیدارهایی که برگزار کرده است، گفت: بازی با استقلال خوزستان به دلم نبود و البته شاید به خاطر گرمای هوا و شرایط زمین بود اما در چند بازی گذشته تیم فوق العاده بوده و بازیکنان از جان مایه گذاشته اند. وی ادامه داد: امیدوارم امروز مقابل سپاهان نتیجه خوبی بگیریم. تیم مان جوان است و بازیکنان خیلی خوب با یکدیگر بازی می کنند و مطمئن باشید می توانیم امروز سپاهان را ببریم.رحمانی در پایان گفت: ان‌شاالله به زودی به میادین برمی‌گردم.




مسوول کمیته راگبی خوزستان شرایط مالی این رشته را خوب نمی داند و می گوید اگر اداره کل ورزش و جوانان استان تا امروز حمایت مالی خود را جهت اعزام تیم های آقایان و بانوان به مسابقات لیگ برتر کشور اعلام نکند نمی توانیم در لیگ شرکت و از آن حذف می شویم.

 

سیروس داوودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تاکنون مسابقه ای نبوده است که تیم‌های‌مان را به آن اعزام نکنیم ولی لیگ برتر بانوان هشتم شهریورماه و لیگ برتر آقایان 13 یا 14 شهریورماه آغاز می شود که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نمی توانیم تیم های مان را اعزام کنیم.

 

وی بیان کرد: اگر نتوانیم تیم های آقایان و بانوان را به لیگ برتر کشور اعزام کنیم، حذف می شویم. علاوه بر این‌که حذف می شویم، این موضوع در انگیزه بازیکنان تاثیر دارد و حتی ممکن است تیم‌ها نیز متلاشی شوند. من تیم را در سرما و گرما تمرین داده ام ولی وقتی مسابقه ای نباشد بی انگیزه می شوند، می گویند پس چرا باید تمرین کنیم.

 

مسوول کمیته راگبی خوزستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان باید از ما حمایت مالی کند تا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم. اگر اداره کل تا امروز حمایت خود را اعلام کند، ممکن است بتوانیم در لیگ برتر شرکت کنیم. تا فردا صبح مهلت داریم که آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به ما می گوید که باید اسپانسر پیدا کنید در حالی که اسپانسر برای رشته هایی است که بعد تبلیغاتی داشته باشند. رشته ما جزو رشته های همگانی است و وقتی در مسابقات حضور پیدا می کنیم، ماهیت استان را نشان می‌دهیم و مشخص می شود خوزستان در چنین رشته هایی فعال است.

 

داوودی بیان کرد: به هر حال بعضی از سازمان ها می توانند به ما کمک کنند و در خیلی از استان ها شهرداری ها به تیم های راگبی شان برای شرکت در مسابقات کمک می کنند ولی شاید شهرداری نخواهد به ما کمک کند اما اداره کل ورزش و جوانان اگر بخواهد می تواند به ما کمک کند. سازمان ها به من نوعی کمک نمی کنند مگر این‌که اداره کل ورزش و جوانان استان با آن‌ها هماهنگ کند در حالی که اداره کل این هماهنگی را هم انجام نمی دهد.

 

وی عنوان کرد: سال‌های گذشته به هر صورتی که بود اداره کل ورزش و جوانان به ما کمک می کرد ولی در حال حاضر هیچ کمکی به ما نشده است. سال گذشته بانوان را به مسابقات اعزام کردیم که از خوزستان بازیکنی بود که به تیم‌ملی رسید. به هر حال تمام هدف من قهرمانی نیست.

 

رییس سازمان لیگ راگبی کشور گفت: در حال حاضر همه دنبال قهرمانی هستند در حالی که برای آن هزینه ای هم نمی کنند. در هر صورت با توجه به مشکلات مالی ای که داریم، بعید می دانم دیگر تیم های آقایان و بانوان استان را به لیگ کشور اعزام کنیم. البته بازهم تلاشم را می کنم. سال گذشته هم بیشتر هزینه را خودم برای حضور در لیگ برتر پرداخت کردم.





مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان گفت: به دلیل گرمی و بالا بودن رطوبت هوای اهواز، در دقیقه 30 نیمه اول بازی استقلال‌خوزستان و ذوب‌آهن، دو تا سه دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می‌شود.

 

عزیز صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: شب گذشته در جلسه هماهنگی بازی امروز بین تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن موضوع استراحت تیم ها را در بازی به دلیل گرمی و رطوبت بالای هوای اهواز مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: البته یکسری مخالفت ها در این زمینه وجود داشت ولی در نهایت با توافقی که حاصل شد، قرار بر این شد که بازیکنان هر دو تیم در دقیقه 30 نیمه اول دو تا سه دقیقه استراحت داشته باشند و آب بنوشند و سپس بازی ادامه پیدا کند. این زمان استراحت به وقت های اضافه نیمه اول افزوده می شود. این موضوع به داور مسابقه نیز ابلاغ شده است.

 

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: موضوع استراحت تیم‌ها به دلیل گرمی هوا از جام جهانی برزیل که بالاترین رده مسابقات دنیا است، مطرح و اجرا شد. AFC این مجوز را به فدراسیون های تمام کشورها داده است تا این کار را انجام دهند و بر همین اساس سازمان لیگ اعلام کرد استان هایی که هوای شان گرم است، می توانند از این زمان استراحت در حین مسابقه استفاده کنند.

 

وی گفت: برای اجرای این کار، در جلسه هماهنگی شب مسابقه توافق هر دو تیم گرفته و سپس با داور هماهنگ و این کار اجرا می‌شود. برای این بازی نیز توافق دو تیم گرفته شده است و این اقدام انجام می شود.

 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 19:15 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد