سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان یک بازیکن ملی پوش جذب کرد

آبادان - ایرنا - سرپرست تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان گفت: با نظر کادر فنی ˈرضا نصاریˈ ملی پوش کشور فصل آینده در عضویت تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

ˈحسین ضرغامیˈ سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور نصاری بطور قطع می تواند سطح تیم را از نظر فنی بالاتر ببرد و شانس موفقیت ما را در فصل آینده بیشتر کند. 

وی اظهار کرد: نصاری سابقه بازی در تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت و گاز گچساران را دارد. 

سرپرست تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان با اشاره به جذب دو بازیکن دیگر افزود: ˈسعید بروایهˈ و ˈقاسم دلفیˈ دو بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان نیز جذب تیم شدند. 
وی با اشاره به شرایط آمادگی تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم با انجام تمرینات بدنسازی در یک ماه گذشته به آمادگی خوبی رسیده اند. ضرغامی اضافه کرد: منتطر اعلام برنامه رقابت های لیگ برتر هستیم و تا آغاز این رقابت چند دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. 



اسکواش باز آبادانی قهرمانی رقابت های بانوان کشور شد

آبادان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ˈمهر آیین صالحیˈ اسکواش باز آبادانی موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ˈپیمان ادیبیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی اسکواش بانوان کشور روز گذشته به میزبانی اراک برگزار شد که در این رقابت ها صالحی از آبادان عنوان برترین اسکواش باز را از آن خود کرد.

وی اظهارکرد:صالحی پس از هشت سال اسکواش آبادان را در سطح مسابقات کشوری دارای مقام قهرمانی کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: این مقام قهرمانی می تواند برای اسکواش آبادان افتخار بزرگی باشد و باید این راه ادامه داشته باشد.



ملی پوش تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان ادامه فصل را از دست داد

آبادان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: ˈمهرداد ده باشیˈ کاپیتان و ملی پوش این تیم بدلیل مصدومیت نمی تواند در ادامه لیگ تیم ما را همراهی کند.

ˈعلی شریفیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ده باشی که به تیم ملی دعوت شده بود، در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد. 

وی اظهارکرد: پس از انجام عکسبرداری از ناحیه آسیب دیده این بازیکن، مشخص شد مصدومیت وی شدید بوده و برای برطرف شدن این مصدومیت حداقل نیاز به چهار ماه استراحت دارد. 

شریفی، حضور این بازیکن در ادامه لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را در ترکیب تیم جهان نژادیان غیر ممکن دانست و گفت: با این مصدومیت، وی در این فصل قادر به بازی در این تیم نیست. 

وی افزود: غیبت این بازیکن به ما ضربه خواهد زد زیرا ده باشی دارای تجربه بسیار خوبی در لیگ برتر است و ما نیاز به تجربه وی داشتیم. 
سرپرست تیم فوتبال ساحلی شیهد جهان نژادیان آبادان گفت: شرایط تیم ما در لیگ برتر بسیار حساس است و خطر سقوط را بشدت احساس می کنیم. 

شریفی اظهارکرد:البته با دو پیروزی متوالی شرایط در جدول تغییر خواهد کرد و در جدول صعود خواهیم داشت. 

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان با کسب سه امتیاز در پایان هفته نهم لیگ برتر کشور در قعر جدول رده بندی قرار دارد.



حسن هوری به تیم فوتبال نفت آبادان پیوست

آبادان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ˈحسن هوریˈ دروازه بان با تجربه فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم های لیگ برتری را دارد به تیم صنعت نفت پیوست.

ˈاحمد پاروˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از جدایی ˈحسین آشناˈ دروازه بان فصل گذشته تیم صنعت نفت، کادر فنی بدنبال جایگزین مناسبی برای این بازیکن بود.

وی اظهارکرد: برای جذب دروازه بان چند گزینه مناسب مورد نظر کادر فنی بود که پس از بررسی لازم هوری مورد تایید قرار گرفت.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هوری سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد که همراه با تیم های فولاد خوزستان، مس رفسنجان و صنعت نفت در رقابت های لیگ برتر بازی کرده است.

وی افزود: به طور حتم تجربه بالای هوری می تواند در این فصل کمک زیادی به تیم صنعت نفت کند.



از امروز
لیگ فوتبال نوجوانان در ایذه آغاز شد

مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان شهرستان ایذه با دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان میلاد ایذه و فولاد نوین آغاز شد.

خبرگزاری فارس: لیگ فوتبال نوجوانان در ایذه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان شهرستان ایذه با دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان میلاد ایذه و فولادنوین آغاز شد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد شاگردان فرزاد جماعتی با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر بر تیم فولاد نوین غلبه کنند.

گل‌های این دیدار را سیروس نعمتی و شهاب احمدی به ثمر رساندند. در این لیگ هفت تیم در یک گروه به‌صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000517#sthash.8e9BN0sk.dpuf



مدیر مدرسه فوتبال نفت آبادان خبر داد
آغاز جشنواره استعدادیابی خوزستان در آبادان

مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جشنواره استعدادیابی بازیکنان زیر 13 سال با شرکت تیم‌های مختلف در این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز جشنواره استعدادیابی خوزستان در آبادان

علی بهداروندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، ضمن اعلام آغاز جشنواره انتخابی بازیکنان زیر 13 سال استان، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از شهرهای شادگان، ماهشهر، و بهبهان، از صبح امروز در آبادان آغاز شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات، انتخاب بازیکنان نخبه، برای حضور در تیم‌های منتخب استانی است.

مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این مسابقات فارغ از هر نتیجه‌ای، تمرکز بر روی افراد و بازیکنان را در دستور کار قرار دارد.

مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: این جشنواره تا پایان هفته در زمین چمن مرحوم سالیا برگزار می‌شود.

بهداروندان خاطر نشان کرد: تعداد بازیکنان این دوره از مسابقات در هر تیم پنج بازیکن است که در زمینی به ابعاد 25 در 35 متر برای بهتر دیده شدن بازیکنان و انتخاب هر چه بهتر نخبگان این رشته این تصمیم اتخاذ شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000475#sthash.dm9cwUOX.dpuf



رئیس هیئت کبدی اندیمشک:
تیم کبدی اندیمشک مدعی قهرمانی است

رئیس هیئت کبدی اندیمشک گفت: تیم کبدی این شهرستان مدعی قهرمانی مسابقات استانی است.

خبرگزاری فارس: تیم کبدی اندیمشک مدعی قهرمانی است

محمد بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از قهرمانی تیم کبدی بانوان این شهرستان در مسابقات استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با حضور 11 تیم شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در آبادان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات، تیم اندیمشک توانست در هر دو رده، مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت کبدی اندیمشک اضافه کرد: خانم‌ها اعتمادی و صادپاپی به ترتیب به عنوان داور و مربی، این تیم را همراهی کردند.

این مسئول ادامه داد: هیئت ورزش کبدی شهرستان اندیمشک از سال 86 فعالیت خود را به‌صورت جدی آغاز کرده و با وجود اینکه ورزش نوپایی در شهرستان محسوب می‌شود اما تا‌کنون با تلاش ورزشکاران این رشته موفق شده رتبه‌های مختلفی در سطح استان و کشور به خود اختصاص دهد.

بهروزی گفت: در حال حاضر ورزشکاران رشته کبدی شهرستان اندیمشک در بخش بانوان و آقایان مدعی قهرمانی استان هستند به‌طوری که تعدادی از ورزشکاران ما در حال حاضر در تیم‌های مختلف لیگ برتر کشور حضور دارند.

وی گفت: امید داریم با حمایت مسئولان مربوطه، در این رشته و البته سایر رشته‌های ورزش بتوانیم قهرمانی‌های بیشتری کسب کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000313#sthash.4HJzECmt.dpuf




سعداوی: راه‎آهن تیم ناشناخته‎ای است/به دنبال یک مهاجم خارجی هستیم
ورزشی  15:53:43 1393/05/21
935-16981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید راه آهن یک تیم ناشناخته است و باید با درایت و برنامه، مقابل آن ها ظاهر شویم.

 

نعیم سعداوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد:‌ شرایط تیم خوب است و در حال انجام تمرینات مناسبی برای بازی با راه آهن هستیم.

 

وی بیان کرد: ‌آن چیزی که نگران کننده بود، ‌این بود که خدایی نکرده بازیکنان مان در شرایط و فضای بازی با پرسپولیس قرار نداشته باشند که خوشبختانه با صحبت هایی که طی چند جلسه گذاشته با آن ها انجام دادیم، سعی کردیم به نحوی پرونده بازی با پرسپولیس را ببندیم و تمرکزمان را روی بازی با راه آهن بگذاریم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ارزیابی اش از تیم راه آهن عنوان کرد: راه آهن طی دو دیداری که تاکنون انجام داده است واقعا برای حریفانش مشکل ایجاد کرده است. راه آهن یک تیم ناشناخته و البته پر انگیزه است و باید با درایت و با برنامه مقابل آن ها ظاهر شویم. مطمئنا تلاش می کنیم تا روندمان را ادامه دهیم.

 

وی درباره تاثیر بردی که مقابل پرسپولیس به دست آوردند، گفت: این برد پیام های متفاوتی داشت؛ یکی این که علی رغم تمام مشکلاتی که فولاد داشت، خوشبختانه انرژی مضاعفی ایجاد کرد. خوشبختانه با حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و برنامه های تاکتیکی مدنظر توانستیم پرسپولیس را زمین گیر و خاطرات چند ماه گذشته که توانسته بودیم در اهواز دو بار پرسپولیس را شکست دهیم، تکرار کنیم. مطمئنا در آینده پرسپولیس احساس می کند که هر موقع می خواهد پایش را به خوزستان بگذارد نمی تواند به سادگی از کنار تیم های خوزستانی بگذرد.

 

سعداوی درباره این که پیروزی مقابل پرسپولیس انتظارات را برای دیدارهای آینده فولاد بالاتر برده است، عنوان کرد: عملا به این صورت است ولی ناگفته نماند که ما مشکلاتی داریم و باید تمام تلاش مان را کنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم. تعدادی بازیکن آسیب دیده و تعدادی هم بازیکن داریم که تکلیف‌شان مشخص نیست که امیدواریم هر چه زودتر تکلیف آن ها مشخص شود و بازیکنان آسیب دیده مان هم هر چه زودتر به جمع مان اضافه شوند تا بتوانیم انتظار و سطح توقعی‌ای که طی سال های گذشته ایجاد شده است را برآورده کنیم.

 

وی همچنین درباره محرومان و مصدومان تیم برای دیدار مقابل راه آهن گفت:‌ آرش افشین و امید خالدی مصدومان تیم هستند. ایمان ‌موسوی هم محروم است. محرومیت او برای چهار بازی بود ولی طی درخواستی که داشتیم فکر می کنم طی روزهای آینده تجدید نظری در محرومیت او صورت بگیرد.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره هماهنگی جوانان تیم، عنوان کرد: ‌رفته رفته که پیش می رویم مطمئنا کادر فنی جدید نسبت به بازیکن شناخت بیشتری پیدا می کند و بازیکنان هم باتوجه به تفکرات کادر فنی، وظایف خود را انجام می دهند. به هر حال این کار نیاز به زمان دارد و فکر می کنم با گذشت زمان، این هماهنگی به شرایط خوبی برسد.

 

وی افزود: برای این هماهنگی نیاز است که تیم در برخی پست ها تقویت شود، که در این زمینه در حال رایزنی هستیم و قصد جذب یک مهاجم خارجی را داریم. در حال حاضر شرایط برای جذب بازیکن سخت است، چرا که بازیکنان خوب و خارجی جذب تیم های مختلف شده اند.

 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور از ساعت 18 پنجشنبه 23 مردادماه میهمان راه آهن است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد