سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



عضو خوزستانی کمیسیون کشاورزی مجلس:
دستگاه های اجرایی درون استان از جمله سازمان آب و برق، سازمان جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و با محوریت ستاد خشکسالی استان مناطقی را که دچار خشکسالی شده اند شناسایی و این مسئله را پیگیری کنند/ ممکن است این خسارت حق کشاورزان استان اصفهان باشد، اما از حق کشاورزان خوزستانی نیز نباید گذشت
خوزنیوز: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است دستگاه های اجرایی درون استان از جمله سازمان آب و برق، سازمان جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و با محوریت ستاد خشکسالی استان مناطقی را که دچار خشکسالی شده اند شناسایی و این مسئله را پیگیری کنند.
http://www.khouznews.ir/files/fa/news/1391/7/4/6491_797.jpg

سید راضی نوری در پاسخ به پرسش خبرنگار خوزنیوز پیرامون تعیین خسارت 210 میلیارد تومانی برای کشاورزان حوضه زاینده رود بیان داشت: برای اولین بار است که این موضوع را می شنوم و ممکن است این خسارت حق کشاورزان استان اصفهان باشد، اما از حق کشاورزان خوزستانی نیز نباید گذشت.

وی با بیان این که این مسائل با دیدگاه کارشناسانه مطرح و پیگیری می شود گفت: ممکن است ما از این مسئله غافل شده باشیم، اما سازمان های آب و برق و جهاد کشاورزی استان اگر این مسئله را بررسی می کردند و به ما اطلاع می دادند، بسیار زودتر از این آن را پیگیری می کردیم.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است دستگاه های اجرایی درون استان از جمله سازمان آب و برق، سازمان جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و با محوریت ستاد خشکسالی استان مناطقی را که دچار خشکسالی شده اند شناسایی و این مسئله را پیگیری کنند. ما نیز وظیفه خود می دانیم این مسئله را در جلسه ای با استانداری مطرح کنیم.

وی نقش نمایندگان مجلس را تسهیل کننده و پیگیر امور دانست و افزود: با همکاری میان مجمع نمایندگان و مسئولین اجرایی استان می توان این مشکل را بررسی و حل نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد