سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



وزیر تذکر گرفت:

اعتراض پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت مقابل مجلس

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت در اعتراض به عدم اعلام نتایج نهائی آزمون استخدامی این شرکت صبح امروز از ساعت ۳۰: ۰۹ تاکنون در مقابل مجلس دست به تجمع زدند.یکی از معترضان درباره تجمع امروز مقابل مجلس گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت خواستار روشن شدن وضعیتشان بعد از گذشت ۱۶ ماه سرگردانی هستند.وی ادامه داد: معترضان در این تجمع علاوه بر رسیدگی به پرونده آزمون استخدامی خود خواستار

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت در اعتراض به عدم اعلام نتایج نهائی آزمون استخدامی این شرکت صبح امروز از ساعت ۳۰: ۰۹  تاکنون در مقابل مجلس دست به تجمع زدند.
یکی از معترضان درباره تجمع امروز مقابل مجلس گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت خواستار روشن شدن وضعیتشان بعد از گذشت ۱۶ ماه سرگردانی هستند.
وی ادامه داد: معترضان در این تجمع علاوه بر رسیدگی به پرونده آزمون استخدامی خود خواستار ملاقات با رئیس مجلس و کمیسیون انرژی شدند که در نهایت آقایان: محجوب، رسائی، پاپی‌زاده، حسینی و جوکار با آنان به گفتگو پرداخته و قول مساعد پی‌گیری به معترضان دادند.
این پذیرفته شده آزمون استخدامی شرکت نفت افزود: نمایندگان در گفتگو با معترضان از تذکر به وزیر نفت در این همین باره خبر دادند. 
وی گفت: اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی در بهمن‌ماه سال ۹۱ در روزنامه رسمی اعلام شد و قرار شد تا از ۱۲۸ هزار نفر شرکت کننده، ۱۶۷۶ نفر پس از قبولی در مصاحبه شغلی به استخدام شرکت نفت درآیند.
وی ضمن تأکید بر این موضوع که این آزمون جزو «طرح مهرآفرین» نبوده و مجوز این استخدام توسط معاون نیروی انسانی وزارت نفت اعلام شده است، اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون انرژی مجلس نیز مطرح و مورد قبول قرار گرفته  بود. همچنین شرایط جسمانی و اسکان جغرافیائی پذیرفته شدگان نیز معین شده بود.
وی بهانه‌های مکرر وزارت نفت و سیاست‌های دولت مبنی بر خصوصی‌سازی و کوچک‌سازی را مسبب اصلی سرگردانی و علاف شدن پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام کرد.
این پذیرفته شده آزمون استخدامی شرکت نفت، طیف پذیرفته‌شدگان این آزمون را فارغ‌التحصیلان دانشگاه با معدل‌های بالا و ایجاد چنین وضعیت بحرانی و سرگردانی را به منزله از دست دادن دیگر فرصت‌های شغلی برای این شمار  از فارغ‌التحصیل دانشگاه اعلام کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد