سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر



رمانده انتظامی شوشتر خبر داد
دستگیری شرور سابقه‌دار توسط پلیس شوشتر

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری شرور سابقه‌دار متواری توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری شرور سابقه‌دار توسط پلیس شوشتر

بهروز حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر از از دستگیری شرور سابقه‌دار متواری توسط مامورین انتظامی این شهرستان در 24 ساعت گذشته خبر داد اظهار کرد: این شرور سابقه‌دار به‌نام (امید ـ ظ) دارای سوابق متعدد همچون قدرت‌نمایی با سلاح گرم، عربده کشی، اخلال در نظم عمومی، نزاع فردی و جمعی، اتهام حمل مواد مخدر، پرداخت جزای نقدی و سرقت مسلحانه بوده است.

وی افزود: این فرد در استان اصفهان تحت تعقیب بوده و اخیراً نیز به‌دلیل اینکه تحت فشار و کنترل شدید پلیس شوشتر قرار گرفته برای رهایی از کنترل پلیس شوشتر به استان اصفهان مهاجرت و در آن استان با انجام اعمال مشابه تحت تعقیب پلیس استان اصفهان قرار داشت. 

فرمانده انتظامی شوشتر ادامه داد: پلیس اصفهان با تشکیل اکیپ ویژه و انجام اقدامات فنی مخفیگاه اولیه، این شرور را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی و همکاری پلیس خوزستان در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و قصد انتقال به استان اصفهان را داشته‌اند که در حین بدرقه متهم از دست ماموران اقدام به فرار می‌کند.

حسنوند خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، با فرار متهم از دست ماموران انتظامی اصفهان، مراتب فرار وی به سراسر کشور اعلام می‌گردد که در آن راستا با توجه به اینکه متهم اهل و ساکن شوشتر و جاده صاحب الزمان بوده لذا ضمن متواری شدن به سمت این شهرستان از سوی ماموران بیشتر شد. 

وی گفت: پس از اطلاع پلیس شوشتر از فرار این شرور از دست ماموران پلیس اصفهان، سریعاً اکیپ ویژه‌ای جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در این شهرستان تشکیل که با انجام کار اطلاعاتی، نهایتاً این شرور سابقه‌دار در مخفیگاه خود در جاده صاحب الزمان (ع) شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحت بازجویی فنی به اعمال مجرمانه خود دراستان اصفهان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شوشتر در پایان عنوان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت اعمال قانون و مجازات و معرفی به دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرائم منتسبه تحویل پلیس اصفهان گردید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930522000908#sthash.NC5hpxXg.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد