سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری



سپهریان مطرح کرد:
ضربه مهلک بر انجمن سینمای جوان خوزستان با مسدود کردن حساب ها
اهواز ـ خبرگزاری مهر: مدیر سابق انجمن سینمای جوانان خوزستان از ضربه مهلک بر این انجمن با مسدود کردن حساب ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین سپهریان شامگاه روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن سینمای جوانان خوزستان که در خانه هنر استان برگزار شده بود، اظهار کرد: اوایل سال 92 تمام حساب های سینمای جوان را از طرف دفتر مرکزی بستند و ضربه مهلکی بر پیکره خانواده سینمای جوانان وارد شد که امیدوارم خداوند این افراد را ببخشد. ولی انجمن سینمای جوانان استان با وجود این کار باز به مقوله آموزش پرداخت.

وی افزود: در بخش برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه استانی، پنجمین جشنواره فیلم کوتاه استانی را با استقبال فراوان، برگزاری سه دوره جشنواره نماز و نیایش به صورت همزمان، برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه، برگزاری همزمان جشنواره فیلم مقاومت و برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس کارون که از نگاه صاحبنظران هنر عکاسی جشنواره خوبی بود که به عنوان اولین جشنواره عکسی که ارشاد برگزار می کرد را مدیریت کردیم.

مدیر سابق انجمن سینمای جوانان خوزستان تصریح کرد: برگزاری جشنواره عکس سفینة النجاة، برگزاری هفته فیلم و عکس که از نگاه قائم مقام انجمن سینمای جوانان ایران یکی از بهترین هفته های فیلم و عکس کشور بود نیز به میزبانی این انجمن انجام شده است.

سپهریان خاطرنشان کرد: چندین سری از اساتید و فیلم سازان برجسته در مراسمات خاص تقدیر و تجلیل شد. در بخش تجهیزات دفتر دو دوربین فیلمبرداری، یک دوربین عکاسی، وسایل سرمایشی و گرمایشی، دستگاه کپی چهار کاره، دو باکس تدوین حرفه ای، سیستم صدا، باکس نور، دستگاه پروژکتور، میز، صندلی و ال سی دی را به صورت هدیه از نهادها دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: نزدیک به 200 فیلم تولید شد و برخی از آنها در جشنواره ملی و بین المللی حائز رتبه شدند. فیلم هایی که اکثرا فیلمسازان تازه آموزش دیده و فیلم اولی ساخته بودند.

مدیر سابق انجمن سینمای جوانان خوزستان بیان کرد: در بخش آموزشی برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های تک درس و برگزاری دوره های یک ساله داشتیم که در کل کشور فقط یازده مرکز توانستند کلاس های تک درس را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم رضا سیادت طی حکمی از سوی مدیر کل ارشاد خوزستان به عنوان رئیس انجمن سینمای جوانان خوزستان معرفی و از زحمات چند ساله سید امین سپهریان به عنوان مدیر سابق قدرانی شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد