سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



بدون شک مردم و کشاورزان استان اصفهان باید برای داشتن چنین استاندار و نمایندگانی بر خود ببالند که سختی های قطع منبع درآمد کشاورزان استانشان را که حقیقتاً رنج آور و فقر زا هست را بر نمی تابند و به حق و شجاعانه از دولت مرکزی تقاضای جبران مافات می کند. بی تردید دعای خیر کشاورزان اصفهان و درود و آفرین همه ی کشاورز دوستان ایرانی بدرقه چنین نمایندگان و استانداری خواهد بود
خوزنیوز: مسعود اسدی، دبیرِ خانه کشاورز خوزستان با ارسال نامه ای به مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و استاندار اصفهان از عملکرد و پیگیری آنها در خصوص حمایت از کشاورزان آن استان تقدیر کرد.

به گزارش خوزنیوز در این نامه آمده است :

مجمع محترم نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم استان اصفهان

سلام علیکم
احتراماً لازم می دانم به نمایندگی از جامعه کشاورزان کشور از تلاش ها ، پی گیری ها و حمایت های بی دریغ شما بزرگواران در اخذ مصوبه هیئت دولت جهت پرداخت غرامت عدم کشت به کشاورزان حوضه زاینده رود که در سال زراعی قبل موفق به کشت نشده بودند تشکر و قدر دانی نمایم. بدون شک مردم و کشاورزان استان اصفهان باید برای داشتن چنین استاندار و نمایندگانی بر خود ببالند که سختی های قطع منبع درآمد کشاورزان استانشان را که حقیقتاً رنج آور و فقر زا هست را بر نمی تابند و به حق و شجاعانه از دولت مرکزی تقاضای جبران مافات می کند. بی تردید دعای خیر کشاورزان اصفهان و درود و آفرین همه ی کشاورز دوستان ایرانی بدرقه چنین نمایندگان و استانداری خواهد بود که در شرایط سخت کشاورزان رنج دیده استانشان را فراموش نکرده و در احقاق حقوق آن ها ذره ای کوتاه نیامدند . 
در پایان لازم می دانم از رئیس جمهور محترم و هیئت دولت نیز بابت این تصمیم شجاعانه و خدا پسندانه سپاسگزاری نمایم.

مسعود اسدی
دبیر خانه کشاورز خوزستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد