سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


سعداوی: فولاد و تراکتور شباهت‌‌های بسیاری دارند/بختیار تا این لحظه مشکلی برای بازی‌کردن ندارد
ورزشی  14:36:25 1393/05/06
935-4581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید امیدوارم از بازی با تراکتورسازی دست پر برگردیم و شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

 

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: شرایط‌مان خوب است و تمرینات خوبی داشته ایم. یک مدافع اهل کرواسی هم به تیم اضافه شده است و باید دید با شروع مسابقات، شرایط به چه صورتی رقم می خورد.

 

وی در ارزیابی خود از نخستین دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: از جهاتی تیم ما و تراکتورسازی با یکدیگر شباهت هایی دارند؛ تراکتور سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و ما هم قهرمان لیگ برتر شدیم. هر دو تیم در کادر فنی خود تغییراتی داشتند و همچنین هر دو تیم تغییرات بسیاری در بازیکنان خود داشته اند. سطح توقع و انتظار نیز از هر دو تیم بالا است که این موارد نشان می دهد وجه اشتراک های بسیاری بین دو تیم وجود دارد.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: با وجود این موارد، هر دو تیم به دنبال ارائه بازی بسیار خوبی هستند و البته با توجه به این که ما میهمان هستیم و بازی کردن در تبریز کمی شرایط را سخت می‌کند، شاید شرایط ما متفاوت باشد. به هر حال ما برای این دیدار برنامه داریم و امیدوار هستیم که مشکل خاصی به وجود نیاید و بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم و شروع خوبی برای لیگ امسال داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تیم تراکتور را با توجه به یارگیری ای که در فصل نقل و انتقالات داشته است، چطور ارزیابی می کنید؟ عنوان کرد: این تیم را در جام شهدا بررسی کردیم. باید قبول کرد که تیم ما و تراکتور با توجه به تغییرات بسیاری که داشته اند، نیازمند زمان برای هماهنگی هستند و این هماهنگی، چیزی نیست که در مدت زمان کم و محدود به دست آید و این جا هنر کادر فنی است که بتواند این مدت زمان را به حداقل برساند و مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد، هر دو تیم با توجه به این که صاحب مهره های خیلی خوبی هستند، می توانند حرف های بسیاری در لیگ داشته باشند.

 سعداوی درباره مصدومان فولاد گفت: آرش افشین و امید خالدی را برای این بازی در اختیار نداریم. خالدی در دیدار دوستانه ای که داشتیم، مصدوم شد. خوشبختانه سایر بازیکنان را سر حال در اختیار داریم.

 وی در پایان درباره وضعیت بختیار رحمانی نیز خاطر نشان کرد: رحمانی هیچ گونه مشکلی برای ادامه فعالیتش با ما ندارد و برای بازی با تراکتورسازی او را در اختیار داریم. البته وظیفه من نیست که در این زمینه اظهار نظر کنم. ما کادر فنی هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی طبق آن‌چه به ما گفته شده است، رحمانی هیچ مشکلی برای بازی مقابل تراکتورسازی ندارد. او در تمرینات ما حاضر است و سر حال تمرین می‌کند و تا این لحظه هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد.




4 خوزستانی در اردوی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان
ورزشی  14:10:30 1393/05/06
935-4481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان از هشتم مردادماه با حضور چهار خوزستانی در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان، 27 بازیکن را به اردوی تدارکاتی دعوت کرد. این اردو تا دوازدهم مرداد در آکادمی ملی فوتبال ادامه خواهد داشت و پس از آن تیم‌ملی نوجوانان روز یکشنبه، دوازدهم مرداد به ژاپن اعزام خواهند شد. 

محمد شمسی، مهرداد پورابوالقاسم، بهزاد دودانگه و میثم ناصری نیز از استان خوزستان  به این اردو دعوت شده‌اند. بازیکنان باید راس ساعت 14 روز چهارشنبه، هشتم مرداد در کمپ تیم‌های ملی خود را معرفی کنند. 

تیم‌ملی صبح روز یکشنبه، دوازدهم مرداد، تهران را به مقصد ژاپن ترک کرده و پس از برگزاری اردو و دو دیدار دوستانه با تیم‌ملی نوجوانان ژاپن و یک دیدار تدارکاتی با تیم زیر 18 سال کاشیما، بیست و یکم مردادماه به تهران باز خواهد گشت.




دل پر سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان
ورزشی  13:35:24 1393/05/06
935-4381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان می‌گوید تاکنون مسوولان هیچ حمایت عاطفی و مالی‌ از تیم ما نداشته‌اند.

 

رضا هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: در طول تعطیلات نیم‌فصل به دلیل مشکلات مالی‌ای که باشگاه دارد، اصلا تمرین نداشته‌ایم. مسوولان شهرستان آبادان به ما کمکی نمی‌کنند و فکر می‌کنم ما اصلا در خوزستان نیستیم. پنج شش سالی است که باشگاه ما در این رشته فعالیت می‌کند و تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم ولی احساس می‌کنم که ما در شهر دیگری بازی می‌‌کنیم.

 

وی بیان‌کرد: علاوه بر این‌که کمک مالی‌ به تیم ما نمی‌شود، حمایت احساسی و عاطفی‌ای هم از ما نمی‌شود. وضعیت روحی تیم ما اصلا خوب نیست. با وجود این‌که در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌بریم ولی تیم مان چند روز است که تمرینات خود را آغاز کرده است.

 

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان گفت: ما از نظر امکانات اولیه هم مشکل داریم و زمین تمرینی ما شرایط لازم از جمله ماسه را ندارد. مدیرعامل باشگاه برای تیم هزینه می‌کند ولی هیچ کس دیگری به ما کمک نمی‌کند و او هم بریده است. به هر حال تاکنون هیچ حمایت عاطفی و مالی از تیم ما نشده است.

 

وی عنوان‌کرد: نمایندگان شهرمان زمانی که انتخابات نماینده شهر، مجلس و ریاست جمهوری باشد، به ما سر می‌زنند و پس از آن متاسفانه اصلا نیستند و مثل این‌که در استان خوزستان نمی‌باشند. دل من از عدم حمایت‌ها پر است.

 

هاشم‌پور خاطرنشان‌کرد: سال گذشته نیز با همین بازیکنان که امسال در اختیار داریم، در لیگ شرکت کردیم ولی از نظر مالی شرایط‌مان خیلی بهتر بود و در شهر خودمان هم میزبان مسابقات بودیم و توانستیم حتی تیم قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ را شکست دهیم و درنهایت هم پنجم شدیم ولی امسال باتوجه به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزای باشگاه و عدم حمایت مسوولان جهت ارایه امکانات اولیه به باشگاه‌ها، کمی مشکل پیدا کرده‌ایم.

 

وی گفت: به هر حال امسال باتوجه به نبود روحیه و بودجه، تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. نیم‌فصل دوم، این هفته آغاز می‌شود و ما دهم مردادماه در حالی به مصاف تاکتیران اصفهان می‌رویم که چهار مصدوم داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان در ارزیابی‌اش از تیم تاکتیران اصفهان، خاطرنشان‌کرد: تیم خیلی خوبی است و در نیم‌فصل بسیار خوب تمرین کرده است، در حالی که متاسفانه فکر می‌کنم ما تنها تیمی هستیم که خوب تمرین نکرده‌ایم. تیم تاکتیران دو ملی‌پوش نیز دارد. امسال تمام تیم‌ها خوب هزینه کرده‌اند و به نظرم فقط تیم ما مشکل دارد.

 

وی در پایان گفت: امسال وضعیت خوبی نداریم ولی باتوجه به شناختی که از بازیکنانم دارم و غیرتی که مجموعه‌مان دارد، سعی می‌کنیم که تیم در لیگ بماند و سهمیه استان حفظ شود.




رقابت تنیسورهای خوزستانی در مسابقات استانی
ورزشی  11:43:54 1393/05/06
935-4281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های آزاد و دسته یک تنیس روی میز خوزستان برگزار خواهد شد.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات نهم و دهم مردادماه در سالن انقلاب اهواز برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: از تمام شهرستان‌های استان شرکت‌کننده داریم و پیش‌بینی می کنم بیش از 100 تنیسور در این مسابقات به مصاف یکدیگر بروند.

 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: چهار نفر برتر این مسابقات به دسته برتر استان راه پیدا می‌کنند و دو هفته دیگر در این دسته با یکدیگر رقابت می دهند و شش تنیسور برتر این دسته نیز به رقابت های کشوری که شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد