سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



با ارسال پیامی/

باشگاه استقلال خوزستان درگذشت "مهدی نفر" را تسلیت گفت

خبرگزاری تسنیم: در پی درگذشت مهدی نفر، یکی از خبرنگاران ورزشی کشور، هیئت مدیره و روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خوزستان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال خوزستان، هیئت مدیره و روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خوزستان درگذشت مهدی نفر، یکی از خبرنگاران ورزشی کشور را با صدور پیامی تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

احتراماً بدینوسیله درگذشت خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را به جامعه خبرنگاری و ورزشی کشور، تسلیت عرض می‌نماییم و امیدواریم خداوند به وی، علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی عنایت فرماید.

خانواده محترم نفر، ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.

مرحوم مهدی نفر که از خبرنگاران فعال حوزه ورزشی و کارمند وزارت ورزش و جوانان بود، در برنامه ورزش و مردم نیز به عنوان گزارشگر فعالیت می‌کرد.



"با یک باخت نا امید نمی‌شویم"

ویسی: افتضاح بودیم و حرفی برای گفتن نداشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که تیمش در بازی مقابل نفت تهران افتضاح بوده و حرفی برای گفتن نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی پس از شکست دو بر یک استقلال خوزستان مقابل نفت تهران اظهار کرد: تیمی که در این بازی شخصیت پیروزی نداشت، تیم ما بود. امروز واقعا افتضاح بودیم و شایسته پیروزی نبودیم.

وی با ابراز تاسف از عملکرد تیمش افزود: در مقابل نفت خدا به ما کمک کرد و گل‌های زیادی نخوردیم؛ تیم نفت بهتر از ما بازی کرد و آنها اجازه کار را به ما ندادند. نتوانستیم کاری از پیش ببریم و در این بازی حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز امیدواری تیمش در آینده بهتر از این خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرایط ما بهتر خواهد شد و باید بگویم با یک برد قهرمان نمی‌شویم و با یک باخت هم ناامید نخواهیم شد.

به گزارش تسنیم، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری به علت درگذشت مهدی نفر بسیار ناراحت بود و این موضوع سبب شد تا سوالی از او پرسیده نشود و کنفرانس خاتمه یابد.



"اهواز شهر دوم من است"

منصوریان: مقابل استقلال خورستان وحدت تیمی داشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل استقلال خورستان وحدت تیمی داشتیم و باید بگویم هیچ چیز از شایستگی‌های ویسی کم نشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت "مهدی نفر" خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و ابراز تسلیت اظهار کرد: آقای نفر از دوستان نزدیک من بودند.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز شهر دوم من است، گفت: سعی کردیم تیم را در این بازی خوب مدیریت کنیم؛ یک بر صفر هم جلو افتادیم اما با اشتباه یکی از بازیکنان‌مان نتیجه به تساوی کشیده شد اما در ادامه با استفاده از موقعیت‌های خوبی که به دست آوردیم پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: در کل از روند بازی راضی هستم؛ امروز وحدت تیمی داشتیم و باید بگویم هیچ چیز از شایستگی‌های ویسی کم نشد.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره تعویض وحید امیری که در دقیقه 80 انجام شد، گفت: در دو بازی گذشته تمام بار تیم روی وحید امیری بود، همچنین هوای اهواز خیلی گرم بود و من شرایط وی را درک کردم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد بازیکنان تیم خود نیز گفت: بازیکنان ما 2 برابر تیم مقابل انرژی صرف کردند.




استقلال خوزستان در بازی خانگی متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: بازی استقلال خوزستان با نفت تهران با نتیجه ۲ بر هیچ به سود تیم تهرانی به پایان رسید و‌ آبی پوش خوزستانی در بازی خانگی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در روز دوم هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بازی استقلال خوزستان با نفت تهران در ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد.

قضاوت بازی استقلال خوزستان با نفت تهران بر عهده محمد ملکی و کمک داور اول رضا سخندان، کمک داور دوم فرهاد مروجی و داور چهارم بازی نیز روح الله شریفی است.

بازی استقلال خوزستان با نفت تهران در گرما و شرجی هوای اهواز در ورزشگاه تختی اهواز در حضور کمتر از یک هزار تماشاگر برگزار شد.

بازی استقلال خوزستان با نفت تهران با نتیجه 2 بر هیچ به سود تیم تهرانی به پایان رسید و‌ تیم آبی پوش خوزستانی در بازی خانگی متوقف شد.

نیمه نخست بازی بدون گل به پایان رسید و نخستین گل بازی از سوی بازیکن نفت تهران در دقیقه 54 وارد دروازه تیم استقلال خوزستان شد و تیم تهرانی پیشی گرفت.

گل نخست استقلال خوزستان با نفت تهران از سوی کمال الدین کامیابی نیا بازیکن تیم تهرانی زده شد.

هواداران تیم استقلال خوزستان که در گرما و شرجی هوا در ورزشگاه تختی اهواز حضور یافتند، بی‌امان تیم محبوب خود را تشویق می‌کردندو با فریادهای یاالله یاالله ما گل می‌خوایم یاالله از تیم استقلال خوزستان می‌خواستند که گل بزنند.

پس از آن موسی کولی بالی در دقیقه 85 گل تساوی را برای تیم استقلال خوزستان به ثمر رساند و برای دقایقی شادی را میهمان این تیم خوزستانی کرد.

شادی آبی‌های خوزستاندو دقیقه بیشتر طول نکشید و گل برتری تیم نفت تهران در دقیقه 87 توسط دیوید ویرکوم بازیکن کامرونی این تیم زده شد.

بازی استقلال خوزستان با نفت تهران با 4 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم به سود تیم تهرانی به پایان رسید تا تیم خوزستانی نخستین شکست خانگی خود را در این فصل تجربه کند.



حاشیه دیدار پیکان - مسجد سلیمان

از حضور هواداران مسجد سلیمان با لباس بومی تا شعار ۶تایی‌ها

خبرگزاری تسنیم: برخی از هواداران تیم فوتبال مسجد سلیمان با لباس بومی در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال در شرایطی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید که نزدیک به 700 تماشاگر را به ورزشگاه دستگردی کشانده بود. حدود 500 نفر از این تعداد هوادار نماینده خوزستان بودند.

* برخی از هواداران نفت مسجد سلیمان با لباس‌های بومی شهرشان در ورزشگاه حضور داشتند.

* مهدی رحمتی بین دو نیمه از سوی تماشاگران تشویق شد.

* بهزاد غلامپور، امیر حاج رضایی، رحمان رضایی و اعضای کادر فنی راه‌آهن بازی این دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* هواداران مسجد سلیمان شعار 6 تایی‌ها را علیه تیم پیکان سر می‌دادند.

* جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی خیلی شلوغ بود.

* اعضای کادر فنی تیم فوتبال پیکان پس از این بازی به بازیکنان تیم‌شان معترض بودند.



هفته سوم لیگ برتر فوتبال

پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد/ قعرنشینی پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: روز نخست از هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی تیم‌های پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از روز نخست هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم پیکان تهران از ساعت 19:25 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

پیکان که در دو دیدار ابتدایی خود به ترتیب با نتیجه 2 بر صفر مقابل سپاهان تن به شکست داده و برابر سایپا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود، در این بازی نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و با نتیجه تساوی بدون گل زمین را ترک کرد. 

با این نتیجه تیم پیکان دو امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد و نفت هم با همین تعداد امتیاز اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوازدهم ایستاد. با این نتایج و در پایان روز نخست از هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین جدول 16 تیمی لیگ برتر است. 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد