سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
چربش تجربه در دربی خوزستان/ فولاد صدرنشین شد

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر سه‌شنبه دو تیم همشهری فولاد و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به سود قرمز شهر اهواز به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: چربش تجربه در دربی خوزستان/ فولاد صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در روزی که تختی اهواز پس از مدت‌ها از فولادی‌ها پذیرایی کرد، تماشاگران زیادی از دربی خوزستان دیدن نکردند و این دیدار در رطوبت بالای شهر اهواز انجام شد.

در این دیدار که رأس ساعت 19 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، فولادی‌ها موفق شدند با تک گل دقیقه 12 یوسف وکیا بر حریف همشهری خود چیره شوند تا با کسب این سه امتیاز، با توجه به شکست سنگین تیم سپاهان در مقابل نفت تهران، با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گیرند.

وکیا موفق شد در دقیقه 12 این دیدار و در یک فرار دیدنی سه بازیکن مقابل خود را پشت سر بگذارد و توپ را وارد دروازه تیم استقلال خوزستان کند.

این دیدار را یدالله جهانبازی سوت زد و در خلال این مسابقه چهار بار دست به جیب شد که هر چهار مرتبه سهم بازیکنان اسقلال خوزستان شد که در آن روح‌الله سیف اللهی، مجید حیدری، عبدالهادی خنیفر از جهانبازی کارت زرد دریافت کردند و خنیفر در دقیقه 73 این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

اوایل این دیدار و با دریافت گل، آبی‌پوشان سعی در جبران مافات کرده و بی‌مهابا به سوی دروازه فولاد حمله‌ور شدند اما حملات آنان در پایان بی نتیجه ماند و نیمه اول این دیدار با تک گل یوسف وکیا به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار نیز استرس ناشی شکست در ساق‌های بازیکنان استقلال مشهود بود و به همین خاطر بارها روی ضد حملات بازیکنان فولاد غافلگیر شدند.

این دیدار در حالی برگزار شد که رطوبت بالای هوای اهواز اجازه نداد تا تماشاگران زیادی از این دیدار دیدن کنند حدود 2 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

در پایان این دیدار و با پیروزی فولاد، این تیم موفق شد فرصت را غنیمت شمرده و با توجه به شکست سنگین تیم سپاهان، با داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم جای زردپوشان اصفهانی را در صدر جدول رده‌بندی مسابقات بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی، عصر دیروز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این شهرآورد در پایان با حساب یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930529000293#sthash.YwGilOa2.dpuf






عبدالهادی خنیفر:
یک اشتباه کردیم دهنمان را دوختند/ هواداران فولاد هم محروم شوند
اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: یک اشتباه کردیم، دهنمان را دوختند و یک بازی محروم شدیم حالا انتظار داریم با هواداران فولاد نیزبه دلیل فحاشی برخورد شود.

عبدالهادی خنیفر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اخراجش و حاشیه هایی که برای تیمش در بازی با فولاد خوزستان ایجاد شد، اظهارکرد: برای هواداران فولاد متاسفم که به خودشان اجازه می دهند هر نوع توهینی که می خواهند به یک بازیکن بکنند.وی افزود: با این وجود آنها ادعا دارند که همه بازیکنان ایران قلیونی و معتاد هستند و تنها بازیکنان فولاد سالمند. این درست نیست که در خصوص بازیکنان هر تیمی بخواهند این گونه قضاوت کنند.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان ادامه داد: این افراد هرگونه که می خواهند با آبروی بازیکنان بازی می کنند و با آنها هیچ برخوردی نمی شود.
وی بیان کرد: ما یک اشتباه کردیم، دهنمان را دوختند و یک بازی محروم شدیم. ما یک ناهنجاری به وجود آوردیم و محرومیت آن را کشیدیم و انتظار داریم با این هواداران نیز برخورد شود و همانگونه که تیم ما را محروم کردند در خصوص فولاد نیز تصمیم گیری کنند.
خنیفر ادامه داد: بدون شک اگر با هواداران فولاد خوزستان برخورد نشود این روند را تا پایان فصل ادامه می دهند و هر به تیمی را که به اهواز می آید فحاشی می کنند.
وی اظهار کرد: درخصوص داوری نیز چیزی نمی توانم بگویم ولی معتقدم کارت زرد اولم صحیح بود ولی مستحق کارت زرد دوم نبودم و آن صحنه بدون شک پنالتی بود.
به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و استقلال صنعتی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:25 روز سه شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به اتمام رسید. یوسف وکیا در دقیقه 12 برای فولاد گلزنی کرد.



اسکوچیچ:
فولاد غیرمنطقی عقب کشید/ با تمام وجود برابر سپاهان قرار می گیریم
اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود گل زودهنگامی که در برابر استقلال خوزستان به ثمر رساندیم ولی به دلایل غیر منطقی عقب کشیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سه شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش در برابر استقلال خوزستان که به پیروزی تیمش منجر شد، اظهار کرد: طبیعی بود که مانند هر شهرآورد دیگری بازیکنان از نظر روحی و روانی فشار فراوانی را تحمل کنند ولی خوشحالم که توانستیم این بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی افزود: کادرفنی تیم ما نسبت به اشتباهات تیم آگاهی کامل دارد و نقاط ضعف تیم خود را در این بازی بررسی کردیم.سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل زود هنگام ما در این بازی باعث شد به دلایل غیرمنطقی تیم ما عقب بکشد و تیم حریف فشار فراوانی را به تیم وارد کند.اسکوچیچ بیان کرد: هر دو تیم در این دیدار خوب کار کردند ولی تیم ما نسبت به حریف بهتر کار کرد و قدر موقعیت به دست آمده خود را ندانستیم.وی تصریح کرد: به عقیده من با توجه به شرایط آب و هوایی که بر این بازی حاکم بود تیم ما به خوبی توانست کار کند و نتیجه بگیرد.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما برای هر بازی خود برنامه های خاص خود را دارد. سعی می کنیم در بازی با سپاهان اصفهان نیز با تمام وجود به میدان برویم.

اسکوچیچ اظهار کرد: تیم های واقعی و حرفه ای همیشه حتی اگر خوب هم بازی نکنند می توانند نتیجه را به خود سود خود رقم بزنند.به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال صنعتی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:25 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به اتمام رسید. یوسف وکیا در دقیقه 12 برای فولاد گلزنی کرد.



حواشی شهرآورد اهواز/
درگیری ویسی با ماموران نیروی انتظامی
اهواز - خبرگزاری مهر: بعد از پایان شهرآورد اهواز که به شکست تیم استقلال خوزستان منجر شد، عبدالله ویسی سرمربی این تیم درگیری شدید فیزیکی با ماموران نیروی انتظامی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرآورد اهواز بین دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در حالی امروز در اهواز برگزار شد که هوای شرجی و رطوبت حدود 90 درصدی شهر اهواز، باعث حاکم شدن نوعی کلافگی بر بازیکنان و کادر فنی شده بود به همین دلیل شاهد یک بازی نسبتا پربرخورد بودیم.
در دقیقه 90 این بازی داور گل زده استقلال خوزستان که بازی را به تساوی می کشاند مردود اعلام کرد که این امر منجر به آغاز تنش شدیدی در این دیدار شد و بازیکنان و کادرفنی تیم استقلال خوزستان به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند.
این تنش ها با شعارهای تند هواداران دو تیم نیز همراه شد، در پایان بازی در نهایت به درگیری شدید ماموران نیروی انتظامی و عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان منجر شد.
هواداران فولاد خوزستان هم که تیشمان این بازی را به سود خاتمه داده بود نیز به شدت علیه داور و برخی بازیکنان استقلال خوزستان شعار دادند.همچنین در این بازی عبدالهادی خنیفر کاپیتان استقلال خوزستان که در بازی مقابل استقلال تهران بعد از تصمیم داور در اعلام پنالتی کرار به شدت به داور فحاشی کرده بود امروز ظرف 4چهار دقیقه دو کارته شد و از بازی بیرون رفت. او کارت او را روی خطا روی شریفات گرفت و کارت زرد دوم را به دلیل تمارض دریافت کرد.در این بازی یک گل نیز از سوی بازیکنان فولاد مردود اعلام شده بود.



تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم جهان نژادیان آبادان، فردا (پنج‌شنبه) میهمان شهرداری بندرعباس است.

 جهان‌نژادیان آبادان تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است که در حال حاضر با سه امتیاز در انتهای جدول گروه هفت تیمی جنوب کشور قرار دارد.

 لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در دو گروه هفت تیمی شمال و جنوب کشور برگزار می‌شود.



مسابقات قهرمانی بوکس جوانان خوزستان برگزار می‌شود.

 

بهمن کاظمی، رییس هیات بوکس استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: این مسابقات 30 و 31 مردادماه در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی بیان‌کرد: بوکسورهای استان در وزن‌های 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91، و 91+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند. از ورزشکاران آبادان، آغاجاری، اندیمشک، امیدیه، ایذه، بهبهان، بندرامام خمینی(ره)، خرمشهر، دزفول، دهدز، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر، شیبان، کارون، گتوند، ماهشهر، مسجدسلیمان و مینوشهر دعوت شده است تا در این مسابقات شرکت کنند. 

رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این‌که وضعیت بوکس خوزستان خوب است، گفت: طی چند سال گذشته بوکس خوزستان در رده جوانان مسابقات کشوری روی سکو بوده است.




کاراته‌کاهای خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی سبک کیوکوشین‌یونیون استان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

رضا ریاحی، دبیر سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، 31 مردادماه در سالن هادی آباد شهرستان کارون برگزار می‌شود.

 وی با بیان این‌که نزدیک به 200 کاراته‌کا در این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند، گفت: ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 30 وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 دبیر سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته استان خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری این سبک که 14 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 وی در پایان عنوان‌کرد: این سبک در استان جزو چهار سبک برتر است و در کشور نیز برای چهار سال متوالی است که قهرمان می‌شویم.




دو ورزشکار و یک مربی از خوزستان به هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان و نابینایان فراخوانده شدند.

 

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این اردو هفتم تا شانزدهم شهریورماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود. وی ادامه‌داد: امید نوری‌جعفری و محمد شنانی به عنوان جودوکار و علی خلیدی به عنوان مربی از خوزستان برای شرکت در این اردو دعوت شده‌اند.

 دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان خاطرنشان‌کرد: تیم‌ملی جودو ایران خود را برای حضور در رقابت‌های پارآسیایی اینچوان کره‌جنوبی آماده می‌کند.




تیم خوزستان در رقابت‌های قهرمانی چانگ‌چوان ووشو بانوان کشور شرکت می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات 30 و 31 مردادماه به میزبانی بابلسر برگزار می شود و 6 ووشوکار خوزستانی در آن حضور پیدا می‌کنند.

 ملیکا رضایی‌غدیر، ملیکا فیصلی، آتنا محمدی‌رضاگاه، غزل محمدی‌اصل، فاطمه ابراهیمی و فاطمه عفوری به عنوان ورزشکار و ایران منوچهری به عنوان مربی – سرپرست، به نمایندگی از خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.




لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایذه
تیم انشان پارس به جنوب درس فوتبال داد

هفته اول مسابقات فوتبال جوانان ایذه با برتری تیم جوانان انشان پارس در مقابل جنوب همراه شد.

خبرگزاری فارس: تیم انشان پارس به جنوب درس فوتبال داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، هفته اول مسابقات فوتبال جوانان ایذه با برتری تیم جوانان انشان پارس در مقابل جنوب همراه شد.

در این بازی که در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد شاگردان شاهرخ سلحشور سرمربی تیم فوتبال انشان پارس با ارائه یک بازی دیدنی و تماشایی و خلق چندین موقعیت گل، موفق شد با نتیجه دو بر صفر بر تیم جنوب غلبه کند.

برای قرمزپوشان انشان پارس در این دیدار محمد محمدی در دقایق 35 و 75 گلزنی کرد.

محمدی بعد از پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930529000471#sthash.6Vujv3Av.dpuf





سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
شکست را توجیه نمی‌کنم / از برنامه‌ریزی سازمان لیگ متضرر شدیم

سرمربی تیم فوتبال فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه‌ریزی هر پنج روز یک مسابقه، در شرایطی که تیم‌ها به تازگی از شرایط بدنسازی خارج شده‌اند، ما را متضرر کرده است.

خبرگزاری فارس: شکست را توجیه نمی‌کنم / از برنامه‌ریزی سازمان لیگ متضرر شدیم

عبدالمجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مسجدسلیمان ضمن تبریک برد تیم صبای قم اظهار کرد: فاصله ما با تیم صبای قم دو گل نبود و در نهایت این دیدار باید با نتیجه مساوی خاتمه می‌یافت.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم ولی موفق به استفاده از آنان نشدیم و همین امر باعث شد نتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تیم فوتبال صبای قم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آنان را می‌دانستیم و در طول بازی پایاپای با آنان روبرو شدیم.

باقری‌نیا افزود: از مشکل گل‌زنی تیم در این چهار هفته بسیار متضرر شدیم و باید هر چه سریع‌تر فکری به حال این معضل کرد.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر تاکید کرد: تیم‌ها در اوایل لیگ به تازگی از دوران بدنسازی خارج شده‌اند و هر پنج روز یک دیدار برای تیم‌ها سخت است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: از ابتدای مسابقات تاکنون تماشاگر نداشته‌ایم و این موضوع نیز دلیل دیگری بر عدم نتیجه‌گیری لازم ما بوده است.

باقری‌نیا در پایان عنوان کرد: محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران مسجدسلیمانی و برگزاری سه بازی خارج از خانه هنوز به ما امکان ارائه بازی شاداب همراه با حمایت هواداران خود را نداده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930529000350#sthash.0WOvEY5W.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد