سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



کارنامه بهمئی و دیگر نمایندگان از نگاهی دیگر!

دانشکده امور جهانی مانک در دانشگاه تورنتو اخیرا پروژه ای پایه گذاری کرده که در آن مجالس و پارلمان های چندین کشور رصد شده و آمار فعالیت ها، عضویت در تشکل ها و سایر اطلاعات نمایندگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

KHU-003-300x320دانشکده امور جهانی مانک در دانشگاه تورنتو اخیرا پروژه ای پایه گذاری کرده که در آن مجالس و پارلمان های چندین کشور رصد شده و آمار فعالیت ها، عضویت در تشکل ها و سایر اطلاعات نمایندگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

به گزارش رامشیرپانا، در بخش مربوط به ایران نیز نمایندگان مجلس بر اساس استان ها، عضویت در فراکسیون ها و غیره قابل دسترسی و شناسایی هستند. علاوه بر این، می توان عملکرد نماینده را در حوزه قانونگذاری، نظارتی ونطق در صحن نیز مورد سنجش قرار داد.

بر همین اساس، شمس الله بهمئی نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اینگونه معرفی شده است:

شمس الله بهمئی، دارای فوق لیسانس مدیریت دولتی و دکترای مدیریت است. وی برای نخستین بار در دوره نهم به مجلس راه پیدا کرد. از جمله فعالیت‌های اجرایی و سوابق کاری بهمئی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معاون و رییس دانشگاه پیام نور رامهرمز
  • مدرس دوره های مختلف آموزش مدیریت در حوزه نفت
  • رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان

همچنین تذکراتی از قبیل: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه، آسفالت کردن جاده رامهرمز- بهبهان، تسریع در اجرای عملیات تامین آب شرب رامهرمز، عدم توجه به وضعیت جاده اسالم- خلخال، تعریض و بهسازی و گاردیل جاده سردشت- پیرانشهر، مهاباد- بانه و بوکان و نیز تسریع در احداث راه رودان به زیارتعلی را می توان مشاهده نمود.

از دیگر موارد این سایت می توان به امکان سوال از نماینده و نیز امکان مقایسه عملکرد هااشاره نمود.

برای مشاهده سایت و عملکرد نمایندگان به آدرس http://majlismonitor.com/fa مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد