سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان



قرارداد سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان منعقد شد

آبادان- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ˈکارلوس مانوئل کوریا دوسانتوسˈ سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان قرارداد یک ساله خود با این موسسه را منعقد کرد.

ˈاحمد پاروˈ پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سرمربی پرتغالی از دو هفته پیش پس از موافقت اولیه با مدیران موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، تمرینات این تیم را زیرنظر گرفت.

وی اظهار داشت: مانوئل قرارداد رسمی خود را با مدیران موسسه صنعت نفت آبادان به مدت یک فصل منعقد کرد تا به صورت رسمی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: این سرمربی پرتغالی سابقه هدایت تیم های براگا٬ اسپورتینگ لیسبون، سانتا کلارا٬ اتلتیکو٬ اورینتال پرتغال و در سال 2011-2012 سرمربی تیم ملی گینه بیسائو را در کارنامه ورزشی خود دارد.

پارو از حضور سه دستیار پرتغالی در کنار مانوئل خبر داد و اظهار داشت: ˈپائولو جوزه لوپز دی فیگوئردوˈ 42 ساله به عنوان مربی٬ ˈجورج مانوئل ولوسو مادوریراˈ 56 ساله به عنوان مربی دروازه بانان٬ و ˈریکاردو جورج اولیویرا پدروˈ 34 ساله به عنوان مربی بدنساز فصل ورزشی جاری در کنار کارلوس مانوئل کار خود را دنبال خواهند کرد. 

رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران از دوازدهم مهرماه سال جاری آغاز می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد