سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:

سازمان لیگ محرومیت تماشاچیان نفت مسجدسلیمان را ببخشد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از سازمان لیگ بر‌تر خواست تا محرومیت تماشاچیان نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی را ببخشد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مسجدسلیمان، اظهار کرد: یکی از کمک‌هایی که تیم نفت نیاز دارد حمایت مالی است تا بتواند با قدرت در لیگ بر‌تر حضور داشته باشد.

وی افزود: مراقبت از جو بیرون که می‌تواند به باشگاه ضربه بزند نیز از دیگر کارهایی است که باید برای حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان انجام بدهیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محرومیت تماشاچیان از حضور در ورزشگاه که مربوط به لیگ آزادگان است در پرونده نفت مسجدسلیمان قرار دارد که در حال رایزنی برای بخشش این جریمه هستیم.

ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ در ادامه از سازمان لیگ بر‌تر خواست تا محرومیت تماشاچیان نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی را ببخشد.

وی اضافه کرد: مکاتباتی با سازمان لیگ بر‌تر انجام شده که تماشاچیان را در بازی خانگی نفت مسجدسلیمان ببخشد تا بتوانند در ورزشگاه حضور یابند زیرا حضور آن‌ها تاثیر زیادی در تقویت روحیه بازیکنان دارد.

جلیلی عنوان کرد: بخشی از حمایت‌های ما از تیم نفت مسجدسلیمان اداری است که این کار‌ها در پایتخت انجام می‌شود و بخش دیگری از آن‌ها نیز حمایت مالی است تا تیم نفت مسجدسلیمان بتواند نماینده شایسته‌ای برای استان خوزستان در لیگ بر‌تر باشد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های خانگی مسجدسلیمان در این شهر انجام می‌شود، گفت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان آماده شده و همه بازی‌ها در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد