سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر فرهنگی


حجت الاسلام میزا محمدی در کلاس آموزش مداحی
دشمن پشت منبرهای ما نفوذ کرده اما نباید منبرها را آتش زد
آنها در صنعت ، تجارت و علوم درسی ما رسوخ کرده اند و متاسفانه در برخی علوم ما یک تئوریسین علوم انسانی اسلامی نداریم این تهاجم از دهه 70 شروع شده است که رهبر انقلاب اسم آن را شبیخون فرهنگی نامیدند آن سال ها مداحی ، اشعار، مرثیه، روضه و محتوای مرثیه خوانی مورد تهاجم قرار گرفتند اما آنها نتوانستند مبانی را خراب کنند./ قبلاً در هیئات صدا، محور نبود و همیشه هیئت ما در ایام جنگ هفته ای یک شهید تقدیم انقلاب می کرد .وی اضافه کرد :اگر صدا ، محور مداحی شد دشمن مشابه آن را می سازد همانطور که الان آن فاحشه ترک به لطف قرائت مذهبی آلبومش پرفروش شد!
  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی در کلاس آموزش مداحی هیئت کریم اهل بیت (ع) گفت : امروز دشمن به پشت منبر ما رسیده ؛ این باعث نگرانی ما نیست بلکه باید خوشحال شویم که آنها روی آخرین حلقه هستند و ما باید خود را برای رویارویی با آنها مسلح کنیم .
وی افزود : حالا که دشمن پشت منبر ما رسوخ کرده آیا ما باید منبرها را آتش بکشیم؟ خیر بلکه مداح و سخنران هیئت باید به روز باشد و فتنه ها را برای مردم آشکار کند.
حجت الاسلام میرزا محمدی اظهار داشت:ما اگر خودمان را اصلاح نکنیم مهره دشمن می شویم و از سوی ما به دین ضربه می زنند وی به حدیثی از امام رضا ع اشاره کرده که :مسلح به سلاح انبیاءباشید و سلاح انبیاء دعاست.

 

دشمن پشت منبرهای ما نفوذ کرده اما نباید منبرها را آتش زد


وی افزود: امروز دشمن با همه توانش به میدان آمده تا به هرقیمتی شده شعائر الهی به محوریت هیئت ؛مرثیه خوانی و مقتل خوانی را ریشه کن کند. این حرفها ، محرمانه های کاخ سفید یا تل آویو نیست این حرف ها در شبکه ها ، سایت ها و آلبوم های هنری آنان به وضوح قابل مشاهده است.
وی تصریح کرد: دشمن به تأثیر گزاری هیئات مذهبی رسیده و میخواهد با ترویج ابزار آلات قمار،باشگاه های بیلیارد و لباس های خارج از عرف قصد دارد توجه به هیئت را منحرف به مشکلات خیابانی کند آنها میدانند تأثیرگزاری هیئت به اندازه ای است که ، برخی از مجالس حرام توبه میکنند و به هیئت می آیند.
حجت الاسلام میرزا محمدی گفت: آنها در صنعت ، تجارت و علوم درسی ما رسوخ کرده اند و متاسفانه در برخی علوم ما یک تئوریسین علوم انسانی اسلامی نداریم این تهاجم از دهه 70 شروع شده است که رهبر انقلاب اسم آن را شبیخون فرهنگی نامیدند آن سال ها مداحی ، اشعار، مرثیه، روضه و محتوای مرثیه خوانی مورد تهاجم قرار گرفتند اما آنها نتوانستند مبانی را خراب کنند.
حجت الاسلام میرزا محمدی با بیان اینکه اینها چیز جدیدی نیست به تشریح مقاطعی تاریخ اسلام پرداخت و گفت :حمله سپاه ابرهه به کعبه از آن حمله های برنامه ریزی شده بود که به لطف خدا ناکام ماند
وی یادآور شد آنها در صدد بودند که ابوطالب را با تهمت شرک از صحنه خارج کنند اما چگونه ممکن است مردی که ولادت علی ع را به فاطمه بنت اسد بشارت داده مشرک باشد.
حجت الاسلام میرزا محمدی با بیان اینکه پس از فوت ابوطالب و خدیجه س از طرف خداوند دستور دستور داده شد که پیامبر اکرم ص از مکه به مدینه هجرت کند گفت : آنها پس از تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر ص جنگ های زیادی را به ایشان تحمیل کردند اما وقتی شبه جزیره توسط پیامبر فتح شد رو به جبهه نفاق آوردند.
وی خاطر نشان کرد اولین سرمایه گزاری آنها در جبهه نفاق ابوسفیان بود وی با بیان نقش معاویه افزود :طی حکم هایی که خلفا ی اول تا سوم به معاویه داده بودند به احتساب مرزهای جغرافیایی معاویه حاکم 82 درصد دنیا بود.

دشمن پشت منبرهای ما نفوذ کرده اما نباید منبرها را آتش زد

وی افزود:ظلم هایی به ائمه اطهار ع کردند به اندازه ای بود که امام سجاد ع فرمود : در مکه و مدینه تعداد دوستداران ما به 20 نفر نمی رسید و فقط امام محمد باقر ع و امام جعفر صادق ع توانستند از دشمنی عباسیان و امویان استفاده کنند و به تبلیغ دین و تربیت شاگرد بپردازند.
وی گفت : امام علی ع در خطبه 28 نهج ابلاغه هویت واقعی معاویه را برای همگان آشکار کرد و معاویه تا آخر عمر مبارک امام نتوانست جواب امام علی ع را بدهد.
وی با بیان اینکه در قتل عثمان 50 نفر از صحابه از جمله طلحه و زبیر شریک بودند گفت: چرا آنها قیام امام حسین ع را علیه خلیفه میدانند و مستحق مرگ ولی طلحه و زبیر که دو بار علیه خلفا قیام کردند پیش آنها محترم؟
او ادامه داد : صلح امام حسن ع نشان دهنده درک سیاسی و زیرکی امام ع بود زیرا حاکم روم منتظر بود جنگ صورت بگیرد و بعد از کشته شدن مسلمانان به دست خودشان بیاید و اسلام را نابود کند.
حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی گفت:قبلاً در هیئات صدا، محور نبود و همیشه هیئت ما در ایام جنگ هفته ای یک شهید تقدیم انقلاب می کرد .وی اضافه کرد :اگر صدا ، محور مداحی شد دشمن مشابه آن را می سازد همانطور که الان آن فاحشه ترک به لطف قرائت مذهبی آلبومش پرفروش شد!.
وی به معرفی مداح خوب پرداخت و گفت : مداح باید دعا ، توسل ، استغاثه ،تبرک ، قرائت قرآن را کامل بداند ،ما نباید بدون دلیل سر منبر چیزی بخوانیم چونکه دشمن از همین راه به ما ضربه وارد میکند.
وی اظهار داشت : ما به هیئت می آییم که به توحید برسیم برای همین باید توحید و اصول را خوب بدانیم و کاملا مسلط باشیم .
کلاس آموزش مداحی با موضوع توسل و زیارت از دوشنبه 30 تیرماه به مدت 4 روز از ساعت 17 الی 19 در فاطمیه اهواز دایر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد