سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



در بیانیه شورای هیئات مذهبی/
هیئات اهواز؛ نجفقلی حبیبی را محکوم کردند
بیانیه شورای هیئات مذهبی استان خوزستان در محکومیت اهانت به مقدسات دینی در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا منتشر شد.
  

به گزارش روضه نیوز ؛بیانیه شورای هیئات مذهبی استان خوزستان در محکومیت اهانت به مقدسات دینی در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا منتشر شد.

هیئات اهواز؛ نجفقلی حبیبی را محکوم کردند

بیانیه هیئات مذهبی استان خوزستان در محکومیت سخنان بی پایه مهمان برنامه دیروز، امروز، فردا
با دیگر مدعیان دروغین روشنفکری و افراد به ظاهر روشنفکر و در باطن افراد وابسته به دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی و از بازماندگان جریان شکست خورده اصلاح طلبی در فضای رسمی رسانه ملی و در قالب یک برنامه زنده به مقدسات و باورهای دینی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی توهین و در کمال بی شرمی حرکت و قیام امام حسین(ع) و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) را یک حرکت بیهوده فرهنگی و بدون بازخورد معرفی می کند. باید به این افراد به ظاهر روشنفکر و درباطن جیره خواران دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) و بنیانگذاران اسلام آمریکایی یادآوری کرد که بیش از چهارده قرن از عزاداری سید الشهدا(ع) می گذرد و هر سال شاهد برگزاری باشکوه آن و برکات عظیم آن در سطح جهان هستیم که نمونه آن مقاومت در برابر ظلم و ستم و حرکت های آزادیخواهانه برضد طاغوت های دوران معاصر می باشد. و این عزاداری ها هرساله با شور و شعف خاصی برگزار می شود و رهبر کبیر اسلامی چه زیبا فرمودند: که ما هرچه داریم از محرم و صفر داریم.
ما هیئات مذهبی استان خوزستان ضمن محکومیت شدید و اعلام برائت و انزجا از اظهارات بی پایه و سخیف مهمان برنامه دیروز، امروز، فردا، در تاریخ 93/5/23 خواستار عذرخواهی رسمی این فرد خاطی بوده و از مسئولین دلسوز رسانه ملی تقاضا داریم نسبت به انتخاب و استفاده از کارشناسان جهت حضور در برنامه های صداوسیما دقت لازم و کافی را مبذول نمایند.


شورای هیئات مذهبی استان خوزستان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد