سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک



عضو شورای شهر اندیمشک شهردار این شهر شد
اندیمشک - خبرگزاری مهر: اعضای شواری شهر اندیمشک شهردار جدید این شهر را از میان اعضای خود انتخاب کردند.

عضو شورای شهر اندیمشک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب شهردار جدید این شهر گفت: شورای شهر اندیمشک در جلسه پنج شنبه بعد از چندین جلسه بررسی برنامه های کاندیداهای تصدی شهردار اندیمشک، محمدرضا پاپی از اعضای شورای شهر را به عنوان شهردار انتخاب و به فرمانداری شهرستان اندیمشک معرفی کرد.

کرامت افزود: این شورا در طی دوجلسه طولانی مدت برنامه های 10نفر از کاندیداهای تصدی شهرداری اندیمشک را بررسی کرد و بعد از انصراف تعدادی از این کاندیداها برای انتخاب شهردار از بین نفرات باقیمانده با رای اعضای شورا محمدرضا پاپی و مسعود محمدزاده بدون اینکه رای اکثریت (نصف به علاوه یک) اعضا را به دست بیاورند با بیشترین آرا از میان سایر کاندیداها وارد مرحله دوم شدند.

وی ادامه داد: در این مرحله بعد از چندین بار رای گیری، محمدرضاپاپی با شش رای موافق به عنوان شهردار اندیمشک انتخاب و به مراجع ذیصلاح به منظور بررسی صلاحیت هایشان معرفی شد.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: از نکات جالب توجه جلسه انتخاب شهردار، فراوانی رای های ممتنع بود که باعث شد چندین بار رای گیری تکرار شود و در ششمین مرتبه شهردار با رای اکثریت اعضا انتخاب شود.

شورای اسلامی شهر اندیمشک پیش از این ماشالله میرعالی را به عنوان شهردار اندیمشک انتخاب و برای تایید صلاحیت معرفی نمود که بدلیل بازنشستگی از سوی استانداری خوزستان تایید نشد.

شهرداری اندیمشک با بدهی میلیاردی از جمله شهرداری های بدهکار در استان خوزستان به شمار می رود. محمد شریفی مقدم شهردار سابق اندیمشک پس از هفت ماه تصدی این پست هشتم تیرماه امسال با رای اعضای شورای اسلامی این شهر عزل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد