سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


عابدینی: فولاد خوزستان جریمه نمی‌شود
کد مطلب : 49663
گروه ورزشی: عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: باشگاه‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش هستند بیشترین تخلف را در نقل و انتقالات داشته‌اند.
عابدینی: فولاد خوزستان جریمه نمی‌شود
امیر عابدینی در حاشیه جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ در خصوص این جلسه گفت: این جلسه در بخش اول درباره حق پخش تلویزیونی صحبت شد و قرار شد کفاشیان نامه‌ای را در همین رابطه فردا برای صدا و سیما ارسال کند تا برای فصل 93-94 قرارداد جدیدی به امضا برسد. البته فقط یک خریدار این بازی‌ها که همان صدا و سیماست وجود دارد و به نفع آنهاست که این اتفاق با تعامل رخ دهد. رقم جهانی حق پخش 60 میلیون دلار است که حدود 180 میلیارد تومان می‌شود و ما هم تقریبا همین مبلغ را درخواست کردیم. 

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین آئین‌نامه‌ای تصویب شد تا جرائم نقدی سنگین و جرائم نقل و انتقالاتی برای متخلفان فصل نقل و انتقالات صورت بگیرد. الان قراردادهایی مطرح شده که باعث وهن به شعور مردم به حساب می‌آید و نباید قراردادها به گونه‌ای باشد که اخلاق فوتبالی را به هم بریزد. سه باشگاه قراردادهایی بستند که آنها را نمی‌توانیم قبول کنیم. 

عابدینی اظهار داشت: در قرارداد یک بازیکن آمده که اگر مربی رفت او هم می‌تواند قراردادش را فسخ کند که این موضوع در ادبیات فوتبال جایی ندارد و یا باشگاهی ارقامی می‌گذارد که مبنایی ندارد به طوری که به یک بازیکن این حق داده شده که حتی در تمرینات شرکت نکند و باید این قراردادهای ناسالم اصلاح شود. وی ادامه داد: ما قانونمند هستیم اما نمی‌توانیم در ساختار باشگاه‌ها دخالت کنیم. شاید یک باشگاه بخواهد همه سقف بودجه‌اش را به یک نفر بدهد که در آن صورت باید به هیأت مدیره یا مجمع خود پاسخ دهد اما طبق گفته فیفا باید دخل و خرج باشگاه به هم بخورد. 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس و داماش گیلان درباره بازیکنانی که کارت‌های پایان خدمت جعلی دارند، خاطرنشان کرد: کارت‌های این بازیکنان جعلی نیست بلکه نوع احراز هویت آنها ایراد داشته که منتظر هستیم این موضوع هم مشخص شود و بعد با بازیکنان برخورد کنیم اما این‌طور نیست که همه آنها را به یک تیم نظامی بدهیم. البته فولاد خوزستان جریمه نمی‌شود چون مقصر این ماجرا نیست. 

عابدینی در پایان اظهار داشت: با باشگاه‌هایی که بیشتر از سقف بودجه‌شان هزینه کنند، برخورد می‌کنیم اما نوع هزینه آنها را ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم و این مجمع یا هیأت مدیره آن باشگاه است که می‌تواند به آن ورود کند اما اگر بخواهید شفاف بگویم باید بگویم که باشگاه‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند بیشترین تخلف را دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد