سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



سخنگوی استانداری خوزستان:
برخی به دنبال از بین‌بردن آرامش مردم خوزستان هستند

در پی انتشار خبری که در فضای مجازی از قول استاندار خوزستان مبنی بر اینکه بعضی از اقوام مدیریت ضعیفی در استان دارند و مجبور به استفاده از مدیران غیربومی در استان هستیم، این خبر از سوی استانداری خوزستان تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: برخی به دنبال از بین‌بردن آرامش مردم خوزستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سخنگوی استانداری خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرکسی با افکار و روحیات استاندار خوزستان آشنا باشد می‌داند وی امکان ندارد حرفی زده باشد که در آن نسبت به اقوام موجود در استان خوزستان بی‌احترامی یا اهانتی بکند.

جمال درویش افزود: اینکه در یکی از سایت‌های خبری از قول استاندار آمده که در سخنرانی روز 16 مردادماه در جمع خبرنگاران و روز خبرنگار گفته شده که برخی اقوام، مدیریت ضعیفی در استان دارند، کذب محض است.

وی گفت: در آن جلسه حدود 400 نفر از دوستان خبرنگار و غیر خبرنگار حضور داشتند و همه می‌توانند شهادت بدهند که در سخنرانی استاندار به هیچ یک از اقوام خوزستانی بی‌احترامی نشد زیرا سخنرانی وی ضبط شده است.

وی بیان کرد: کسانی  که این شایعات را می‌سازند و منتشر می‌کنند نه تنها دوست هیچ یک از اقوام خوزستانی نیستند بلکه دشمن همه اقوام و مردم خوزستان هستند و قصد آنها از بین بردن آرامش و هم‌زیستی مردم استان و ایجاد آشوب و اختلاف است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000966#sthash.VjleAOj6.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد