سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



پورکیانی:
میثم بائو به استقلال خوزستان پیوست
اهواز - خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از پیوستن میثم بائو هافبک باتجربه سابق تیم های استقلال و پرسپولیس تهران به این تیم خبرداد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال با هدف بومی سازی و جوان کردن تیم اقدام به جذب بازیکنانی با اولویت خوزستانی و جوان بودن کردیم که به نظر می رسد با وجود اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکردیم ولی بازی با استقلال تهران در هفته دوم نشان داد تیم ما به در این فصل حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: با این وجود، ما برای تقویت تیم خود اقدام به جذب یک هافبک با تجربه به نام میثم بائو کردیم که بی شک تجربه بالای این بازیکن می تواند کمک زیادی به بهتر شدن روند بازی تیم و کسب تجربه برای بازیکنان جوان استقلال خوزستان بکند.
پورکیانی عنوان کرد: بائو سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران را در کارنامه دار و برای مدت یک سال به جمع آبی پوشان خوزستانی پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال خوزستان که در این بسیاری از بازیکنان سرشناس خود را از دست داده است در هفته اول در خانه در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز متوقف و در هفته دوم در ورزشگاه آزادی تهران با گل دقیقه 91 مغلوب تیم استقلال تهران شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد