سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور



سرپرست روزنامه کیهان در خوزستان:

ایا شورای امنیت ملی به روحانی اجازه توهین به منتقدین را داده است؟

مهندس محمد جعفر فلسفی، سرپرست روزنامه کیهان در استان خوزستان در خصوص ادبیات رئیس جمهور در برخورد با منتقدین اظهار داشت: از اظهارات رئیس جمهور متعجب شدم هرچند دور از انتظار نبود چرا که قبل از اینها هم منتقدین دولت را متهم به بی سوادی کرده بود

مهندس محمد جعفر فلسفی، سرپرست روزنامه کیهان در استان خوزستان  در خصوص ادبیات رئیس جمهور در برخورد با منتقدین اظهار داشت: از اظهارات رئیس جمهور متعجب شدم هرچند دور از انتظار نبود چرا که قبل از اینها هم منتقدین دولت را متهم به بی سوادی کرده بود و هر از چندگاهی یکبار به صورت هدفمند منتقدین خود را مورد هجمه قرار می دهد.
وی افزود:این ادبیات و شیوه برخورد رئیس جمهور روش پسندیده ایی نیست و باید اقای روحانی در  این روند خود تجدید نظر کند و مطمئن باشد که ادامه این روند موجب تنش های سیاسی در کشور خواهد شد و زمینه را برای اختلاف فراهم می کند.
فلسفی گفت:نیروهای اصولگرا باید هوشیار باشند و در بازی که رئیس جمهور قصد شروع کردن آن را دارد وارد نشوند امروز کشور نیاز به کار دارد نه اینکه کشور را دچار تنش های سیاسی کنیم به نظر می رسد بیشتر هدف تحریک منتقدین و بعد متهم کردن آنهاست.
وی ادامه داد:با توجه اینکه شورای امنیت ملی مصوبه ایی داشته است که مذاکرات زیر سوال نرود آیا شورای امنیت ملی این مجوز را به رئیس جمهور داده است که به منتقدین توهین کند؟و فضای کشور را با تخریب ملتهب کند؟اگر هدف آرام کردن فضای کشور و ایجاد فضای آرامی و همدلی است پس نباید به طرف مقابل هم این اجازه داده شود تا با هر ادبیاتی منقدین را مورد تحقیر و توهین قرار دهد.
 سرپرست روزنامه کیهان در استان خوزستان در خصوص دیدار چندتن از دانشگاهیات چمران با یکی از سران فتنه تصریح کرد:آنهایی که دست به چنین اقداماتی می زنند دنبال اهداف خاصی هستند تا زمینه های یک حرکت دراز مدت را فراهم کنند برای این کار نیاز دارند تا چهره هایی را دوباره احیا کنند و در جامعه مطرح کنند تا بتوانند در آینده زمینه های تنش و اختلاف را در جامعه فراهم کنند افرادی که در شرایط حساس کشور در جهت بحران افرینی و اختلاف در کشور قدم برداشتند زنده کردن اینها جز زنده کردن بحران نامی ندارد.
وی ادامه داد:برخلاف ظاهرسازی ها و عوام فریبی هایی که انجام می دهند درصدد القای این هستند که وضعیت تغییر کرده است و نگاه ها عوض شده  اما مردم ما قضایای تلخ فتنه 88 را فراموش نکرده اند و اجازه نمی دهند در این شرایط حساس که کشور نیاز به اقتدار و تدبیر دارد جریانی با سو استفاده از متانت و صبر نظام بخواهد دوباره کشور را وارد یک فضای غیرمتعادل و پرتنش کند.
 فلسفی تاکید کرد: مشکل بزرگی که امروز وجود دارد تضاد در شعار و عمل است دولت با شعار اعتدال چگونه اجازه می دهد تا افرادی که سابقه دارند در مناصب حکومتی پست بگیرند یا در در دانشگاه ها در گذشته پاتوق جریان های مسئله دار ، برانداز وگروهک های ضدانقلاب  شده بود امروز دوباره همین ها با همان رویکرد در دانشگاه ها صاحب موقعیت و جایگاه بشنود.
 وی افزود: اگر دولت واقعا به شعار استفاده نکردن از نیروهای افراطی معتقد است باید هرچه سریعتر با این افراد برخورد کند و نشان دهد که به شعارهای خود پایبند است والا دوباره این افراد برای کشور مشکلاتی ایجاد خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد