ماجرای کولرهای مشکلدار و خریداراناقتصادی 8:15:57 1393/05/29 935-12074-5 کد خبر RSS :: پرینت |
رییس دفتر شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در 4 ماهه امسال 710 شکایت مردمی در زمینه تاسیسات برودتی شامل کولر و یخچال به سازمان رسیده که بیشترین شکایات مربوط به کولرهای مدل 32 هزار سامسونگ بوده است.
ایرج شهسواری در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقهخوزستان- اظهارکرد: این کولرها عیب ساختاری دارند و مردم پس از خرید متوجه نقص آن میشوند. این موضوع به شرکتهای واردکننده و مربوطه اطلاع داده شده و به مردم توصیه میکنیم که این محصول را خریداری نکنند.
وی افزود: اگر در این شکایات به کارشناسان ثابت شود که کولر مشکل داشته و خریدار مقصر نبوده است، فروشنده ملزم است اقدام به تعویض کولر کند.
شهسواری در ادامه با اشاره به شکایات دریافتی مردمی، عدم عمل به تعهدات را مشکل اصلی نمایندگیهای فروش در اهواز دانست و خاطرنشانکرد: از این تخلفات میتوان به عدم تحویل بهموقع خودروها اشاره کرد که بیشترین مشکلات عدم عمل به تعهد مربوط به نمایندگیهای ایران خودرو است. |