سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول



پنج نفر بر اثر وزش تندباد در دزفول مصدوم شدند

دزفول - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول از مصدومیت پنج نفر بر اثر وقوع تندباد در این شهرستان خبر داد.

ˈ محمد افضل زاده ˈ شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در پی وقوع تندباد و توفان در دزفول که خساراتی نیز در پی داشت کلیه پایگاه های اورژانس 115 به حالت آماده باشد درآمده و به کمک مصدومان شتافتند.

وی افزود:در این توفان پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا شده و دو مصدوم دیگر نیز در بیمارستان این شهر تحت مداوا قرار گرفته ضمن اینکه یکی از مصدومان به بخش آی سی یو منتقل شده است.

افضل زاده حال عمومی این مصدومان را مناسب اعلام کرد.

تند باد سه شنبه شب در دزفول خساراتی به تاسیسات شهری وارد کرده و موجب وقوع چند آتش سوزی شد.

میزان دقیق خسارات ناشی از این توفان توسط ستاد بحران فرمانداری ویژه دزفول در دست بررسی است.



مصدوم حادثه تند باد دزفول در گذشت

دزفول - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مصدوم حادثه تند باد و توفان گرد و خاک سه شنبه شب در دزفول بر اثر ضربه وارده به ناحیه سر فوت کرد.

ˈفریدون جعفریانفرˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: فرد مذکور در جریان توفان شب گذشته بر اثر سقوط درخت از ناحیه سر آسیب دیده و به بیمارستان منتقل و در بخش آی سی یو بستری بود که دقایقی پیش فوت کرد.

وی اظهار داشت: حادثه توفان در دزفول پنج مصدوم بر جای گذاشت که چهار مصدوم پس از مداوا بیمارستان را ترک کردند.

در پی وقوع تندباد و توفان در دزفول که خساراتی نیز در پی داشت کلیه پایگاه های اورژانس 115 به حالت آماده باش در آمده و به کمک مصدومان شتافتند.

این تندباد که با گرد و خاک همراه بود و دو ساعت به طول انجامید خساراتی به تاسیسات شهری و شبکه برق شهرستان دزفول وارد کرد به طوریکه شبکه برق مناطقی از این شهر ساعت ها تا حوالی بامداد روز چهارشنبه قطع بود.

قطع برق در گرمای طاقت فرسای تابستان ، بسیاری از خانواده ها را ناچار به ترک منازل کرد به طوریکه بوستان ها و ساحل رودخانه دز تا بامداد امروز شاهد حضور خانواده ها بود.

توفان و تند باد در اندیمشک نیز یک کشته بر جای گذاشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد